X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
Good Technology תשתף פעולה עם Dell בתכנון ואספקת מכשירי אנדרואיד מאובטחים בתקן צבאי למשרד ההגנה האמריקני. הפרויקט הראשון מסוגו במשרד ההגנה האמריקני Good Technology מיוצגת בישראל על-ידי InnoCom
▪  ▪  ▪

חברת Good Technology תשתף פעולה עם Dell בתכנון ואספקת מכשירי אנדרואיד מאובטחים בתקן צבאי למשרד ההגנה האמריקני
הפרויקט הראשון מסוגו במשרד ההגנה האמריקני
חברת Good Technology מיוצגת בישראל על-ידי חברת InnoCom
חברת Good Technology, המובילה בתחום אבטחת המידע במערכות הפעלה סלולאריות, המיוצגת בישראל על-ידי חברת InnoCom, שותפה של קבוצת אמן, הודיעה כי פלטפורמת האנדרואיד המאובטחת הראשונה לניידים אושרה על-ידי סוכנות מערכות המידע הצבאית האמריקנית (DISA). כעת הפיתוח של Good לגופים ממשלתיים (Good for Government) הכולל יכולות מתקדמות למניעת זליגת מידע, בתקנים צבאיים, יופעל ברשת התקשורת הגלובלית האמריקנית.
הפרויקט ששמו "Secure Android", הנעשה בשיתוף פעולה עם חברת המחשבים Dell וחברות נוספות, יאפשר לאנשי מחלקת ההגנה האמריקנית (DoD) לחתום על מסמכים, לקודד ולפתוח תכתובת מיילים, ליצור מחיצה מאובטחת על גבי מכשיר האנדרואיד עבור יישומים עסקיים ולגלוש לאינטרה-נט הארגוני באופן מאובטח מכל מקום ובכל עת.
זהו הפרויקט הראשון מסוגו במשרד ההגנה האמריקני.
שיתוף הפעולה עם דל מרחיב את מסגרת האבטחה בפלטפורמת האנדרואיד לשימוש במכשירי Streak 5 של דל. שיתוף הפעולה בין החברות מאפשר ל-Good לספק שירותי גישה מאובטחת לעובדי משרד ההגנה האמריקני שעד כה אושרו רק למחשבים נייחים או ניידים. כעת יוכלו העובדים לגשת ליישומים קריטיים הנמצאים מאחורי ה- FW, כמו רשתות פנימיות ויישומים מבוססי-רשת אחרים, הודות לשימוש בדפדפן מאובטח.
"העולם של הסמארטפונים, הטאבלטים ושאר המכשירים הניידים מתפתח במהירות מסחררת ומשנה את הדרך בה משרדי הגנה חושבים על תקשורת והמשכיות המשימה. במהלך חמש שנות עבודה הדוקה עם משרד ההגנה האמריקני הבנו כי יש לצמצם את הפער בין מה שהעובדים יכולים לבצע על גבי פלטפורמות ניידות כיום לבין מה שהם שאפו לבצע", אמר כריס רוברטס (Chris Roberts) סמנכ"ל המגזר הציבורי בחברת Good. "אנו גאים על עבודתנו המשותפת עם דל ועם שותפים נוספים אשר מספקת עתה דרך מאובטחת בה יכולים אנשי צבא וביטחון לעשות שימוש בטכנולוגיות הניידות המתקדמות ביותר, עם הידיעה כי כל המידע הרגיש מאובטח ושמור".
הפתרון של Good למגזר הצבאי יעביר וינהל מידע רגיש משרתי Microsoft Exchange המותקנים במרכזי נתונים של משרד ההגנה, דרך יישום הדואר של Good אל מכשירי סלולר בפלטפורמת אנדרואיד, בשימוש בהצפנה בתקן FIPS 140-2 עם AES על-מנת לאבטח את הנתונים גם בתווך. הטכנולוגיה מוגנת-הפטנט של Good מונעת זליגת מידע ליישומים לא מורשים.
