X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
דאסו סיסטמס מדווחת על הכנסות ורווחי שיא ב-2011 עם אימוץ PLM המקדם גידול של 20% בהכנסות מרישיונות
▪  ▪  ▪

חברת התלת ממד דאסו סיסטמס (Dassault Systemes), המיוצגת בישראל על-ידי דאסו סיסטמס ישראל בניהולו של גלעד פרידמן, דיווחה על תוצאות כספיות לרבעון הרביעי של שנת 2011 ולשנה כולה, עם גידול בהכנסות וברווחים מעל היעדים.
ההכנסות בשנת 2011 גדלו ב-14% בהשוואה ל-2010 והגיעו ל-1.783 מיליארד יורו (כל הנתונים על בסיס IFRS). ההכנסות מתוכנה היו 1.616.9 מיליארד יורו – גידול של 15%.
הרווח התפעולי היה 24%, והרווח למניה גדל ב-28% ל-2.33 יורו למניה.
ברבעון הרביעי של 2011 הסתכמו ההכנסות ב-512.1 מיליון יורו, גידול של 11% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2010, הרווח התפעול היה 26.5%, והרווח למניה גדל ב-6% ל-0.68 יורו למניה.
"2011 הייתה שנה מעולה – הכנסות שיא, רווחי שיא, שיא בתזרים מזומנים, כשהרבעון הרביעי היה הראשון שלנו עם ציון דרך של יותר מחצי מיליארד יורו הכנסות", אמר ברנרד שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס. "הודות לאימוץ נרחב של PLM, סיפקנו גידול דו-ספרתי בהכנסות מרישיונות חדשים ברחבי מותגינו והאזורים הגאוגרפיים שלנו. יתר על כן, השגנו תוצאות אלה על בסיס השוואה עם שנת 2010 החזקה, מה שעושה את הביצועים לעוד יותר רלוונטיים. אך יותר מאשר תוצאותינו הפיננסיות, 2011 הייתה שנה מתגמלת מאחר שהיא הוכיחה בבירור את הצלחתם של לקוחותינו, המקדמים חדשנות באופן עקבי."
"פלטפורמת V6 התפתחה עם לקוחותינו בשנים האחרונות. הוספת טכנולוגיות Intelligent Information מבוססות חיפוש, יכולות חדשנות חברתית, וחוויות וירטואליות ריאליסטיות, הכינו אותנו להיות חלוצי גל טכנולוגי חדש: ה-3D Experience Platform שתשרת את 'הארגון החברתי' של המאה ה- 21. אנו חייבים לספק לעסקים ולאנשים חוויות 3D הוליסטיות לשינוי הדרך בה הם מדמיינים חדשנות בת-קיימא המסוגלת ליצור הרמוניה בין מוצרים, הטבע והחיים", אמר שארלס.
בסוף 2011 היו בקופתה של דאסו סיסטמס 450.9 מיליון יורו, בהשוואה ל-408.3 מיליון יורו בסוף 2010. החברה צופה גידול בטווח של 5-7% ב-2012.

דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של ענקית התוכנה העולמית Dassault Systemes, מובילה עולמית בפתרונות תלת ממד (D3) ופתרונות PLM (ניהול מחזור חיי מוצר), המביאה ערך ליותר מ-130,000 לקוחות ב-80 מדינות בעולם. כחלוצה בשוק תוכנות ה-3D מאז 1981, דאסו סיסטמס מ
תאריך:  12/02/2012   |   עודכן:  12/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תקשורת לירון
ב-20.2.2012 רשת 'דארלן' להלבשת הבית מזמינה אתכם להתחיל לחיות בהרמוניה
חגי מאור
במהלך ביקורו של ראש הממשלה,בנימין נתניהו, בעיר באר- שבע פנה אליו ראש העיר, רוביק דנילוביץ', וביקש ממנו להביא לאישור הממשלה את סוגיית שדה התעופה בנבטים    נתניהו: "אני מבין את חשיבות שדה התעופה בנבטים לבאר- שבע ולנגב    אכנס לעובי הקורה ואבדוק זאת באופן אישי מול מערכת הביטחון"
יצחק אלהרר
אלפי מטיילים נענו לקריאת החברה להגנת הטבע ובאו להפגין נוכחות ולחתום על עצומה לביטול התוכניות לבנות בגבעות הדרומיות של העיר מודיעין
יוסף ארנפלד
המאבק הצמוד לראשות המועצה האזורית גוש עציון ביום שלישי, מקבל תפנית מפתיעה עם התגייסותו של הזמר מרדכי יצהר (בוימל) למערכה
אדל מרקוביץ
לוטן תדמיות קיבלה לנהל את האסטרטגיה ותוכנית העבודה של "האחים עיני"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il