X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת DOME9 SECURITY הישראלית מצטרפת לתוכנית כלי הענן של RACKSPACE
▪  ▪  ▪

Dome9 Security הספקית המובילה של שירות ניהול אבטחת שרתי ענן לעננים ציבוריים ופרטיים, כמו גם לשרתים ייעודיים ופרטיים וירטואליים, הודיעה לאחרונה בתערוכתCloud Expo 2011 על הצטרפותה לתוכנית כלי הענן של Rackspace® Hosting, (NYSE: RAX), המומחית המובילה בעולם לאירוח ומחשוב ענן. כחברה בתוכנית כלי הענן של Rackspace, השירות האוטומטי של Dome9 לניהול חומת אש בענן יהיה זמין גם ללקוחות Rackspace ויסייע להם להגן על שרתי הענן שלהם, הרצים על מערכות הפעלה של לינוקס או Windows, מפני מתקפות וכניסה בלתי מורשית.
"אנו שמחים לעבוד עם Rackspace ולספק ניהול אוטומטי של אבטחת שרתי ענן לקהל לקוחותיהם הגדל", אמר זוהר אלון, מנכ"ל Dome9. "באמצעות שיתוף הפעולה עם Racspace נוכל לשפר את ניהול האבטחה של אלפי לקוחות ענן ובעתיד של מיליונים רבים נוספים".
"Rackspace מספקת שירותי מחשוב ענן לעסקים שונים ומגוונים ברחבי העולם. אבטחת הנתונים של אותם עסקים היא מרכיב קריטי במוצר שמבקשים הלקוחות," אמר וון שאנמוגאן, מנהל בכיר לאסטרטגיה ופיתוח עסקי ב-Rackspace. "אנו מצפים לעבודה המשותפת עם Dome9 המתמקדת באספקת פתרונות משופרים לניהול אבטחה."
Dome9 הוא שירות יחיד במינו המנהל באופן דינמי חומות אש בענן על גבי פלטפורמות תשתית שונות. השירות מתבסס על ממשק קל משקל לתכנות יישומי אבטחה (API) של הספקים או סוכן (Agent) המגדיר באופן דינמי את הגישה מעבר לחומת האש תוך שהוא מבטיח שכל היציאות האדמיניסטרטיביות סגורות כברירת מחדל, או נפתחות רק כאשר משתמש מורשה זקוק לגישה ורק למשך הזמן הדרוש להיכנס לשרת הענן.
Dome9 פועל במכשירים וירטואליים בעננים פרטיים או ציבוריים באותה איכות כמו בשרתים ייעודיים ותומך בשרתי לינוקס ו-Windows המריצים את כל פלטפורמות הוירטואליזציה. החדשנות העיקרית של השירות היא ביכולתו לספק "ערוץ גישה מאובטח וקצוב" (Secure Access Lease™)– גישה מאובטחת ומוגבלת בזמן הנוצרת באופן דינמי - ובכך לאפשר ללקוחות לסגור את כל היציאות האדמיניסטרטיביות כברירת מחדל.
מחירים וזמינות
Dome9 זמין כחלק מתוכנית כלי הענן של Rackspace במחירים החל מ-19.95 דולר לשרת לחודש. ניתן לבחון את השירות בחינם במשך תקופת התנסות של 14 ימים וכן להוריד תוכנית חינמית לשימוש אישי. מידע נוסף, באתר:
[קישור]/
Dome9 Security הוא השירות היחיד לשרתי ענן הממכן את ניהול חומת האש בעננים ציבוריים ופרטיים, כמו גם שרתים ייעודיים ווירטואליים פרטיים בפלטפורמות שונות. Dome9 ממלא חוסר קריטי באבטחת העננים של ימינו עם יציאות SSH, RDP ו-MYSQL הנותרות פתוחות כדי שאדמיניסטראטורים יתחברו אליהן וינהלו את שרתי הענן שלהם. נוהג נפוץ זה מותיר את השרתים פגיעים להאקרים שצריכים רק לנחש את שם המשתמש והסיסמה ולחדור דרך הפרצה בפרוטוקול כדי להשתלט על השרת. Dome9 מאבטחת את כל היציאות האדמיניסטרטיביות – לכל השרתים ולכל העננים – ומאפשרת גישה מאובטחת לפי דרישה.

תאריך:  09/01/2012   |   עודכן:  09/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זיוה ויייס
היקף ההשקעה במהלך למעלה מ-1 מיליון ש"ח
אורן כוכבי
אורן כוכבי
תום וגנר
מבנה בלתי חוקי בלוד הציב אתגר הנדסי מיוחד בפני מפקחי מינהל מקרקעי ישראל: שופלים, באגרים, קונגו, 4 משאיות ועשרות אנשי מקצוע לקחו חלק בהריסת המבנה, שהוקם כשהוא חולק קיר משותף עם מבנה חוקי
תום וגנר
נשיאת שנקר, פרופ' יולי תמיר, ודיקן הפקולטה להנדסה בשנקר, פרופ' שמואל קניג, הודיעו על מינוי של ד"ר עופר שוורצגלס לראש המחלקה להנדסת אלקטרוניקה בשנקר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il