X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

דבורה שרר - מנהלת השיווק ודוברת של המרכז הלאומי להשתלת איברים נבחרה ע"י ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאשת השיווק של חודש ינואר בזכות ההצלחה להגדיל באופן משמעותי את מספר החותמים על כרטיס אדי.
שנת 2011 הייתה שנה בה מספר שיא של אזרחיה אמרו כן להצלת חיים. אמרו? לא רק. גם עשו. חתמו אישית על כרטיס 'אדי' והצטרפו למועדון הרחב וחשוב ביותר להצלת חיים. הצלת חיים של מישהו אחר.
השנה החולפת – 2011 - הייתה כאמור, שנת שיא במספר החותמים על כרטיס 'אדי' לתרומת איברים. במאמץ שיווקי אדיר, שקצר הצלחה חסרת תקדים, תוך שימוש באמצעי שיווק אגרסיביים אך עדינים, טכנולוגיים אך רגשיים, חתמו 70 אלף אזרחים על כרטיס 'אדי', במסגרת התוכנית המעניקה להם קדימות בתור להשתלה.
דבורה שרר שהובילה ומובילה את המהלכים לחדרת המודעות של החשיבות על חתימה על כרטיס אדי , מספרת על הדרך בה מעלים ושומרים במודעות הציבור מוצר שהוא חורג מכל מוצר אחר:
" ראשית – מאוד פשוט: זמינות! ביטלנו את הצורך בחתימה פיזית, שהתגלה לעיתים כמקשה על החותם ומהווה בפניו חסם לא קטן. מאידך-גיסא, רתמתי את הטכנולוגיה המתקדמת לשירות המהלך הלאומי הגדול, איפשרנו הצטרפות לחתימה באמצעות אס.אמ.אס, וכמובן במערך שיתוף פעולה אקטיבי עם האתר ynet, שכאן התחילה המהפכה החברתית שיזמתי ושגרף אלפי מצטרפים למען השתלות איברים והנעה להצטרפות ישירה. (אני יצרתי את הקשר באופן אישי עם סלבריטאים ומובילי דעת קהל ושיכנעתי אותם לחתום על כרטיס אדי ynetנתנו לי את כל הפלטפורמה שלהם צלם וכתב.
שנית ולא פחות חשוב – מודעות! הגברנו בצורה חדה ומהותית את המודעות לתרומת איברים, מה שבא לידי ביטוי במהלך השנה כש 89 משפחות הסכימו לתרום והעניקו חיים חדשים ל-261 חולים. העלאת המודעות נעשתה במגוון כלים ודרכים, בראשם "מצעד הסלבריטאים", במהלכו נרתמו כוכבי על, זמרים, אישי ציבור, שחקנים ופוליטיקאים למהלך הגדול של תרומת איברים, תוך שהם מצטלמים חותמים בפומבי על כרטיס 'אדי' וקוראים לציבור להצטרף עליהם.
כל אלה ועוד, יצרו מומנטום חיובי ובאאז גבוה לטובת המהלך. התוצאות המרגשות לא איחרו לבוא. אנחנו מדברים על עלייה בשיעורי ההסכמה לתרומת איברים, מ-49% ל-55%, עלייה של 68% במספר ההשתלות בכלל ועלייה של 64% בהשתלות שנעשו מתורמים חיים."
המרכז הלאומי להשתלות הוקם על-ידי משרד הבריאות בשנת 1994 במטרה לייסד בארץ גוף ממלכתי וניטרלי שינהל ויתאם את מערך תרומות האיברים והשתלות. המרכז הנו יחידה בתוך משרד הבריאות, ועובדיו הם עובדי מדינה. המרכז הלאומי להשתלות הנו הגוף היחיד בישראל בו נרשמים להשתלה ובאמצעותו מתקיימת הקצאת (חלוקה) האיברים להשתלה. כמו-כן, לפני כל ניתוח השתלה בארץ, מתורם חי או מתורם נפטר, נדרש אישור פרטני של המרכז הלאומי להשתלות- משרד הבריאות. פעילות המרכז הלאומי להשתלות מעוגנת בחוק השתלות איברים התשס"ח- 2008

תאריך:  31/01/2012   |   עודכן:  01/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דבורה שרר - אשת השיווק של ינואר 2012‎
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il