X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים והמטה לפיתוח אזורי שבמשרד התמ"ת הודיעו על הקמת מרכז עסקים חדש עבור יזמים ובעלי עסקים בצפון - בראש פינה
▪  ▪  ▪

הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים והמטה לפיתוח אזורי שבמשרד התמ"ת הודיעו על הקמת מרכז עסקים חדש עבור יזמים ובעלי עסקים בצפון.
במכרז להקמת מרכז העסקים החדש זכתה מט"י צפון הגליל והמרכז יוקם בראש-פינה בזכות תמיכתה של המועצה המקומית ראש פינה. המרכז שיוקם יתוקצב בסך של 1,500,000 ש"ח לשלוש השנים הקרובות.
מרכז העסקים שיפתח בראש פינה בחודשיים הקרובים הינו פרויקט ייחודי אשר ינוהל ויופעל באמצעות מוקד השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים מט"י צפון הגליל.
מרכז העסקים יציע מכלול שירותים לצד ליווי וייעוץ עסקי ליזמים ובעלי עסקים קטנים המצויים בתחילת דרכם ומתקשים לשאת בנטל ההוצאות הנדרשות להרצת והפעלת עסק. המרכז יציע ליווי עסקי, הדרכות מקצועיות, שטחי תפעול קטנים, שירותי משרד, חדר ישיבות ואבזור משרדי מתקדם. יזמים ובעלי עסקים יוכלו להתיישב במרכז לתקופה של עד שנתיים, ללא התחייבויות לדמי שכירות לטווח ארוך. המרכז ינוהל ויופעל באמצעות מט"י צפון הגליל ויתוקצב על-ידי הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים והמטה לפיתוח אזורי שבמשרד התמ"ת , מועצה מקומית ראש פינה, מועצה אזורית גליל עליון ומט"י צפון הגליל בהיקף כולל של כ - 1.5 מיליון ש"ח.
הרעיון בהקמת המרכז הוא לספק תנאים נוחים ותמיכה מסיבית. מניסיון עבר, סיכויי השרידות של עסקים המקבלים ייעוץ והכוונה גדולים יותר, עד כפולים. הכוונה שהעסקים ישהו במרכז כשנתיים ולאחר מכאן יעזבו ויגדלו במקום אחר, היעד הוא שכל שנתיים ייווצרו 40-50 מקומות עבודה חדשים לאחר גדילתם של העסקים במרכז.
במרכז החדש ישולבו כ-15 עסקים קטנים ובינוניים מהאזור, שיתחלקו לשלושה מאגדים – ניו מדיה, מטפלים ונותני שירותים. המרכז ימוקם בראש פנה וישתרע על פני 360 מ"ר בקומה שלמה במרכז המסחרי "סנטר-הגליל".
על הקמת מרכז העסקים התמודדו גופים רבים במרחב, בזכות תמיכתו ואמונתו של אביהוד רסקי ראש המועצה המקומית ראש פינה, וכניסת מועצת ראש פינה כשותפה מרכזית להקמת הפרויקט זכתה מט"י צפון הגליל במכרז. מכתב המלצה ותמיכתה של המועצה המקומית ראש פינה בפרויקט נתנה נתן דחיפה והטתה את ההחלטה להקים את המרכז בראש פינה.
אביהוד רסקי, ראש מועצת ראש פינה: "אני רואה חשיבות רבה לתמוך ולסייע בפרויקט משמעותי זה שיקדם עסקים חדשים בגליל, ויגרום להשארת צעירים באזור, ראש פינה מהווה מרכז מסחרי אזורי מועדף ולכן עסקים שיתחילו את דרכם במרכז יהנו מקרש קפיצה חשוב לשגשוג עסקי".
יובל משה, מנכ"ל מט"י צפון הגליל: "מניסיון קודם שלנו אני בטוח כי מרכז עסקים מסוג זה יתרום רבות לקידום עסקים צעירים בגליל וליצירת מקומות עבודה חדשים, אני שמח שהצלחנו לשלב כוחות יחד עם מועצת ראש פינה להרמת פרויקט חדשני זה בשטחה".

תאריך:  15/01/2012   |   עודכן:  15/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מרכז עסקים צפון יפתח בפברואר בראש פינה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
תגובה
מקומי  |  21/01/12 16:18
2
יוזמה מבורכת בהחלט
אריק א.  |  13/05/12 17:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רעיה בלחסן
ד"ר לאה נס, סגנית השר לאזרחים ותיקים ביקרה השבוע במועצת ראש פינה ובירכה על השתתפותה של ראש פינה בהובלת אביהוד רסקי ראש המועצה, בפיילוט פרויקט בקרה רפואית, שעושה המשרד לאזרחים וותיקים בשיתוף אוניברסיטת חיפה, משרד הבריאות, ומועצת ראש פנה, להערכה ושיפור היבטי הבריאות והתעסוקה לאזרחי המושבה מגיל 60 פלוס
זיוה וייס
סוף שבוע עם הזמר היווני דמיס רוסוס במלון רויאל רימונים ים המלח
שמרית כרמי
המשחק, חדשני וראשון מסוגו בתחום הניו-מדיה, עושה שימוש בטכנולוגיית הווידיאו הייחודית WALLSTREAM והופך את הסרטון מווידיאו רגיל לסביבה חיה היוצרת מפגש אינטראקטיבי של השחקן עם המותג
ינאי אלפסי
עדי בג'איו
אגודת הסטודנטים של המכללה האקדמית תל אביב-יפו יזמה שבוע פוליטי בנושא "המחאה החברתית והזירה הפוליטית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il