על אודות Good Technology
המוצר של Good משלב אבטחת מידע ושליטה לניידים חכמים ברמה ארגונית עם חוויית משתמש יוצאת דופן על-מנת לאפשר לארגונים ולמשתמשי קצה להתחבר למערכות ארגוניות ולעשות שימוש בכל נייד חכם בו הם בוחרים להשתמש. הטכנולוגיה החדשנית של Good מעניקה אפשרויות חדשות לארגונים עסקיים, משרדי ממשלה ולמשתמשים למיקסום היכולות האישיות והעסקיות שלהם על-ידי מתן גישה מאובטחת וקלה לתפעול מהניידים האישיים לנתונים, יישומים ושירותים ארגוניים. מכשירים בעלי מערכות הפעלה אנדרואיד ואפל כבר מהווים 43 אחוזים מכלל ההטמעות של Good. כחמישית מהלקוחות הארגוניים מעניקים תמיכה לשלוש או יותר פלטפורמות ניידות.
על אודות InnoCom
חברת InnoCom הינה Value Added Distributor המייצגת בישראל חברות IT אמריקניות מובילות ומתמקדת במכירת מוצרי טכנולוגיה חדשניים לשוק ה-IT הישראלי. מאז הקמתה עובדת החברה עם יצרניות מובילות ועם שותפים מקומיים מובילים לביצוע הטמעות מוצלחות של טכנולוגיות IT חדשות. חברת InnoCom הינה שותפה עסקית של קבוצת אמן.
אינוקום מציעה מוצרים ופתרונות לתחומי אבטחת רשתות, אופטימיזצית WAN ושירותי ניהול מבוססי ענן. יחד עם השותפים העסקיים שלה, אינוקום מציעה את הפתרונות המתאימים ביותר ללקוחותיה, על-מנת שאלה ייהנו מיתרון תחרותי דרך חדשנות טכנולוגית.
למידע נוסף, בקרו באתר החברה בכתובת www.innocom.co.il
לפרטים נוספים: אסף דרגן, קו ישיר יח"צ, טל: 03-9016661, 0544-363335

תאריך:  22/01/2012   |   עודכן:  22/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סלולר
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי וילדר
ב"קניון הזהב" בראשל"צ נערך היום אירוע קביעת שיא ישראלי במספר האנשים שנכנסו לתוך מכונית מיני אחת: 15 איש נכנסו לתוך המכונית תוך 4 דקות וחצי
אסף דרגן
חברת F5 תספק פתרונות גישה מאובטחת (SSL VPN)
למשתמשי אנדרואיד. מוצר ה- SSL VPN של החברה יהיה הראשון מסוגו בתעשיה לתמוך בגרסאות המתקדמות של מערכת ההפעלה הסלולארית
אסף דרגן
זהר נוי
מג'יקג'ק ווקלטק בע"מ, המומחים לקול שהמציאו את הקול על גבי פרוטוקול אינטרנט (VOIP) ומכרו יותר משמונה מיליון מכשירי magicJacks®, הודיעה היום שעם הגידול ביתרות המזומנים וההשקעות לטווח קצר, בתוספת ההכנסה המואצת שצפויה בעתיד, מועצת המנהלים הגדילה את תוכנית הרכישה מחדש של המניות של החברה עד למניות רגילות בשווי 55 מיליון דולר
יוסף ארנפלד
לפני שלוש שנים וקצת, הוציאה הזמרת יעלה אלישבע את אלבום הבכורה שלה – היכל הניגון. במטרה שהאלבום יגיע ללב כל החפצים לשמוע, יוצא כעת האלבום בגרסא חדשה, הפעם בביצוע של זמרים מוכרים וטובים: אהרן רזאל, אילן דמרי, גד אלבז, ישי לפידות, נתנאל מלייב ואביחי פז גרינוולד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il