X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הגולשת לי קורזיץ תוכתר מחר לספורטאית השנה של הוועד האולימפי בישראל
▪  ▪  ▪

אלופת העולם בגלישה לי קורזיץ, תוכתר מחר בערב (יום ד') בתל אביב לספורטאית השנה לשנת 2011, של הוועד האולימפי בישראל, בשיאו של ערב הספורט ההישגי, הנושא את שמו של יורם אוברקוביץ' ז"ל , שעמד בראש חמש משלחות של ישראל למשחקים האולימפיים.
הערב במעמד שרת התרבות והספורט ח"כ לימור לבנת, יו"ר ועדת החינוך, התרבות והספורט ח"כ אלכס מילר, יו"ר המועצה להסדר ההימורים בספורט צחי פישביין , מדליסטים אולימפיים, ספורטאי עבר אולימפיים וספורטאים אולימפיים חברי סגל לונדון.
שנת 2011 הייתה שנה מדהימה של הישגים ללי קורזיץ. בחודש יוני היא זכתה במדליית הארד בתחרות גביע העולם בוויימות'-האתר שיארח את התחרויות במשחקים האולימפיים בלונדון. בהמשך, באליפות אירופה שנערכה בבורגוס בחודש ספטמבר היא זכתה במדליית הכסף.
והשיא, בדיוק לפני כשלושה שבועות בפרת' אוסטרליה: היא זכתה בתואר אלופת העולם בגלשני ניל פרייד בפעם השנייה בקארירה שלה. לי קורזיץ השלימה דאבל אישי.הפעם הראשונה הייתה ב-2003 בקאדיס ספרד, בהיותה בת 19.
בעשור האחרון הוכתרו לספורטאי השנה: מיכאל קולגנוב (2000), אריק זאבי (2001), גלית חייט וסרגיי סחנובסקי (2002),לי קורזיץ (2003), גל פרידמן (2004), טל בורשטיין וגיא סטריק (2005), אודי גל וגידי קליגר (2006), גל יקותיאל (2007), שחר צוברי (2008) , אלכס שטילוב ואליס שלזינגר (2009) ונמרוד משיח (2010).
על בחירתה כספורטאית השנה של הוועד האולימפי בישראל לשנת 2011 אמרה קורזיץ: "אשתקד, כשנמרוד משיח זכה בתואר חשבתי לעצמי כמה המעמד הזה גדול ומחייב. הבחירה בי מאד מחמיאה לי ומפרגנת לי, ואני מעריכה מאד את הכבוד הגדול שמעניקים לי, כי רק מעטים זוכים בו. עכשיו, אני רק חולמת על זכיה במדליה אולימפית בלונדון".
בערב חגיגי זה יוכתרו גם מאמן השנה, והספורטאי והספורטאית הצעירים של השנה. כמאמן השנה יוכתר ד"ר ליאוניד קאופמן המאמן הלאומי בשחייה והמאמן הראשי באקדמיה למצויינות נבחר למאמן השנה.
באפריל לפני עשרים שנה, הוא הגיע לישראל כעולה חדש מביילרוס. היה לו כבר ותק של עשר שנים באימון שחיינים, חלק מהן כמאמן נבחרת ברית המועצות. בהתרגשות.השנה בה עלה לישראל, הייתה הקשה בחייו, אבל היה לו מזל גדול כשהתקבל לעבוד באקדמיה למצוינות במכון וינגייט כמאמן ראשי. הוא עבד עם 12 שחיינים בינהם שלושה ילדים מוכשרים: מיקי חליקה, איתן אורבך ויואב גת. בתוך שלוש שנים של עבודה קשה הוא ראה פירות להשקעה. שלושת השחיינים האלה, שנה אחרי שנה הוכתרו לאלופי אירופה לנוער.
ב-2010 , שני שחיינים שלו הוכתרו לאלופי אירופה לנוער במקצוע אולימפי – 100 מטרים גב. השניים הם יעקב טומרקין ודוד גמבו (צעיר יותר מטומרקין). להישג כזה המתינה במשחקים האולימפיים באטלנטה 1996, הוביל ליאוניד קאופמן את איתן אורבך ויואב ברוק השחייה הישראלית 16 שנים, מאז זכייתו של אורבך בתואר הזה ב-1994.
עתה, בעיצומן של ההכנות למשחקי לונדון קאופמן מרוצה מהעובדה שהצליח להביא את חניכיו גל נבו ויעקב טומרקין לקבוע באליפות העולם את הקריטריון הבינלאומי והישראלי. "מבחינת רמת התחרות, אליפות העולם שווה לרמה המקצועית של המשחקים האולימפיים ואני שמח מאד שעשינו זאת".
הספורטאי הצעיר לשנת 2011 הוא לוחם הטאקוונדו רון אטיאס , סגן אלוף אירופה לנוער והספורטאית הצעירה של השנה היא השייטת אורן יעקב , אלופת אירופה וסגנית אלופת העולם לנוער ברדיאל. חלומם של השניים, זכיה במדליה אולימפית בריו 2016.

תאריך:  03/01/2012   |   עודכן:  03/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לי קורזיץ תוכתר מחר לספורטאית השנה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עינת זיתון
תחנת הרדיו הירוקה 'אקו 99 FM' תקיים תחרות לאיתור ילדים מעורבים ומובילים בתחום איכות הסביבה. המנצח ילוהק לקאסט שדרני התחנה
דפנה יוריסטה
הכלביות החדשות יעמדו בקריטריונים הנדרשים ויאפשרו החזקת כלבים בתנאים ראויים. רשויות שזוכות בתמיכה הממשלתית מתחייבות לקיים אחת לחודש "יום אימוץ" לבעלי חיים
אסף דרגן
היקף הפרויקט – 100 אלף ש"ח
יעל לקס
בית כנסת שבטי ישראל ובית כנסת כינור דוד מארחים את מנהל בי"ס מיתרים רעננה, מר אהרוני כרמל, השבת
זיוה וייס
יואב קוטנר, הזמר חמי רודנר, הסופרת דורית רביניאן ואסף אמדורסקי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il