X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
שיהווה תשתית לשירותי אבטחת מידע בענן ליאב נאור, מנכ"ל Cloud 7: "השירות כבר עמד בהצלחה בגל תקיפות הסייבר האחרונות, הודות לגמישות הרבה שמאפשר מודל האבטחה בענן" רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי: "טריפל סי היא החברה הראשונה והיחידה בארץ אשר מאפשרת ללקוחותיה שימוש בתשתיות מתקדמות ללא עלויות גבוהות"
▪  ▪  ▪

חברת Cloud 7 (מקבוצת 2BSecure), ספקית שירותי אבטחת מידע במודל של שירות (MSSP), השיקה בחודש שעבר שלושה מוצרי אבטחת המידע המבוססים על תשתית מחשוב הענן של חברת טריפל סי (Triple C). קווי המוצרים של Cloud 7 - identify, Detect&Protect ו -security °360- מותקנים בסביבת ענן היברידית אשר נפרסת בין שירותי הענן הציבורי Triple Cloudוסביבת ענן פרטי אשר מתארח בחוות השרתים של טריפל סי.
"חיפשנו סביבה הולמת שתתאים לצרכים המורכבים שלנו" מספרת ליאב נאור, מנכ"ל Cloud 7: "נדרשנו להקים סביבה שתהיה גמישה ותאפשר לנו לגדול ללא הפרעה מחד ושתהיה מאובטחת ושרידה מאידך. היצע השירותים שחברת טריפל סי מספקת עונה בדיוק על צרכים אלו". עוד הוסיפה נאור כי "באמצעות שירותי הענן אנחנו יכולים להוסיף כוח מחשוב באופן מידי, כאשר אנו נדרשים למשאבים מוגברים, ויחד עם זאת לחסוך בעלויות בתקופות רגיעה".
רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי מחשוב ענן: "הודות לפלטפורמה שנוצרה משיתוף הפעולה עם VMware טריפל סי היא החברה הראשונה והיחידה בארץ אשר מאפשרת ללקוחותיה שימוש בתשתיות מתקדמות ללא עלויות גבוהות. השימוש שעושה חברת Cloud 7 בשירותים שלנו מהווה את אחת הדוגמאות הטובות ביותר לכך ששיתוף הפעולה הזה עונה על צורך משמעותי של חברות בכל הגדלים להרחיב את כוח המחשוב שלהן ללא החובה לשאת בנטל העלות הכספית ושאר המשאבים המושקעים בפרויקטים כאלו".
המודל העסקי והטכנולוגי כבר עמד בהצלחה במבחן בתקופה האחרונה, כאשר מספר לקוחות Cloud 7 הותקפו באופן חמור, כחלק מגל תקיפות הסייבר האחרון. נאור מייחסת את ההצלחה לגמישות של מודל האבטחה בענן "באמצעות הגמישות של מודל הענן יכולנו להוסיף כוח מחשוב ומשאבי רשת ללקוחות המותקפים באופן מידי. כך, ייצבנו את המערכות ואפשרנו ללקוחותינו לחזור לעבודה במהירות מקסימלית".
חברת Cloud 7 מספקת שלל פתרונות אבטחת מידע בצורה מנוהלת, המאפשרים ללקוחות בכל הגדלים ובכל המגזרים לעשות שימוש בכלי אבטחת מידע מתקדמים, כדוגמת השירות Identify שתפקידו לזהות בעיות זמינות בשירותי הרשת, שירות Detect&Protect המזהה התקפות ומאפשר לבנות להם הגנות מהירות ושירותsecurity °360 המאפשר איסוף וניתוח אירועים ושירותי הגנה על אתרי אינטרנט, ללא צורך בביצוע רכש של חומרה ותוכנה יקרים או בביצוע פרויקטים מורכבים.
טריפל סי, חברת מחשוב הענן המובילה, היא החברה הראשונה בישראל אשר מציעה ללקוחותיה יישום מלא של מחשוב ענן ציבורי, יכולות ענן היברידי לחיבור ענן פרטי של לקוח, תוך שיתוף נתונים ויישומים בין שני חלקי הענן. לחברה הסכם VSPPמול ענקית התוכנה VMware, המובילה העולמית בוירטואליזציה ותשתיות מחשוב ענן. כך, יכולה טריפל סי להציע ללקוחותיה פתרונות מקצה לקצה עבור Virtual Data Center במודל IaaS (Infrastructure as a Service): שרתים וירטואליים מבוססי VMware, על-פי מודל ייחודי של 'שלם לפי שימוש'.

לפרטים נוספים: שרון אלבז. ליז רוזנבלט.
שחר תקשורת שיווקית. טל. 03-5046111. נייד. 050-5554043.
תאריך:  21/02/2012   |   עודכן:  21/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רמי נחום
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי אדרי
ביטוח ישיר מתחייבת להצעת המחיר הזולה ביותר לביטוח המשכנתה
ממליצה לצרכנים: דרשו בבנק הצעת מחיר לביטוח המשכנתה גם מביטוח ישיר
ליז רוזנבלט
סקר חדש מגלה כי עובד ממוצע מבלה בין 2-4 שעות ביום מול המייל    טכנולוגיה ישראלית חדשנית של הסטראטפ הישראלי glooq מאפשרת לחברות לשתף מידע ישירות באאוטלוק של העובדים
קרן גרימברג
יקבי רמת הגולן מכריז על פתיחת תחרות "פרס ירדן" 2012 - תחרות היין המקצועית למלצרי יין    השנה, לראשונה, מוזמנים גם צעירים חובבי יין להגיש מועמדותם לקטגוריית "חובבים צעירים" (עד גיל 40)
אסף מואב
לקראת יום המשפחה: איך להימנע מתאונות בית ופנאי    מאת: אנדרי מטיאס, מנהל אגף הסברה, פרסום והוצאה לאור
קרן יפה -גדיש
אנטול שפיגל ימלא את תפקידו בהתנדבות, אל"מ במיל, שימש בעבר כמנהל בקבוצת שלמה סיקסט, היה מנהל אגפי תברואה וביטחון בעיריית ת"א ובתפקידו האחרון בצבא היה סגן קצין חימוש ראשי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il