X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת סוכרזית בשת"פ עם רשת בתי הקפה "אספרסו בר" במסגרתו הרשת תציע ללקוחותיה את "סוכרזית סטיוויה" ממתיק טבעי על בסיס צמח הסטיוויה
▪  ▪  ▪

חברת סוכרזית חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם רשת בתי הקפה "אספרסו בר". במסגרת השת"פ תציע הרשת ללקוחותיה אפשרות נוספת להמתקת הקפה שלהם, "סוכרזית סטיוויה", ממתיק טבעי מהטבע, המבוסס על צמח הסטיוויה.
לדברי לירז בן בסט מנהלת השיווק של סוכרזית: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם רשת "אספרסו בר" שהייתה הראשונה להציג קונספט של קפה אספרסו איכותי בישראל וכעת הראשונה להציג ממתיק טבעי ללקוחותיה. מוצרי הסטיוויה כבשו בעולם נתחי שוק של %10-15 משוק הסוכר ואני מאמין שהכנסת המוצרים לרשתות בתי הקפה מהווה צעד ראשון משמעותי בעמידה ביעדים מקבילים בשוק הישראלי".
נורית רוה, מנהל ובעלים אספרסו בר: "אספרסו בר תחל השנה בחגיגות העשרים לרשת, כאשר ההקשבה לקהל והרצון לחדש יוצרים שיתופי פעולה כמו זה עם חברת 'סוכרזית סטיוויה' היוצרים ערך מוסף ללקוחותינו".
מרשת אספרסו בר נמסר כי ברשת שותים כ 1,000,000 כוסות קפה לשנה מהם 200,000 מומתקים בסוכרזית. רשת אספרסו בר הוקמה ב 1992 על-ידי בני משפחה אחת , אשר ביקשה להביא קונספט איטלקי של קפה איטלקי משובח עם חוויה עיצובית בהשראת בתי הקפה בפריז. אספרסו בר נחשבים למביאי בשורת הקפה לישראל ומאז מקפידים לחדש ולהתחדש.
"סוכרזית סטיוויה" מבוססת על ממתיק טבעי, המופק מצמח הסטיוויה. בנוסף להיותו נטול קלוריות, הסטיוויה תורם לאיזון מערכת העיכול ולהפחתת תחושת הרעב. צמח הסטיוויה הוא שיח רב שנתי הגדל ביערות הגשם של פרו ומתנשא לגובה של 60 ס"מ, בעלים הירוקים של הסטיוויה נמצא חומר מתוק אשר מופק לאבקה בתהליך רב ממברנות למיצוי החומר המתוק.

תאריך:  14/02/2012   |   עודכן:  15/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חברת סוכרזית בשת"פ עם רשת "אספרסו בר"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שרית גבאי
TNT Express, העולמית משיקה את PharmaSafe, פתרון שינוע כוללני למוצרים פרמצבטיים רגישים לטמפרטורה    השירות יוצג בתערוכת: Cool Chain Loigistics Europe 2012 המתקיימת בבאזל שבשוויץ
שרית גבאי
תאגיד בקרדי מרטיני העולמי חוגג 150 שנה להיווסדו של מותג הרום הוותיק והמוכר בקרדי    לכבוד האירוע הושק בלנד המכיל רומים מיושנים במהדורה מוגבלת ויוקרתית ששוויו מעורך בכ-2,000 דולר    De maestros de ron vintage MMX??
פלדמר שימרית
עשרות חקלאים ומשקים חקלאים מכל רחבי הארץ יתקבצו לתצוגה של זנים, פיתוחים, תוצרת חקלאית טרייה וחדשנות במסגרת תערוכת Fresh AgroMashov שתתקיים בגני התערוכה בין התאריכים 29/2-1/3
גילי עבודי
חברת בריטניקה משיקה את אתר אלג'אזאם - מילון ערבי-אנגלי - ערבי , מקוון וחינמי www.aljazem.com המאפשר תרגום והבנה בזמן אמת של מילים וביטויים באנגלית או ערבית
יעל הגר
רוצים קשר רציני, מחוברים לאתרי הכרויות, ומחפשים את הדייט הבא בזמן העבודה    JDate מציג נתונים מפתיעים על הרגלי הדייטינג בישראל, בסקר מיוחד לכבוד לרגל הוולנטיינס:
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il