X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

חברת דאסו סיסטמס (Dassault Systemes), המובילה העולמית בפתרונות 3D (תלת מימד), הדמיות מוצר דיגיטליות ופתרונות PLM (ניהול מחזור חיים מוצר), הודיעה על רכישת Netvibes- פלטפורמת אינטרנט המספקת מרכז שליטה (dashboard) של טכנולוגיות בינה ארגונית בזמן אמת, אשר תשתלב במערך פתרונות התלת ממד החווייתיים שהחברה מספקת.
Netvibes מספקת תמונת מצב הוליסטית של כל מידע מרכזי הקשור לתחומי החברה או לעניין אישי, מנקודת מבטם של מנהלי ועובדי הארגון. הפלטפורמה מציעה דרך קלה ומהירה ליצור מרכזי שליטה (dashboards) מותאמים אישית שמאפשרים ניטור בזמן אמת, ניתוח חברתי, שיתוף ידע, ותמיכה בקבלת החלטות.
Netvibes מסייעת לחברות פורצ'ן 500, מותגים כמו קוקה קולה, משרד האנרגיה האמריקני, כמו גם סוכנויות פרסום מובילות כגון Digitas ומקאן העולמית- לנטר, לנתח ולהבין כל דבר בתוך ומחוץ לחברה שלהם בזמן אמת עם מידע איכותי במרכז שליטה, כשהיא מחברת בקלות מידע קריטי עבור קבלת ההחלטות טובה יותר. בימינו אלו, כל החברות צריכות להתאים עצמן לאתגר של הגידול בכמות ובמהירות המידע שמגיע מריבוי המערכות הארגוניות והמיידיות של רשת האינטרנט. Netvibes מאפשרת לחברות לחבר פלטפורמות ארגוניות פנימיות, מאגרי מידע או מערכות עם אפליקציות מבוססות ענן חיצוני, פידים חברתיים, ומעקבים אחרי נטיות עכשוויות, כל זאת ליצירת מרכז שליטה בזמן אמת.
Netvibes מסייעת גם ליותר מארבעה מיליון בני אדם מדי חודש ליצור מרכזי שליטה עם מידע איכותי, כדי לנהל את חיי היומיום הדיגיטליים שלהם. "יישום העם" הזה הוא גרסה חינמית וכן פתרון עטור פרסים, מרכז שליטה אישי המסייע לכל אחד לעקוב ולהתאים באופן אישי כל מה שחשוב לו, בין אם זה חדשות, פייסבוק, טוויטר, תמונות, סרטונים, ואפילו האקו סיסטם של יותר מ-260,000 אפליקציות רשת באמצעות כל שולחן עבודה או מכשיר, ובכלל זה אייפון, אייפד ואנדרואיד. רב-תכליתיות זו הפכה את Netvibes לאחד המותגים המוכרים ביותר ברשת. הפשטות המוכחת שלה, יכולת ההרחבה וכן הפלטפורמה האחידה שלה, הן הסיבות מדוע ארגונים מסתמכים על הפתרונות העסקיים של Netvibes לפריסת מרכזי שליטה מותאמים אישית ובזמן אמת עבור הארגונים שלהם.
עם רכישת Netvibes, דאסו סיסטמס מחזקת את החזון שלה כי העולמות וירטואליים יכולים לשפר את העולם האמיתי. תוך שילובה בתוך פלטפורמת חווית ה-3D של דאסו סיסטמס, Netvibes תסייע ללקוחות לחשוף מידע קריטי כמו: נטיות הצרכנים, דימוי מותגים או שיעור האימוץ של לקוחות ראשוניים. על-ידי הקשבה לכל דבר ולמידה מכל אחד, יוכלו חברות להגיב בזמן אמת, וכך להאיץ באופן דרמטי את מהירות החדשנות.
"החזון שלנו הוא לספק חוויות מידע חברתיות לעולם העסקים ולצרכנים; נקודות מבט הוליסטיות לכל מה שחשוב, הן בתוך ומחוץ לחברה, על-מנת לקדם חדשנות," אמר ברנר שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס. "Netvibes מותאמת באופן מושלם לפלטפורמת חווית ה-3D שלנו. היא תחבר מידע הקשור לכל חוויות המוצר, השירות, או המשתמש ממקורות נתונים פנימיים וחיצוניים, כל זאת בזמן אמת ובהקשר נכון, ותסייע ביצירת חוויות תהליכי קבלת החלטות עשירה וטובה יותר."

תאריך:  14/02/2012   |   עודכן:  14/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צורי דאר
לייבפרסון מדווחת על גידול של 22% בסך הכנסות הרבעון הרביעי ל-36.5 מיליון דולר בהשוואה לרבעון המקביל ב-2010    הרווח התפעולי ברבעון הרביעי גדל ב-48% והסתכם ב-3.9 מיליון דולר בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד
ליאת נחום
חדש! רוצים לשלם פחות לחברות הסלולר? מהיום אתם יכולים! "כמה שפחות"- שירות אינטרנטי, אינטראקטיבי, חינמי, פשוט וקל לשימוש מבית "כמהזה?" ו-"וויזביל" יאפשר לכם לצמצם בקלות את הוצאות הסלולר בכ-40%
חגי רקוביץ
הסרטון "שיר אהבה" של הרקדן, הכוריאוגרף והזמר הראל קיי נבחר לייצג את ישראל בפסטיבל סרטי המחול הנחשב בסן פרנסיסקו- San Francisco Dance Film Festival
פרי רינת
עמותת כ"ן - כוח נשים מזמינה אותך לכנס השנתי לקידום מנהיגות נשים בישראל. בואי לתת ולקבל ידע, כלים, קשרים, נטוורקינג וכוח. להיפגש, ללמוד, להתקדם, לקחת חלק ולהשפיע. הכנס ייערך ביום א', 19/2/2012 בשעה 14:30 באורט הרמלין להנדסה, רח' המחקר 2, המשך גיבורי ישראל, א.ת פולג, נתניה
דנה הראל
משרד המשפטים של ארגנטינה (PJN) בחר במערכת של סינאל לניהול נוכחות עובדיו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il