X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
פרסי הטכנולוגיה (Tech Awards), התוכנית הבינלאומית של מוזיאון הטכנולוגיה שמעניקה הכרה לממציאים שעבודתם משפרת את חייהם של מיליוני אנשים, התרחבה כדי לטפח רשת גלובלית של זוכים שהרעיונות שלהם מובילים לפתרונות שמשפרים את העולם
▪  ▪  ▪

השינויים, שנכנסים לתוקף עכשיו, נועדו למשוך תחום רחב יותר של זוכים אפשריים, להגדיל את הצעת המועמדויות מכל קצוות העולם, לספק תמיכה כספית וליצור מודעות לפעילות שמשנה את החיים של אנשים מבנגלדש עד לאורוגוואי.
בין השינויים:
  • פרסי הטכנולוגיה יוענקו לשני זוכים בשש קטגוריות, במקום שלושה זוכים בחמש קטגוריות.
  • יוענקו שני פרסים כספיים -- $75,000 ו-$25,000 – בכל קטגוריה. קודם לכן, רק זוכה אחד קיבל פרס כספי של $50,000.
  • קטגוריה חדשה, אנרגיה בת קיימא, נוספה כדי לחלוק כבוד לחדשנים שעוזרים למלא את צורכי האנרגיה של העולם תוך מזעור ההשפעה השלילית על הבריאות ועל הסביבה.
  • את הקטגוריה "שוויון" יחליף פרס קתרין מ. סוונסון לחדשן הצעיר. הפרס מעניק הכרה לחדשנים בני פחות מ-26 (ב-31 בדצמבר 2012) שמשנים את עולמנו לטובה באמצעות כושר המצאה, מרץ ורוח של אופטימיות.
"לא הייתה מעולם תקופה שבה השימוש החדשני בטכנולוגיה היה חשוב יותר", אמר טים ריצ'י, נשיא המוזיאון. "תקוותנו היא שבאמצעות הגדלת הפרסים הכספיים ויצירת קטגוריות חדשות נמשיך לעודד רמה גבוהה של חדשנות עבור עולם שזקוק לה".
כל שנה זוכים מרחבי העולם זוכים להוקרה על פועלם לשימוש בטכנולוגיה לתועלת האנושות. מאז ייסודה של תוכנית פרסי הטכנולוגיה ב-2001, הוענקה הכרה ל-245 זוכים. העבודה החלוצית שלהם כללה בין היתר טכנולוגיית בנייה עמידה בפני רעידות אדמה, יצירת מדבקה רגישה לחום לאמפולות של חיסונים כדי לוודא שילדים מקבלים חיסונים תקפים, ובניית מכשיר פשוט וזול המבוסס על טלפון נייד שמאפשר ניטור והפעלה מרחוק של משאבות השקיה.
הגשת המועמדויות לתוכנית הדגל הבינלאומית של המוזיאון פתוחה מעכשיו עד ל-6 באפריל 2012. אנשים יכולים להגיש כמועמדים את עצמם או אנשים אחרים, לסיכוי לזכות בכבוד כמאור מוביל שמיישם טכנולוגיה לתועלת האנושות.
פרסי הטכנולוגיה, שמוגשים על-ידי חברת Applied Materials בשיתוף עם המרכז למדע, טכנולוגיה וחברה באוניברסיטה של סנטה קלרה, הם תוכנית הדגל של מוזיאון הטכנולוגיה. בנוסף לקטגוריות אנרגיה בת קיימא והחדשן הצעיר, בפרסי הטכנולוגיה מוענקת הכרה לזוכים בארבע קטגוריות אחרות: פרס הסביבה של אינטל, פרס החינוך של מיקרוסופט, פרס הבריאות של נוקיה ופרס הפיתוח הכלכלי של פלקסטרוניקס. התוכנית של השנה תתקיים ב-15 בנובמבר במרכז הכנסים של סנטה קלרה.
כחלק מפרסי הטכנולוגיה, מוענק לאדם אחד הפרס ההומניטרי הגלובלי על שם ג'יימס סי. מורגן, בחסות Applied Materials.
פרס זה חולק כבוד לאנשים שהחזון הרחב וההנהגה שלהם עוזרים בהקלת האתגרים הגדולים ביותר של האנושות. הרשימה המרשימה של מקבלי הפרס כוללת את הנדבן והיזם החברתי המפורסם ג'ף סקול, התומכת בחינוך ובדו-שיח בין תרבותי המלכה ראניה אל עבדאללה מירדן, חתן פרס נובל וסגן נשיא ארה"ב לשעבר אל גור, המייסד המשותף של מיקרוסופט ביל גייטס והיו"ר אמריטוס של Applied ג'יימס סי. מוגן, שהפרס בהשראתו.
כדי להגיש מועמדות לזכייה בפרסי הטכנולוגיה 2012, הקליקו: [קישור]
למידע נוסף על פרסי הטכנולוגיה, הקליקו: [קישור]/
הנה וידיאו עם נקודות השיא מפרסי הטכנולוגיה 2011: [קישור]
על אודות מוזיאון הטכנולוגיה:
מוזיאון הטכנולוגיה הוא מוזיאון טכנולוגיה ומדע עם השתתפות פעילה לאנשים בכל הגילים ומכל רקע. המוזיאון – שנמצא בבירת עמק הסיליקון – הוא משאב למידה ללא כוונת רווח שהוקם כדי לאפשר לאנשים לגלות ולחוות טכנולוגיות שמשפיעות על חייהם. באמצעות תוכניות כמו "אתגר הטכנולוגיה" שמוגשת על-ידי סיסקו, תחרות התכנון הקבוצתי השנתית לנוער ותוכניות בינלאומיות מפורסמות כמו פרסי הטכנולוגיה שמגישה Applied Materials, Inc., מוזיאון הטכנולוגיה חוגג את ההווה ומעודד את הפיתוח של רעיונות חדשניים לעתיד מבטיח יותר.

תאריך:  14/02/2012   |   עודכן:  15/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ביל גייטס  מיקרוסופט
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרסים כספיים גדולים בפרסי טכנולוגיה 2012
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דיתי הורביץ-ארד
צעדת החולות ה-17 של מ.א חוף אשקלון נדחית ליום ו' 24/2, בשל מזג האוויר הצפוי. צעדת החולות ה-17 של מ.א חוף אשקלון נדחית ליום ו'24/2, בשל מזג האוויר הצפוי. הצעדה תתקיים בין השעות 9:00-12:00 ותכלול תחנות מידע, מוזיקה וספורט. הציבור הרחב מוזמן, הכניסה החופשית
סידס חניתה
האפליקציה שמחליפה את כרטיסי הנייר
חן מחלב
מכון התקנים הישראלי השיק מעבדה חדשה בבאר שבע לנצילות מנועים ושנאים
מיכל אורלי
לשכת המסחר ת"א והמרכז בשיתוף חברת Cal השיקה את מועדון הצרכנות וכרטיס האשראי "עוגן". המועדון יאפשר, לראשונה, לאלפי מעסיקים להציע לעובדיהם - מאות אלפי עובדים במקומות עבודה קטנים ובינוניים - ליהנות מהטבות וממערך רווחה שניתנו עד כה רק לוועדים הגדולים במשק
אברמוב שורה
"החברה לאוטומציה" זכתה באחד המכרזים החשובים בתחום המחשוב והשכר עבור עיריות הרצליה ורעננה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il