X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
Intermolecular, Inc ו-Guardian Industries הודיעו היום על הרחבת והארכת תוכנית הפיתוח המשותפת שלהם והסכם הרישוי הטכנולוגי האסטרטגי ביניהן. גרדיאן היא היצרנית הגדולה בעולם של זכוכית מצופה לרכב, ארכיטקטורה ויישומים אחרים. אינטרמולקולר מאיצה את המחקר ופיתוח (מו"פ) עבור תעשיות המוליכים למחצה והאנרגיות הנקיות
▪  ▪  ▪

השותפות בין אינטרמולקולר וגרדיאן עוסקת בפיתוח תיק מוצרים מגוון של ציפויי זכוכית מתקדמים, שרבים מהם קשורים לשימור או הפקת אנרגיה. פלטפורמת המו"פ High-Productivity Combinatorial (HPC(TM)) של אינטרמולקולר מאיצה את זמן ההגעה לשוק של מוצרי זכוכית חדשים ומשופרים של גרדיאן. ההסכם החדש שנחתם יאריך וירחיב את השותפות הקיימת כדי לאפשר לשתי החברות לשתף פעולה במספר גדול יותר של פרויקטים לפיתוח טכנולוגיות בו-זמנית.
"בשנתיים האחרונות גרדיאן ביצעה הערכה ותיקוף של הצוות ופלטפורמת הטכנולוגיה HPC של אינטרמולקולר", אמר סקוט תומסן, נשיא קבוצת הזכוכית השטוחה של גרדיאן. "התוכניות שלנו עם אינטרמולקולר בציפויים בהתזה ובציפויים נוזליים מצליחות בהתאם לציפיות, ויוצרות במהירות קניין רוחני מובחן שיביא למוצרים טובים יותר שיגיעו לשוק בחודשים הקרובים ובשנים הקרובות. למעשה, הגישה של אינטרמולקולר להאצת המו"פ הובילה לגידול בביקוש הפנימי לעבודה משותפת. הצוות באינטרמולקולר מפגין היענות וגם יכולת, וטכנולוגיית HPC מספקת את הסחורה. אנו מצפים לקשרים מתמשכים עם אינטרמולקולר".
קרייג הנטר, סגן נשיא בכיר והמנהל הכללי של קבוצת האנרגיות הנקיות של אינטרמולקולר, העיר: "גרדיאן היא שותפה נהדרת. הפתיחות שם למודל שלנו לשיתוף פעולה במו"פ יחד עם האגרסיביות המסחרית והצוות הטכנית ברמה העולמית יוצרים מצב שבו כולם מתמקדים בדחיפות באותה מטרה – להביא לשוק מוצרים טובים יותר מהר ככל האפשר. ההארכה וההרחבה של שיתוף הפעולה עם גרדיאן אחרי עבודה משותפת צמודה כל כך בשנתיים האחרונות נותנות תוקף רב להצעת הערך שאנו מציעים לשותפים התעשייתיים שלנו. זכות היא לנו לעבוד צמוד כל כך עם מובילת טכנולוגיות גלובלית כשאנו מפתחים ביחד מוצרים שיכולה להיות להם השפעה כל כך חיובית על חיי היומיום".
המשימה של אינטרמולקולר היא לשפר את היעילות של המו"פ בתעשיות המוליכים למחצה והאנרגיות הנקיות באמצעות שיתופי פעולה שבהם משתמשים בפלטפורמת HPC שלה, המאפשרת לבצע ניסויי מו"פ במהירויות מהירות עד פי 100 מהשיטות המסורתיות.
על אודות Guardian Industries Corp:
גרדיאן היא חברת ייצור גלובלית מגוונת שמרכה באובורן הילז, מישיגן, עם עמדות הובלה בזכוכית צפה, מוצרי זכוכית תעשייתית, בידוד פיברגלס וחומרי בנייה אחרים ליישומים מסחריים, ביתיים, רכב ואחרים. באמצעות מרכז המדע והטכנולוגיה שלה, גרדיאן נמצאת בחזית החדשנות, כולל פיתוח של ציפויי זכוכית עתירי ביצועים ומוצרים מתקדמים אחרים. גרדיאן, חברות הבת שלה והחברות הקשורות מעסיקות 18,000 עובדים ומפעילה אתרים ברחבי צפון אמריקה, אירופה, דרום אמריקה, אסיה, אפריקה והמזרח התיכון. בקרו באתר www.guardian.com.
על אודות Intermolecular, Inc:
אינטרמולקולר פיתחה גישה חלוצית להאצת מחקר ופיתוח, חדשנות וזמן הגעה לשוק עבור תעשיות המוליכים למחצה והאנרגיות הנקיות. הגישה כוללת את הפלטפורמה הקניינית שלנו High Productivity Combinatorial (HPC(TM)), יחד עם צוות רב תחומי. באמצעות תוכניות פיתוח משותפות בתשלום עם לקוחותיה, אינטרמולקולר מפתחת טכנולוגיות קניינית וקניין רוחני ללקוחותיה המתמקדים בחומרים מתקדמים, תהליכים, שילוב וארכיטקטורות של מכשירים. אינטרמולקולר נוסדה ב-2004 והמרכז שלה בסן חוזה, קליפורניה. "אינטרמולקולר" והלוגו של אינטרמולקולר הם סימני מסחר רשומים. "HPC" ו-"Tempus" הם סימני מסחר של Intermolecular, Inc.. כל הזכויות שמורות.

למידע נוסף
תאריך:  06/02/2012   |   עודכן:  06/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אינטרמולקולר וגרדיאן מרחיבות שיתוף פעולה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ליאור עילם
חיה דרוקר מונתה לתפקיד מנהלת חטיבת ה-BI
כותרת כותרת
המסלול האקדמי המכללה למינהל – המפרסם הגדול בשוק ההשכלה הגבוהה
תיאודורה קרצ'ובסקי
אמש, מוצ"ש ה-4.2, קיים ארגון גרינפיס מייצג יוצא דופן על חירייה במהלכו הוקרנו פניהם של ראשי הערים: רון חולדאי, ניר ברקת, יונה יהב ומוטי ששון- על גבי הר הזבל המפורסם במדינה- חירייה
הילה פלדמן גרא
הרב הראשי לישראל ויו"ר קק"ל פתחו את חגיגות נטיעות ט"ו בשבט בנטיעת עץ חרוב עם ילדי גן בקריית אונו. חגיגה ירוקה: למעלה ממיליון שתילים בנטיעות שמארגנת קק"ל ברחבי הארץ
קרן אלימלך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il