X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
במסגרת התוכנית, המופעלת בישראל באמצעות חברת אומניטק, מעניקה Autodesk עד 150,000 דולר בתוכנות תכנון לחברות הפועלות בתחום הטכנולוגיה הנקייה; בין השותפים הישראלים נמנות החברות הידרוספין, ווטר-ג'ן, גלובל-פיול וטרידינטוורקס
▪  ▪  ▪

חברת התוכנה Autodesk, המיוצגת בישראל על-ידי אומניטק, הודיעה כי מספר גדל של חברות טכנולוגיה נקייה מצטרפות לתוכנית שותפי הקלינטק שלה: Autodesk Clean Tech Partner Program, בעקבות השקת התוכנית באירופה ובישראל לפני כשנה.
תוכנית שותפי הקלינטק של אוטודסק מספקת לחברות סטארט-אפ טכנולוגיות תוכנות אב-טיפוס דיגיטלי, כולל Autodesk Inventor 2011, עבור תכנון, המחשה וסימולציה של מוצרים לפני בנייתם. זאת כדי לקצר את זמן היציאה לשוק וליצור חדשנות במהירות רבה יותר. כל שותף המצטרף לתוכנית מקבל עד 150,000 דולר בתוכנות תכנון, כולל עד חמישה רישיונות למגוון תוכנות Autodesk.
"אירופה וגם ישראל נמצאות בחזית של חידושי אנרגיה חלופית מרגשים רבים, ביחד עם יוזמות מדיניות אנרגיה נקייה מהשאפתניות ביותר בעולם, כך שזו התפתחות טבעית עבור Autodesk לחבור עם חברות חלוצות קלינטק באזור", אומר אילן ישראל, מנהל חטיבת אוטודסק באומניטק. "בסיס השותפים בתוכנית הקלינטק המתפתח במהירות, מעיד על אטרקטיביות ההיצע של מוצרי אוטודסק לחברות המתמודדות עם האתגרים הסביבתיים הדחופים ביותר בעולם."
אחת מהחברות הישראליות הראשונות שהצטרפו לתוכנית המופעלת בישראל על-ידי אומניטק, היא חברת הידרוספין, המפתחת טכנולוגיה להפקת אנרגיה מצנרת המים, אשר תספק חשמל למערכות מדידה ושידור הנתונים אל מרכז רשת המים.
חברת TriDiNetworks, אשר מספקת טכנולוגיה מתקדמת עבור בניית מערכות ניהול (BMS) לאוטומציה ולפישוט התכנון, עושה שימוש בתוכנת AutoCad המאפשרת העברה חלקה של נתוני מבנה בין עיצובי רשתות ישירות לתוך התקני רשתות השדה.
שתי חברות ישראליות נוספות שלוקחות חלק בתוכנית הן Waterjen, המפתחת פתרונות מים משולבים לבסיסים ורכבים צבאיים, וגלובל פיול המפתחת טכנולוגיות אלטרנטיביות ואקולוגיות להפקת דלקים.
גם באירופה, שם התוכנית פועלת מזה שנתיים, נהנים שותפי תוכנית הקלינטק משימוש חינם בתוכנות אב-טיפוס דיגיטלי של אוטודסק לקיצור זמן יציאה לשוק והשגת יתרון תחרותי. בין החברות האלה: Pyrum Innovations- סטארט אפ צרפתי-גרמני העובד על המצאה חדשה של תהליך מחזור עבור צמיגים משומשים; ו- Cleaner Air Solutions- מומחית בריטית ביצירת חשמל מאנרגיית השמש, המספקת מערכות אנרגיה מתחדשת לשוק הביתי והמסחרי.
על אודות אוטודסק
חברת אוטודסק היא מובילה עולמית באספקת תוכנות תלת ממד (3D) לתחום התכנון, ההנדסה, והבידור. לקוחות ממגוון תחומי תעשיות: ייצור, אדריכלות, בניין, בנייה, תקשורת ובידור עושים שימוש בתוכנות אוטודסק לעצב, לדמות וליצור סימולציות של רעיונותיהם. מאז השיקה את תוכנת הדגל לעיצוב ותכנון AutoCAD ב-1982, ממשיכה אוטודסק לפתח את הפורטפוליו הרחב ביותר של תוכנות מרהיבות עבור שווקים גלובליים.
אומניטק היא נציגת אוטודסק בישראל. אגף אוטודסק באומניטק עוסק בפיתוח, התקנות, הדרכות, הטמעות וליווי פרויקטים למגוון מגזרי תעשיה, בהם: אדריכלות ובניה, מכאניקה, הנדסה אזרחית, מיפוי ומדידות, מדיה ובידור.
לאתר אוטודסק: www.autodesk.com
על אודות אומניטק
אומניטק, מקבוצת מלם-תים, נמנית עם החברות הותיקות והמובילות בשוק המחשוב והטכנולוגיה בישראל.
החברה, אשר הוקמה בשנת 1979 מספקת פתרונות מחשוב, תוכנה וניהול IT כוללים לשוק
ה-SMB והשוק הארגוני ומציעה מענה לכל קשת הדרישות הטכנולוגיות.
כמו-כן, מספקת אומניטק שרותי אירוח (ASP) בחוות השרתים שלה והינה ספק ISP מורשה מטעם משרד התקשורת של שרותי אינטרנט מתקדמים ללקוחותיה, הכוללים חבילות אנטי וירוס, אנטי ספאם, פיירוול ועוד.
לחברה קשרים עסקיים עם חברות גלובליות מובילות כמו יבמ, דל, לנובו, ויוסוניק, מיקרוסופט, סיטריקס, EMC ואחרות. בנוסף, אומניטק מייצגת בישראל את חברת אוטודסק ( Autodesk), ומשמשת נציגה בלעדית של .Viewsonic לאתר אומניטק: www.omnitech.co.il

תאריך:  05/01/2012   |   עודכן:  05/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הצלחה לתוכנית שותפי הקלינטק של Aotodesk
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ליאורה ניסביץ'
מארוול ביצעה בעבר ארבע רכישות בישראל: גלילאו טכנולוגיות, רדלן, חטיבת שבבי הסלולר של אינטל, המבוססת על DSPC הישראלית ואיימבה. זו הרכישה החמישית של מארוול, הקשורה לישראל
רוני לבנון
סלע מחליף את אביחי מיכאלי שפורש לטובת השתלבות במיזמים חדשים בתחום הדיגיטלי
לילך גור לוי
דרור שרביט
אלופי העולם קפצו מהקומה ה-57 במרינה ביי סנדס בסינגפור של לאס ווגס סנדס בשליטת שלדון אדלסון, לכבוד השנה האזרחית החדשה
אמיר גלעד
חברת ההפקה והתוכן פאזה תפיק את כנס TheMarker הכלכלי – ערבי הראשון של מגזר העסקי בנצרת. חברת ההפקה והתוכן "פאזה", תפיק את הכנס הכלכלי- ערבי שיתקיים ב 10 לינואר 2012, יום שלישי, מלון גולדן קראון נצרת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il