X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
סקר חדש מגלה כי עובד ממוצע מבלה בין 2-4 שעות ביום מול המייל טכנולוגיה ישראלית חדשנית של הסטראטפ הישראלי glooq מאפשרת לחברות לשתף מידע ישירות באאוטלוק של העובדים
▪  ▪  ▪
מערכת בטמפו

טכנולוגיה ראשונה בעולם, פרי פיתוח הסטארטאפ הישראלי- רבולושנרי, מאפשרת לחברות לשתף מידע ולתקשר עם העובדים ישירות על גבי האאוטלוק - בזמן אמת. ענק האנרגיה האירופי - Galp Energy, יבואנית הייניקן בישראל-טמפו ועוד, כבר משתמשים בטכנולוגיה. מלם-תים, קבוצת ה- IT הגדולה בישראל, נבחרה להפיץ את הטכנולוגיה בישראל.
על-פי סקר עולמי עולה כי עובד ממוצע מבלה בין 2-4 שעות בכתיבת דוא"ל ובשימוש בחלונות במשך יום העבודה שלו. דבר זה הופך את תוכנת המייל ואת תוכנת החלונות לפלטפורמה עם חשיפה גבוהה ביותר במהלך יום העבודה. פתרון glooqOrg הינו פיתוח ישראלי, יחיד במינו בעולם, המאפשר לארגונים מרובי משתמשים לשלב סרגל מידע על גבי תוכנת האאוטלוק או על גבי שולחן העבודה של כל משתמש ובכך לספק מידע אפקטיבי, בזמן אמת ללקוחותיו הפנימיים של הארגון. המערכת מתממשקת למערכות המידע הארגונית כדוגמת Microsoft SharePoint ואחרות ומציגה נתונים מעודכנים בזמן אמת.
"ארגונים מתחילים להבין שעובדים הם המשאב הכי חשוב של החברה וצריך להתייחס אליהם כאל לקוחות פנימיים. להעביר מסרים פנים ארגוניים בלי להעיק על שגרת העובד העמוסה גם כך, זה תמיד אתגר. glooqOrg מאפשר לנו להעניק ללקוחותינו הגדולים בישראל את הפתרון האופטימלי המיועד בדיוק לכך", אומר מני זילברשטיין סמנכ"ל מכירות במלם-תים.
המערכת מאפשרת הצגת תוכן עשיר כגון וידאו, אודיו, תמונות RSS ועוד - הכל ישירות על גבי האאוטלוק של העובד. "כמנהל IT של יותר מ-500 עובדים הטכנולוגיה של glooqOrg מושלמת בשבילנו. במקום לשלוח מיילים כל היום, פשוט שמים מודעה ע"ג האאוטלוק של כולם. מהיר, פשוט והכי חשוב חסכוני", אומר מומי דויטש מנהל מערכות המידע של טמפו.
"הטכנולוגיה הייחודית שלנו, והראשונה בעולם, היא תוצר של צוות הפיתוח האיכותי והקריאטיבי שלנו", אומר עודד באלי, מייסד משותף ומנכ"ל ברבולושנרי. "אנחנו מאמינים בפשטות, לא לסבך ולא לסרבל. פשוט לתת את מה שהמשתמש צריך. לא יותר ולא פחות" מסכם באלי.
על רבולושנרי- רבולושנרי הינה חברת סטראטאפ ישראלית אשר פיתחה את glooq – קו מוצרים טכנולוגי המאפשר לחברות להעביר מסרים פרסומיים באופן חדשני ע"ג פלטפורמת הדוא"ל הארגוני. ב-2010 יותר מ-10,000,000 אימיילים בעולם נשלחו באמצעות הטכנולוגיה המהפכנית של glooq דרך 100,000 משתמשים. הטכנולוגיה מצויה כיום בשימוש אצל למעלה מ-100 לקוחות מובילים בישראל ובעולם. בינהם ניתן למצוא את Konica Minolta באירופה, Nissan, חברת הרכבת התחתית Metro בפורטוגל ו-Pernod Ricard כמו גם ענקי הפרסום TBWA בצרפת, McCann Erickson בבלגיה וDDB באנגליה. החברה ממוקמת בישראל עם מפיצים ביותר מ-20 מדינות בעולם.

לפרטים נוספים: שירי ליבוביץ, ליז רוזנבלט. טל. 03-5046111 שלוחה 5. נייד. 050-6875590
תאריך:  21/02/2012   |   עודכן:  21/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עובד ממוצע מבלה בין 2-4 שעות ביום במייל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קרן גרימברג
יקבי רמת הגולן מכריז על פתיחת תחרות "פרס ירדן" 2012 - תחרות היין המקצועית למלצרי יין    השנה, לראשונה, מוזמנים גם צעירים חובבי יין להגיש מועמדותם לקטגוריית "חובבים צעירים" (עד גיל 40)
אסף מואב
לקראת יום המשפחה: איך להימנע מתאונות בית ופנאי    מאת: אנדרי מטיאס, מנהל אגף הסברה, פרסום והוצאה לאור
קרן יפה -גדיש
אנטול שפיגל ימלא את תפקידו בהתנדבות, אל"מ במיל, שימש בעבר כמנהל בקבוצת שלמה סיקסט, היה מנהל אגפי תברואה וביטחון בעיריית ת"א ובתפקידו האחרון בצבא היה סגן קצין חימוש ראשי
טל מרום-מלובץ
ביום חמישי 8/3/2012, חג פורים, אלרוב שדרות ממילא, השדרה המרכזית של ירושלים הבירה, תחגוג את הקרנבל הפורימי המסורתי שלה.    החל מהשעה 11:00 ועד לשעה 16:00 יתקיימו באלרוב שדרות ממילא אירועי קרנבל שונים ומגוונים לכל המשפחה    הכניסה והפעילויות חינם
תום וגנר
לרגל חג פורים, קבוצת הרכב "קל אוטו" יוצאת במבצע ייחודי, במסגרתו יוכלו הלקוחות לשכור רכב אוטומטי קטן ב-299 ש"ח כולל מע"מ למשך החג, – מחמישי ה- 8.3 ועד ראשון ה- 11.3 – ללא הגבלת קילומטרים. מנכ"ל קל אוטו: "מהודו ועד כוש ומבחינתי גם עד הירח, העיקר שיהיה לנו פורים שמח."
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il