X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
DreamIt ישראל תעזור לחמישה סטארטאפים ישראלים להיכנס לשוק האמריקני והגלובלי ותסייע בגיוס הון ראשוני
▪  ▪  ▪
 [יח"צ]

DreamIt Ventures, תוכנית ההאצה לסטארטאפים המפורסמת והיוקרתית בעולם, הודיעה היום, רביעי 18.1.12, על פתיחתה של תוכנית DreamIt ישראל ומזמינה סטארטאפים ישראלים להצטרף ולהגיש מועמדות. מדובר בתוכנית ראשונה מסוגה בישראל אשר תיתן ליזמים הישראלים הזדמנות ייחודית ומרוכזת לעבוד לצד יזמים אמריקניים וישראלים, שותפים, לקוחות ומשקיעים.
DreamIt Ventures מציעה לחמש חברות הזנק ישראליות גישה לשוק האמריקני והגלובלי תוך דגש על ליווי, הנחייה ומתן מילגה של עד 25 אלף דולר. תוכנית ההאצה היא בת ארבעה חודשים, שלאחריה ניתנים חודשיים נוספים של שטח משרדי (office space).
החודש הראשון בתוכנית יחל בישראל ב-15 לאפריל. החברות הנבחרות יבלו את שלושת החודשים הנוספים בניו-יורק, שם יעבדו לצד חברות סטארטאפ אמריקניות מהתוכנית הניו-יורקית, אשר מתקיימת מה-14 למאי ועד ה-17 לאוגוסט, 2012.
לאחר יום הדמו ((Demo Day שיתקיים באוגוסט 2012 בניו-יורק, בוגרי התוכנית הישראלים יזכו ל-Demo Day נפרד בישראל בו יציגו בפני משקיעים מובילים מישראל במטרה להשיג מימון למיזמים השונים. לאחר יום הדמו הישראלי, DreamIt Ventures תציע לבוגרים מקום משרדי לתקופה של עד חודשיים.
החל משנת 2008, תוכניות ההאצה של DreamIt Ventures בניו-יורק ופילדלפיה הוציאו חברות מכובדות ומצליחות, כגון: SCVNGR, SeatGeek, Take the Interview, CloudMine, Notehall, SupplyHog, Adaptly ו-57 אחרות. DreamIt נלהבת מאוד מהרחבת התוכנית שלה לשוק הסטארטפים הנמרץ והיזמים המוכשרים של ישראל.
"DreamIt ישראל מתבססת על הצלחתה של DreamIt ניו-יורק", אומר יזם DreamIt דיוויד בוקשפן. "במשך מספר שנים רצינו להביא את הקונספט, היכולות והיתרונות של התוכנית לקהילה הישראלית. אנו שמחים שהגיע הרגע בו נוצר השילוב הנכון של תזמון וצוות אשר מאפשר לנו לצאת לדרך".
DreamIt ישראל מנוהלת על-ידי מיטשל גולנר. גולנר, בעל ניסיון של כ-18 שנה בתחום ההייטק בזירה הבינלאומית, הן בפן הניהולי והן בפן הטכנולוגי. גולנר עבד וחי בארה"ב, אסיה וישראל. "עבדנו בצמוד עם מיטשל בחודשים האחרונים בישראל ובארה"ב. אנו שמחים מאוד שהוא האדם שיוביל את DreamIt ישראל", אומר קרי רופ, השותף המנהל של DreamIt העולמית.
"המטרה שלי הייתה להביא לישראל את אחת מתוכניות ההאצה המובילות בעולם ולנצל את מה שיש לכל אחד מהצדדים להציע. DreamIt Ventures היא התוכנית המרשימה ביותר שראיתי מכל הבחינות: צוות הנהלה, תכנים, מנטורים וגישה לקהילת ההון סיכון האמריקנית. התוכנית תסייע ביצירת עבודות חדשות בארה"ב ובישראל ותעלה חברות הזנק על מסלול מהיר להצלחה, ע"י מתן גישה מהירה להון ראשוני בשוק האמריקני", אומר גולנר.
"הקהילות בארה"ב ובישראל עשו מאמצים רבים כדי לקדם ולהרחיב את התוכנית לשוק הישראלי. אין לנו מילים לתאר את הערך המוסף אשר תוכנית זו תיתן לחברות DreamIt בעבר ובעתיד, לסצנת הסטארט הישראלית ולשתי המדינות", הוסיף מרק ווכן, מנהל תוכנית DreamIt ניו-יורק.
ההרשמה נפתחה בימים אלו ומומלץ להירשם מוקדם ככל האפשר. הדד-ליין הראשון הינו ה-22 לפברואר והדד-ליין הסופי להירשם הינו ה-6 למרץ.
להרשמה: www.dreamitventures.com/Israel
אם הנכם מעוניינים להשתתף בתור מנטור, משקיע או שותף, צרו קשר: Israel_info@dreamitventures.com.
על DreamIt:
תוכנית DreamIt מקדמת סטארטאפים. חברות שמתקבלות לתוכנית יזכו בגיוס הון ראשוני, שרות עריכת דין חינם, מנטורים מלווים, פתיחת דלת למשקיעים, ומשרדים. התוכנית תסתיים ביום הדמו הגדול, בו החברות יציגו את המוצרים שלהם למשקיעים, שותפים אסטרטגים, אנשי מקצוע ויזמים. הרעיון העומד מאחורי DreamIt – אם ניפטר מכמה שיותר מכשולים וניתן ליזמים כמה שיותר משאבים ותמיכה, קסמים יקרו.
מאז 2008, DreamIt השיקה 64 חברות, כולל: SCVNGR, SeatGeek, Postling, Notehall,
CloudMine, Parsely, AppAddictive, TidalLabs, Let's Gift It, Spiling, LearnBop,
Easel, ElectNext, MindSnacks, SupplyHog, Take The Interview, ו-Adaptly.

לפרטים נוספים על DreamIt
תאריך:  18/01/2012   |   עודכן:  19/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
DreamIt Ventures משיקה תוכנית האצה בישראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלריה הקיבוץ
שתי תערוכות חדשות בגלריה הקיבוץ, המקיימות ביניהן קשרי גומלין, גם אם אינן מתכוונות לכך: שתיהן מתייחסות למקום, מדגישות את הירידה למרתף האטום של "גלריה הקיבוץ", כשהן משתמשות בהבלטה בצבע הלבן, בטפלן בקירות חסומים
שראובר יעקב
החברה חתמה על הסכם לפיו תועבר אליה האחריות לפרויקט מחברת נוקיה סימנס
כהן עדי
איגוד האינטרנט הישראלי יקיים במסגרת הכנס השנתי מסלול מרכזי מיוחד בנושא מלחמת הסייבר- איומים, היערכות וטכנולוגיה
עדי וילדר
תערוכה חדשה במוזיאון יפו המתעדת את נופי לפלנד על-ידי הצלם יצחק דוידוביץ
איילת אליעזרי
ביום ה האחרון 12.1.12 קבלו 5 ממתנדבי בית איזי שפירא, את אות "יקיר אקים" לשנת תשע"ב 2011 - אריאלה רייזמן המתנדבת במועדון הבוגרים, לני קרסן מתנדב בבריכה, מריון מרקוס מתנדב במרכז הלימודים, חנה צדוק המתנדבת בבריכה, ורגב סיליה במרכז דה לו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il