X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
משרד הבריאות הינו המשרד הממשלתי הראשון בישראל שהטמיע פתרון מבוסס Salesforce.com
▪  ▪  ▪

חברת ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום CRM, נציגתה של Salesforce.com הבינלאומית בישראל, הודיעה כי סיימה בהצלחה אפיון, פיתוח והטמעת פתרון לדיווח מקוון עבור אגף מערכות המידע של משרד הבריאות. המערכת מופעלת מעל גבי פלטפורמת Force.come Sites של סיילספורס.
עם החלת התקנה החדשה המחייבת לדווח על תרומות, מכל סוג, כספיות או שוות כסף, המתקבלות מכל גוף, נזקק משרד הבריאות למערכת תומכת שתאפשר דיווח מקוון הן מהצד התורם והן מהצד הנתרם. המערכת מאפשרת לזהות ולהפריד בין תרומות כספיות ובין שאינן כספיות.
ServiceWise פיתחה את הפתרון הנדרש מעל גבי פלטפורמת Salesforce.com, כאשר ממשק המשתמש שולב כחלק אינטגרלי מאתר האינטרנט של משרד הבריאות. המערכת, בתצורתה הסופית, מאפשרת לכל מוסד רפואי/חוקר/רוקח לדווח בצורה מקוונת על התרומות שקיבל במהלך השנה ובכך מספקת מענה לרגולציה.
שירה לב עמי, מנמר"ית משרד הבריאות, אומרת: "החוק מחייב כל גוף או גורם במערכת הבריאות, לדווח על תרומות כספיות ושאינן כספיות, שהתקבלו וכל תורם לדווח על תרומות שנתן. היום כל תורם או נתרם יכול להיכנס לאתר הבית של משרד הבריאות ולמלא באופן פשוט וקל את הפרטים המתחייבים מהחוק. התהליך מפורט ומספק הוראות מדויקות למילוי הטופס הנדרש. העובדה שמדובר במערכת מקוונת חוסכת לנו זמן רב ומייעלת את העבודה, כמו גם את תהליך הבקרה. הבחירה במערכת מבוססת ענן איפשרה לנו פיתוח מהיר וזול ביחס לחלופות".
בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף בחברת סרוויס ווייז, אומר: "כפלטפורמה, Salesforce.com מעניקה גמישות בפיתוח אותה ניצלנו על-מנת להתאימה, בתהליך מהיר, לדיווחים מקוונים באופן שמשרת ציבור משתמשים רחב. אנו גאים כי המשרד הממשלתי הראשון בישראל שבחר ליישם Salesforce.com, בחר בסרוויס וייז לאפיון, פיתוח והטמעה. אין לי ספק כי משרדים ממשלתיים אחרים ילכו בעקבותיו ואנו נראה בישראל יותר ויותר מערכות של סיילספורס".
על אודות ServiceWise
חברת ServiceWise ישומים עסקיים בע"מ מספקת שירותי ייעוץ ויישום בתחום ה-CRM, לניהול קשרי לקוחות ומערך השירות בארגון, וכן בתחום ה-Marketing Automation. לחברה, אשר מייצגת בישראל את , מובילת קטגוריית SaaS CRM בעולם, Salesforce.com והינה שותפה עסקית של Marketoניסיון רב בהטמעת המערכת בארגונים בכל סדר גודל. על לקוחותיה נמנים מעל 120 חברות וארגונים מתחומים מגוונים במשק לרבות הייטק וכן ארגונים ללא כוונת רווח.
המערכת של Salesforce.com, שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסת NYSE, הינה מערכת מבוססת web במודל Software-as-a-Service, ומיושמת ע"י מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות ומספקת להם מגוון גדול של כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com מעל 110,000 לקוחות ברחבי העולם.
אתר הבית של Service-Wise: www.service-wise.com
אתר הבית של SalesForce: [קישור]/
לפרטים נוספים: טל סופר 050-7828690 03-6439106

להלן הלינק הישיר, כפי שמופיע באתר משרד הבריאות, לצרכי הדיווח
תאריך:  08/02/2012   |   עודכן:  08/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ServiceWise -סיילספורס.קום במשרד הבריאות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נטע-לי גרייבר
אילנה שושן, מלכת היופי לשעבר ואזרחית כבוד של העיר הידידותית לנשים סיאול תהייה בן מנחות כנס "עיר ידידותית לנשים" 14/02/12 באשדוד
יצחק רביחיא
עשרים תלמידי בית הספר התיכון היהודי במוסקבה ביקרו בימים אלה בישראל והשתתפו בסמינר ייחודי בן שבוע ימים שהתקיים בבית הספר הבינלאומי להוראת השואה ביד ושם
אורן כוכבי
אורן כוכבי
אורן כוכבי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il