X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ראלקו, יבואנית Sharp בישראל משיקה מסכי טלוויזיה בגדלים שטרם נראו בישראל: סדרת טלוויזיות LED עם מסכי הענק "60\"70\"80 הסדרה החדשה מאפשרת צפייה במסך גם ממרחק קצר של 2.5 מטרים בלבד דבר ההופך אותה למתאימה לכל סלון
▪  ▪  ▪

סדרת מסכי הענק של Sharp, מצוידת בטכנולוגיה החדשנית והמתקדמת
Quattron Aquos המעניקה חווית צפייה ייחודית ותחושה כאילו אתה חלק מן המתרחש על המרקע
עם מחיר ההשקה הייחודי של החל מ-13,990 והטכנולוגיה המאפשרת מרחק צפייה קצר – גם אתה יכול להרשות לעצמך מסך טלוויזיה ענק ענק!
חברת ראלקו מוצרי צריכה יבואנית שארפ בישראל ,משיקה לראשונה בישראל את סדרת מסכי הענק הייחודים של שארפ .מסכי טלוויזיה ביתי LCD LED בגדלים שלא היו מקובלים עד עתה בבתים , הסדרה כוללת מגוון גדלים שטרם נראו בישראל: "60\"70\"80.
המסכים הגדולים של SHARP מצויידים בטכנולוגיה LED ייחודית, המאפשרת צפייה איכותית ומלאה גם מטווח ומרחק קצרים ביותר של 2.5 מטרים בלבד. מרחק הצפייה הקטן הדרוש על-מנת להפוך את חווית הצפייה למושלמת, הופך את מסכי הענק של SHARP למתאימים כמעט לכל סלון ביתי ממוצע ומבטלים את החסם העיקרי לגבי טלוויזיות גדולות- סוגית המקום בבית.
טלוויזיית 60" (152 ס"מ ) למשל כוללת מסך הגדול ב 125% בהשוואה למסך 40" , מסך ה" 80 מציג שטח צפיה כפול בגודלו ממסך ה 55" זוהי חגיגה לכל אוהבי הספורט , אקשן או נופים עוצרי נשימה.בכדי להשיג את חווית הצפיה המדויקת ביותר על התמונה להיות מושלמת לפיכך פיתחו בשארפ טלוויזיה עם ניגודיות גבוהה ותמונה חדה עד לפרטים הקטנים.
הודות למפעל הייצור המתקדם בעולם של שארפ בסקאיי יותר אנשים יכולים ליהנות בבתיהם מהתענוג של מסך טלוויזיה גדול, המפעל מתוכנן לייצור מסכי LCD גדולים תוך שימוש מינימלי בחומרים והגנה מקסימלית על הסביבה. יעילות וטכנולוגיה חדשנית מאפשרות לייצר פאנלים איכותיים במחירים תחרותיים ביותר.
הטכנולוגיה הייחודית, מרחק הצפייה הקצר ואיכות התמונה, מעניקים לצופה תחושה כאילו הוא נמצא ממש בתוך המתרחש על המרקע. כאילו הוא וחבריו שהזמין נמצאים בתוך אצטדיון הכדורגל או אולם הופעות ומספקים לו חוויה ענקית ממש כמו בקולנוע. אין זה פלא, שבארה"ב המהפכה הושלמה ולמעלה מ-50% מן הבתים עברו לצרוך את בידור הפנאי שלהם באמצעות מסכים הגדולים מ-"60.
כעת כאמור, לראשונה בישראל, יכול גם הצרכן הישראלי לצפות בטלוויזיות איכותית בטכנולוגיית LED המתקדמת בעולם ובגדלים ענקיים.
סדרת המסכים הגדולים של SHARP מצוידת בטכנולוגיית Quattron Aquos. טכנולוגיה זו, המבוססת על פטנט 4 הצבעים מציעה את מערכת ארבעת צבעי היסוד, המוסיפה את צבע היסוד הצהוב לשלושת צבעי היסוד המסורתיים אדום, ירוק וכחול. הוספת הצהוב מרחיבה את טווח הצבע והצבעים מוצגים בדיוק כפי שהם בטבע לצד צבעים עשירים יותר.
לצד זאת, כוללת טכנולוגיית Quattron Aquos את טכנולוגיית יישור התמונה UV2A בפאנל X-Gen, המאפשרת השגת "שחור משחור" ו"לבן מלבן" שהיו קשים להשגה בטכנולוגייה הרגילה, טכנולוגיית FRED (Frame Rate Enhancing Driving) – טכנולוגיית הנעת תמונה מתקדמת וטכנולוגיה של סריקת תאורה אחורית – אשר באמצעות הפעלה וכיבוי מהירים של התאורה האחורית ומנוע נפרד, מפחיתה את החפיפה בתצוגת תלת מימד, מפחיתה טשטוש ומעניקה תמונה איכותית יותר.
המסכים הגדולים, מגיעים עם מעבד תמונה 100HZ -400HZ המציעות בראש ובראשונה תמונה איכותית לצד צריכת חשמל נמוכה במיוחד.
עוד מציעה חברת ראלקו גם את מסכי הענק מסדרת Quattron 3D Aquos - מסכי תלת מימד ייחודים המספקים תמונה בהירה ויוצאת דופן. טכנולוגיית ה- Quattron 3Dמשפרת את תמונות התלת מימד הקיימות כך שהתמונה המתקבלת – צלולה וחיה יותר.
הדגמים החדשים הינם בעובי החל מ 39 מ"מ בלבד מצוידים במשטח זכוכית קדמי, המתפרס ומתאחד עם המסגרת הדקיקה ליצירת קצוות עדינים, התורמים לאלגנטיות של מערכת קולנוע ביתי מודרנית. למסכי הענק של Sharp גישה לאינטרנט ישירות מהטלוויזיה באמצעות AQUOS NET+ (באנגלית )
לרגל השקת מסכי הענק, ראלקו, יבואנית SHARP מציעה את מסכי הענק במחירים משתלמים במיוחד של החל מ-13,990 ש"ח.
עם מחיר נוח כל כך ובעזרת טכנולוגיה ייחודית המצריכה רק מרחק צפייה קטן בלבד, המאפשרת הכנסת הטלוויזיה כמעט לכל סלון, גם אתם תוכלו כעת לראות ולצפות ברמה אחרת ובגדול.
את סדרת המסכים החדשה ניתן להשיג בחנויות החשמל המובחרות וברשתות החשמל.

תאריך:  24/01/2012   |   עודכן:  24/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יח"צ אלווריון
אלווריון הישראלית היא הספקית המובילה בעולם לרשתות תקשורת 4G בגישת פס רחב אלחוטי, ותספק לחברת תקשורת סלולר באפריקה פתרון של ווייביון, אותה רכשה לאחרונה, עבור יותר ממיליון משתמשים
אפרת שלוי
אביב מדמון (28), מונה למנכ"ל חברת DBA Services. בתפקידו הקודם ניהל את מערך מחלקת השירות והטכנולוגיה בחברת Futuer IT    מדמון, הוסמך בשנת על-ידי Microsift כ DBA ומתמחה בתחום מסדי הנתונים בסביבת Microsoft
עינת יפת
עיריית ראש העין תשלים את הנגשת תחנות האוטובוס בעיר עד סוף 2012. היקפו הכספי של הפרויקט שיישומו החל לפני כשנתיים כחצי מיליון ש"ח. הפרויקט בשיתוף משרד התחבורה
איל קציר
הנוהל אושר ע"י היועמ"ש לממשלה    דרישה מהמדינה לקחת אחריות על משפחות שפונו מבתיהם במאחז מגרון
אסף דורון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il