X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
שר התמ"ת שלום שמחון מבקר בגולברי במסגרת סיוריו במפעלי תעשיה וטקסטיל
▪  ▪  ▪

שר התמ"ת שלום שמחון ובכירי משרדו בהם: ינון אלרועי – משנה למנכ"ל משרד התמ"ת, עליזה כהן – ראש מטה השר, סיירו אמש) יום ג' ה- 17.1) יחד עם בכירי התאחדות התעשיינים בניהם: אמיר חייק – מנכ"ל התאחדות התעשיינים, עו"ד יואב חיימובסקי - עוזר מנכ"ל התאחדות התעשיינים, רמזי גמאי - יו"ר איגוד הטקסטיל וצביקה ליברמן – מנהל איגוד הטקסטיל, במפעל הטקסטיל של חברת גולברי, הממוקם בראשון לציון.
דוד גולברי- נשיא חברת גולברי אירח את הפמליה, במסגרת ביקור השר במפעלי תעשיה וטקסטיל שעורך ברחבי הארץ. גולברי הודה לשר על הבחירה לבקר במפעלי גולברי וההכרה בחברה כאחת מרשתות האופנה המובילות בארץ, אשר ממשיכות בייצור המקומי.
גולברי ציין בפני האורחים כי פעילות השר והירידה לשטח , מקדם את המטרות והתהליכים שהשר רוצה לקדם, בניהם: הכשרת עובדי טקסטיל בישראל וחיזוק המפעלים והמתפרות ובכך לעודד את הרכש של מוצרי טקסטיל כחול לבן.
במסגרת הביקור הנהלת חברת גולברי הציגה לשר את ביצועי החברה בשנים האחרונות ואת הצמיחה המרשימה בפעילות החברה. כמו-כן עמד השר על תהליכי העבודה והייצור הכולל סיור במחלקות הדיגום, העיצוב, הגזירה והלוגיסטיקה של החברה. גולברי הסביר לשר כי החברה עברה לייצור ירוק – למען איכות הסביבה.
במהלך הסיור התעניין השר בעובדי המפעל ובתפקידם. גולברי הסביר שמדובר באנשי מקצוע מנוסים שחלקם עובדים למעלה מ – 30 שנה יה והשר ביקש לנסות בעצמו את תהליכי העבודה.
כאשר גולברי הסביר לו כי החברה כבר שוקדת על קולקציות קיץ 2013 התפלא השר ושאל: אך אתם יודעים מה נלבש עוד שנה או שנתיים????
עם תום הסיור התבדח השר וביקש לעבור למחלקת הגברים.......ולפני שעזבו את המקום הזמינו דוד גולברי וההנהלה הבכירה של החברה את הפמליה לארוחת צהריים חגיגית, במתחם החדש שפתחה החברה לצד המפעל והמטה.
חברת גולברי נמצאת בבעלות האחים דוד, משה ויעקב גולברי, החברה מפעילה רשת המונה 60 סניפים ברחבי הארץ וכן מפעילה מפעל המשתרע על שטח של כ 2500 מ"ר, במערב ראשון לציון, החברה מעסיקה למעלה מ – 300 עובדים.

תאריך:  18/01/2012   |   עודכן:  18/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אמיר חייק  שלום שמחון
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ליאור עילם
קונסיסט ישראל החלה בימים אלה בגיוס של כ-30 עובדים חדשים לחטיבת ייעוץ חדשה, למגזר הבנקאי והפיננסי. בחברה מעריכים, כי למרות התחזיות הקודרות לגבי צמיחת המשק בשנת 2012 הרי שבסקטור הבנקאי דווקא צפויה להתרחב ההשקעה במחשוב.
רונן הלל
חברת דגת הארץ, החברה המובילה והגדולה בישראל לשיווק פילה דג ישראלי טרי השלימה מהלך של מיתוג מחדש, במטרה להרחיב את פעילותה השיווקית ולהגדיל את המודעות ליתרונות הצרכניים והבריאותיים של דג טרי מתוצרת ישראלית
יח"צ כן-פייט
החברה, העוסקת בפיתוח תרופות למחלות דלקתיות ומחלות כבד, הודיעה היום על תוצאות חיוביות נוספות מניסוי ב-CF102 עם פוטנציאל לביו-מרקר חדש עבור חולי סרטן הכבד. פרופ' פנינה פישמן, מנכ"לית כן-פייט:"נפתחת בפני החברה האפשרות לשימוש בביו-מרקר שיבחן מראש את החולים המתאימים לטיפול בתרופה ויתאפשר טיפול יעיל וממוקד יותר"
לינדה בר
לינדה בר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il