X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
יצרנית מוצרי המזון המובילה מקיבוץ עינת משנה פניה ותשווק את מוצריה תחת השם "קיבוץ עינת". על-פי נתוני סטורנקסט, מובילה עינת בשוק המבורקד עם נתח שוק של כ-40% ורושמת גידול של כ-19% מתחילת השנה לעומת 2010
▪  ▪  ▪

חברת מוצרי הלחם והמאפה "עינת תעשיות מזון" (בבעלות קיבוץ עינת), המתמחה בייצור ושיווק מוצרי מאפה בהם לחמים אורגניים, קרוטונים, פירורי לחם וכריכים מוכנים לחנויות הנוחות, מחדשת את פניה ויוצאת במיתוג חדש למוצרי החברה שייקרא "קיבוץ עינת". החל מהיום תשווק החברה את מוצריה באריזות חדשות של המוצרים, לרבות אריזות הכריכים המוכנים, עליהם יתנוסס לוגו חדש, ירוק ומעוצב של קיבוץ עינת. כמו-כן ביצעה החברה מהלך להטמעת השם החדש והלוגו על גבי משאיות החלוקה שלה, בגדי העובדים וכו'. סך ההשקעה הכספית במהלך נאמד בכ-1 מיליון ש"ח.
כיום נחשבת עינת כחברה המובילה בתחום הכריכים בישראל. על-פי נתוני סטורנקסט, מובילה עינת בשוק המבורקד עם נתח שוק של כ-40% ורושמת גידול של כ-19% מתחילת השנה לעומת 2010. גם בתחום המוצרים האורגניים רושמת עינת הישגים: בשנים האחרונות הפכה עינת לספקית מובילה בשוק מוצרי הלחם והמזון הטבעיים והאורגניים, הודות לפתרונות מתקדמים הנתמכים במחלקת פיתוח מקצועית, רבת ניסיון וידע. בתחום הקרוטונים, עינת הינו מפעל מוביל בארץ ובעולם המייצר ומייצא לחברות מזון בינלאומיות, ומתמחה בקרוטונים למרק וסלט במגוון רחב של טעמים גדלים ומרקמים, באיכויות גבוהות במיוחד ותוך התאמה לדרישות הלקוח.
עינת מייצרת את מוצריה האורגניים תחת הנחיותיה של חברת הפיקוח האורגני "אגריאור", נציגת הארגון העולמי IFOAM, ומשווקת את המוצרים בהצלחה ברשתות אורגניות מובילות באירופה וארה"ב.
לאחרונה הפכה עינת לספקית גדולה בתחום מוצרי המזון האורגניים גם בישראל. החברה חתמה על עסקה עם חברת "עדן טבע מרקט" לאספקת מוצרי לחם ומאפים, לרבות, לחמים מחומרי גלם אורגניים. בנוסף, תספק עינת לעדן טבע מרקט מוצרים אורגניים מתוצרתה, בהם מגוון פירורי לחם, קרוטונים ואבקות מרק אינסטנט.
לדברי יהלי עתיר, מנכ"ל "עינת תעשיות מזון", "מאז ומתמיד היה הקיבוץ הערך המוסף של מוצרינו, והחלטנו להעבירו גם לצרכן ולהדגיש את איכותו הנובעת מתעשיה קיבוצית חזקה ומשגשגת. אנו מאמינים כי הנראות החדשה על המדף תשקף את סיפור המוצר ותבליט את יתרונותיו, את האלמנטים הבריאותיים הקיימים במוצרי הבריאות, ניקיון המזון ובטיחות צריכתו. אין לנו ספק שיתרונות אלה יבואו לידי ביטוי בבחירתו של הצרכן.
עינת תעשיות מזון בקיבוץ עינת, הינו מפעל מוביל בתעשיית המזון, המתמחה בייצור והפצה של מגוון מוצרים, בהם מוצרי מאפה בעלי חיי מדף ארוכים, קרוטונים, פירורי לחם, אבקות מרק, מוצרי לחם ולחמניות טריים, כריכים מוכנים, ומוצרי ופירות טבעיים תחת המותג "טרי בריא".

מנהלת יחסי הציבור "עינת תעשיות מזון"
תאריך:  10/01/2012   |   עודכן:  10/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לירז מנדל
האמנית הישראלית, רונית יודקביץ ,מעמיקה את עיסוקה באמנות ויוצאת בתערוכה חדשה, מודל עירום - "Model painter , בגלריה 121 בתל אביב. בתערוכה מציגה רונית יודקביץ מיצב המורכב מציור, מאובייקט, ומסאונד. משמעותו העיקרית של המיצב "מודל עירום" של רונית יודקביץ' מצויה בסיפורה הפנימי, האישי שנחשף כאן. המיצב מתעמת עם עיניים שופטות ומפשיטות, עיניים שחודרות מבעד לפסאדה ומציצות בקרבי הקרביים
עירית מירון
רשת בתי המרחקת "דיס-קם" מדרום אפריקה התבקשה להסיר ממדפיה מוצרים ישראלים בטענה כי ישראל פוגעת בזכויות אדם. הרשת מוכרת מוצרים ישראלים רבים, רק לאחרונה רכשה אלפי מכשירי "סילונית" - המצאה של רופא ישראלי
לוקר ירון
חברת הנדל"ן ארזים נתנה חסות למועדון הכדורסל הפועל מיתר. בין השאר תרמה החברה 150 תיקים לכל כדורסלני המועדון הכולל קבוצת נוער, קבוצת נערים, שתי קבוצות ילדים ושתי קבוצות קט-סל המייצגות את היישוב בליגות הכדורסל השונות. החברה מעניקה גם חסות לקבוצת הדגל של המועדון, קבוצת הבוגרים המשחקת בליגה ב' במחוז נגב.
אורטל גנות
אמני הציור בפה וברגל מציגים תערוכה וייחודית בבית בכפר סבא מרשת מגדלי הים התיכון. התערוכה תיפתח ב-31.1.2012 ב-18:00
יובל רוזנר
"מוזיאון המלך דוד" הוא מוזיאון המוקדש למורשתו של דוד המלך, חייו ותקופת שלטונו. המוזיאון מציג מבחר פריטים המייצגים את תקופת מלכות דוד, ובנוסף מציע פריטים מאירים את תקופת שלטונו ומחדדים את אורח החיים אשר היה נהוג בה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il