X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
קבוצת "מעוף" יוצאת במהלך מיתוג מחדש עם משרד הפרסום הצפוני Create
▪  ▪  ▪

קבוצת מעוף יוצאת במהלך מיתוג מחדש עם משרד הפרסום הצפוני Create, הנמצא בבעלותו של נעם בירן, לצורך שינוי פניה של הקבוצה ושדרוג תדמיתה.
קבוצת מעוף הינה בין המובילות בישראל בתחום משאבי האנוש. הקבוצה מתמחה בגיוס והשמת כוח אדם, במתן שירותים מנוהלים (מיקור חוץ), גיוס עובדים זמניים וכן בביצוע פרויקטים של גיוס, הכשרה, פיקוח, בקרה ואחריות כוללת לביצוע בארץ ובעולם. הקבוצה מעסיקה כיום כ-4500 עובדים.
מטרת תהליך המיתוג היא לחדד את ערכי החברה, המתמקדים ברוח צוות ואנושיות, הגינות, יושר ומקצוענות. במסגרת תהליך המיתוג יותאם החזון, ישופרו סמליה המסחריים של הקבוצה והחברות הקשורות. הסלוגן שיוביל את תהליך המיתוג והמסרים הוא "חושבים אנשים". בהתאם לסלוגן, יעוצבו מחדש פני סניפי החברה כך שיותאמו למסר המחודש וייבנה אתר אינטרנט חדש וידידותי למשתמש. פעילויות אלה נועדו לחזק את ערכי המותג המתחדש ולבסס את מעמדה של החברה כאנושית, מקצועית ומובילה בתחומה.
עמית רשף, בעלי הקבוצה: "הקבוצה הוקמה לפני למעלה מעשור, במהלכו השמנו כעשרות אלפי משרות במשק. הגענו לשלב בו המיתוג שלנו צריך לדבר בשפה אחת עם המסרים והערכים של החברה, אשר ישקפו בצורה הטובה ביותר את הוותק והמקצועיות שרכשנו במהלך השנים. הקבוצה נמצאת בשנים האחרונות בתנופת התפתחות ופריסה ארצית ולכן החלטנו להתאים את תדמיתה ומסריה לעוצמתה המקצועית."
נעם בירן, מנכ"ל חברת Create: "בשוק תחרותי ובלתי מבודל המוכר שירותים עם מספר גורמים מאוד משמעותיים וחזקים, כאשר קהל הלקוחות מתחלק בין מחפשי העבודה למחפשי עובדים, האתגר גדול מאוד. הלקוחות ברוב המקרים לא מבינים את ההבדלים בין החברות השונות בתחום ופונים ל'שמות המוכרים'. האתגר שלנו במעוף הוא להפוך את המותג לברור ופשוט הרבה יותר. למשהו שלעובדים יהיה קל להזדהות איתו ולהבין מה הם יכולים לקבל. מה שמאוד מעניין אותנו בעבודה עם מעוף הוא החיבור בין מקצוענות ללא פשרות לאנושיות, אהבת האדם והרצון הכן לעזור, הרבה מעבר לעשיית עסקים. זה ממש לא מובן בתחום משאבי האנוש ואת זה אנחנו רוצים לבשר לעולם".
על אודות Create
Create פרסום וליווי שיווקי הוקמה לפני 7 שנים על-ידי נעם בירן במטרה לסייע לחברות בעלות אוריינטציה טכנולוגית ובכלל זה יצואניות, הפועלות בצפון הארץ, לשדרג את תדמיתן ולהתאים את המסרים שלהן לקהלי היעד השונים בארץ ובעולם, ובכך להגדיל את כושר התחרות שלהן בשווקים. עם השנים התפתחה Create והתפרסה לתחומים וטריטוריות נוספות ובכלל זה תחום השירותים. Create מתבלטת במיוחד בצוות מובחר של מקצוענים שבחרו להתיישב בגליל ולהיות חלק אינטגראלי מהצלחתם של הלקוחות בצפון וכיום בכל הארץ. בראש החברה עומד המנכ"ל והבעלים נעם בירן, בעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק, שצבר ניסיון רב בעבודתו במשך קרוב ל-20 שנה עם התעשיין סטף וורטהימר, במהלכן עסק במגוון רב של תפקידי ניהול, שיווק ופיתוח עסקי.

תאריך:  08/01/2012   |   עודכן:  08/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מיתוג מחדש לחברת "מעוף"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
גם אני מצאתי עבודה בקבוצת מעוף
דורון1  |  9/01/12 08:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף דרגן
קבוצת אמן תספק מענה מלא ללקוחותיה בעקבות חוזר משרד האוצר.
הפתרון יינתן בעזרת כלי איכות הנתונים של טריליום
גלעד אמיר
חברת ההפקה והתוכן פאזה הפיקה את הכנס השנתי של CFO - פורום המנהלים הבכירים במשק. הכנס התקיים השבוע במכללה האקדמית תל אביב יפו, במעמד שר האוצר יובל שטייניץ, המדען הראשי אבי חסון ובכירים נוספים מהמשק
בועז ליברמן
סדנאות יצירה, משחקי חשיבה, אפיית חלות לשבת ו"מסע מופלא עם פרא השדון"
דורית שמואלי
האירוע השנתי הגדול והמרכזי של ענף הבירה, שמרכז אליו את כל מקצועני וחובבי הבירה תחת קורת היכל נוקיה בת"א. מבשלות הבוטיק הישראליות, יבואני הבירה ומותגי הפרימיום מכל העולם, באירוע הבירה הגדול של השנה – 11-10 בינואר 2012
אסף דרגן
פאלו אלטו מיוצגת בישראל על-ידי חברת InnoCom
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il