X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הזמרת והשחקנית ויקטוריה סרויה במופע חדש "פורטוגל-ברזיל: משני עברי הים" - יום חמישי, 9.2.2012 בשעה 20:30 בבית הקונפדרציה בירושלים
▪  ▪  ▪

הזמרת והשחקנית ויקטוריה סרויה במופע חדש "פורטוגל-ברזיל: משני עברי הים" - יום חמישי, 9.2.2012 בשעה 20:30 בבית הקונפדרציה בירושלים
בית הקונפדרציה מצליח פעם נוספת להביא לציבור ערב ייחודי ומיוחד עם מופע מרטיט, מרגש ושופע באהבה וחום בניצוחה של הזמרת והשחקנית ויקטוריה סרויה וחברי האנסמבל שלה. ויקטוריה סרויה, שעשתה את שנות ילדותה ליד הים, מצאה את עצמה נסחפת אל הגעגוע ואל שירת הפאדו הפורטוגזית: שירת הדייגים הימאים, המשוררים והאהובות המחכות על החוף.
המופע "פורטוגל-ברזיל: משני עברי הים" יועלה ביום חמישי, 9 בפברואר 2012 בשעה 20:30 בבית הקונפדרציה בירושלים. המופע יוצא הדופן הוא חגיגה של תרבות, שפה וצליל וכולו אומר כבוד למולדת המים על כליה ותכולתה. ספינתה של ויקטוריה, השרה ברגש רב, יוצאת מהמזח הפנימי, מקום משכנם של החלומות התעלומות והגעגועים ומפליגה אל הקהל עם שיריה של אמליה רודריגז,אדו לובו, ויניסיוס דה מוראיס ואחרים, כל אלה לצד תרגומי שיריו של פרננדו פסואה. ערב מופלא וייחודי בהפקת בית הקונפדרציה בניהולו של אפי בניה.
האנסמבל החדש של ויקטוריה סרויה מביא את מיטב שירי הים מפורטוגל וברזיל יחד עם קטעים אינסטרומנטליים. שירת הפאדו ידועה במלנכוליות שלה: כמיהה עמוקה לאהבה, געגועים עד כלות וערגה שאינה מרפה. השירים מפורטוגל וקטעי המוזיקה מברזיל מקבלים פרשנות ייחודית בביצוע של המוסיקאים חברי ההרכב. השירים מציגים את הדייגים והספנים המקומיים, עבורם הים הוא נציגו של כוח טבע עצום, המשפיע על סדרי החיים מן הלידה ועד המוות.
סרויה , ששרה ביופי רב, באיפוק ובטעם טוב את שירי הים והאהבה ,עטופה בצבעוניות המשתנה תדיר של כלי הנגינה וצירופיהם המגוונים, מגישה לקהל ערב מענג בעצב ובגעגועי האהבה.
ויקטוריה, ילידת קזבלנקה שרתה בלהקה צבאית ולמדה משחק בבית הספר לאמניות הבמה "בית צבי". שמשה שחקנית במרכז לתיאטרון עכו והשתתפה בהפקות רבות, בפסטיבל הבובות, בפסטיבל ישראל ובפסטיבל עכו לתיאטרון אחר. בהמשך למדה שירה ערבית ונגינה על עוד במרכז למוזיקה מזרחית קלאסית בירושלים. בשנת 2001 הקימה ויקטוריה את אנסמבל אבידין עם מופע מחווה לשירתו של גדול משוררי טורקיה, נאזים חיכמת ובאחרונה יצרה את המופע והאנסמבל החדש .
חברי ההרכב: ויקטוריה סרויה - שירה ,קריאה| רזיאל מהצרי-מנדולינה| אודי חורב –גיטרה. אורן פריד – כלי הקשה ותופים| אהוד גרליך - קונטרבס
לפרטים: בית הקונפדרציה: 02-6245206, מחיר מופע –70 ש"ח.

לינק לצפיה ביוטיוב בקטע מהופעתה של ויקטוריה סוריה והאנסמבל
תאריך:  29/01/2012   |   עודכן:  30/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ויקטוריה סרויה במופע חדש בבית הקונפדרציה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תום וגנר
קבוצת הרכב קל אוטו תספק לחברה להגנת הטבע 100 כלי רכב, מהם גם רכבים היברידיים, באחת מעסקות הליסינג התפעולי הגדולות של ראשית 2012
דיתי הורביץ ארד
עמית ברק
נטע-לי גרייבר
שר התמ"ת קיים במכללה הטכנולוגית רופין, דיון בנושא המכללות הטכנולוגיות בישראל. אלי ברק יו"ר הועד המנהל של המכללה: "חייבים להשוות את תקציבי מה"ט לתקציבי המל"ג"
ג'ני מ'גופר'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il