X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
המשחק, חדשני וראשון מסוגו בתחום הניו-מדיה, עושה שימוש בטכנולוגיית הווידיאו הייחודית WALLSTREAM והופך את הסרטון מווידיאו רגיל לסביבה חיה היוצרת מפגש אינטראקטיבי של השחקן עם המותג
▪  ▪  ▪

במסגרת השקת פחיות "Mini Max", ליין חדש וצעיר במהדורה
מוגבלת הכולל מארז שמיניה של פחיות מיני פפסי מקס, יוצאת
טמפו בקמפיין ויראלי חדשני וראשון מסוגו בתחום הפרסום בניו-מדיה: משחק אינטראקטיבי המאפשר לגולש למצוא ולהקליק על מקסימום פחיות במינימום זמן, על גבי סרטון ווידאו שעובר בין שלושה לוקיישנים ובתוך כך לייצר מפגש יוצא דופן עם המותג באמצעות משחק נושא פרסים.
את המשחק שפיתחה חברת THE-WALL עבור פפסי מקס ניתן למצוא בפייסבוק, טאבלטים וסמארטפונים תומכי FLASH. סביבת המשחק עצמה יכולה להתרחש דרך הפרופיל של חברים ששיתפו את הסרטון, וכל גולש יוכל לשתף את חבריו ולהפיץ את המשחק בפרופיל הרשת החברתית.
נעה באוער, מנהלת מחלקת שיווק מוגזים ומשקאות קלים בטמפו מסרה כי: "פחית ה - Mini Max משתלבת בעולמות התוכן של מקוריות וחדשנות וכן בעולם הצעירים וחיי הלילה. פחית המיני תואמת את ערכי המותג של מקוריות, חדשנות ופאן ובכוונת החברה בארץ ובעולם להמשיך ולהציע חידושים מקוריים במטרה להמשיך ולהעניק חווית שתייה מגניבה, צעירה והמשאירה טעם של עוד" .
פפסי מקס פונה לקהל הצעיר ומזוהה עם ערכים של ריגוש, יצירתיות וחיים על הקצה. המותג מחובר בארץ ובעולם לחיי הבילוי והאקסטרים ומספק חידושים כל הזמן. כוס אחת של פפסי מקס מכילה פחות מקלוריה אחת בלבד ומאופיינת במקסימום טעם.

תאריך:  15/01/2012   |   עודכן:  15/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טמפו משיקה את משחק "פפסי Mini Max" הראשון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ינאי אלפסי
עדי בג'איו
אגודת הסטודנטים של המכללה האקדמית תל אביב-יפו יזמה שבוע פוליטי בנושא "המחאה החברתית והזירה הפוליטית"
נטע-לי גרייבר
מאות השתתפו ביריד הארצי הרביעי לאבחון וטיפול בלקויות למידה והפרעות קשב וריכוז
שירי ליבוביץ
מתאימה במיוחד למגזר הצבאי ביטחוני
שרית גבאי
לכבוד ציון חגיגות 250 השנה של ג'ין בומביי ספייר ייצרו בחברה בקבוק קריסטל יוקרתי ומעוצב במהדורה מוגבלת. הבקבוק זיכה את החברה בשני פרסי עיצוב יוקרתיים המוקדשים אך ורק לעיצוב ולאריזות ממותגות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il