X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
כך בשורת מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו, לראש מועצת גן יבנה דרור אהרון
▪  ▪  ▪
המפכ"ל וראש מועצת גן יבנה [מועצה מקומית גן יבנה]

מאמצי ראש מועצת גן יבנה דרור אהרון ומשטרת ישראל, נושאים פירות באחד התחומים המשמעותיים לתושבי הישוב: הביטחון האישי ואיכות החיים: המפכ"ל יוחנן דנינו בישר רשמית כי עוד במהלך 2012 תוקם ותאויש תחנת משנה בגן יבנה.
במסגרת ביקור מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יוחנן דנינו בתחנת קריית מלאכי בשבוע שעבר, הוצגה בפניו העשייה הרבה של התחנה בכל התחומים. חלק נכבד מן הדיון עסק בהתפתחות גן יבנה וישובי הסביבה, והסתיים בבשורת המפכ"ל לראש מועצת גן יבנה דרור אהרון, לפיה תחנת משנה של המשטרה תוקם בגן יבנה במהלך השנה.
החלטת המפכ"ל להרחיב ולשפר את שירותי המשטרה הניתנים לאזרחים באמצעות חיזוק והרחבת יחידות השטח, המספקות הלכה למעשה את שירותי המשטרה".
בדיון השתתפו מפקד מחוז דרום ניצב יוסי פריינטי, סגנו דוד ביתן נצ"מ ומפקד מרחב לכיש נצ"מ יורם סופר. אלו וגורמי אגף התכנון הונחו לקדם במקביל את כל הצעדים הנחוצים לשיפוץ מבנה בגן יבנה , וכן לגיוס כוח האדם ואיוש התקנים שייקבעו.
רנ"צ דנינו ציין בדבריו כי: "2012 היא שנת מפנה מבחינת המשטרה. ביעדי המפכ"ל שהוגדרו לשנת 2012 אנו מעמידים במקום הראשון את האזרח ואת רמת השירות שהוא מקבל מן המשטרה"
עוד ציין, כי הוא עוקב אחר צורכי גן יבנה והישובים הסובבים אותה עוד מתפקידו הקודם כמפקד המחוז הדרומי. "סימנו לעצמנו שני ישובים - גן יבנה וכפר יונה – בהם קיימים פערים בשירות המשטרה לתושבים שומרי החוק. שני ישובים אלו נכנסו לתעדוף הארצי ועוד השנה יוקמו בהם התחנות המתוכננות", סיכם דנינו.
עוד הוסיף כי מודל ההפעלה בגן יבנה יתבסס על נקודת משנה, הכפופה למשטרת קריית מלאכי, שתמנה 25 שוטרים בתפקידים שונים. במקביל תתוגבר גם תחנת קריית מלאכי בתקנים נוספים, שישלימו ויתמכו בפעילות שתנבע מגן יבנה.
מפקד מרחב לכיש נצ"מ יורם סופר:" החלטת המפכ"ל תביא למהפכה של ממש, שיפור ניכר ומשמעותי באיכות ורמת השירות לתושבי האזור".
מפקד מחוז דרום ניצב יוסי פריינטי: " אני מברך על ההחלטה, ההתפתחות המהירה של הישוב גן יבנה והסביבה כולה מחייבת הערכות מוגברת של המשטרה. מפכ"ל המשטרה הכריז על "שנת המפנה", שנה בה מושם דגש על השירות לאזרח, הקמת התחנה תביא לשינוי זה".
דרור אהרון: "מזה זמן רב אנו מייחלים להקמת תחנת משטרה ראויה. עשינו כל שביכולתנו להציף את צרכיה של גן יבנה, המתפתחת בקצב מהיר, הן בפני השר לביטחון פנים והן בפני המשטרה. זו בשורה גדולה וחשובה לתושבי גן יבנה. אני מברך על היום הזה ומודה על האוזן הקשבת ועל המאמצים המשולבים שנעשו ועוד ייעשו על-ידי כולנו".

דוברת המועצה המקומית גן יבנה
תאריך:  22/02/2012   |   עודכן:  23/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יוחנן דנינו
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בגן יבנה תוקם תחנת משטרה עוד השנה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
השנה נגמרה
עדי 2  |  20/02/13 19:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דוד גולן
"דור לדור יביע אומר" – הכנס הדו-שנתי של האגודה הישראלית לגרונטולוגיה (מדעי הזקנה)    5-6 במרס 2012, מרכז הירידים והקונגרסים, גני התערוכה, תל אביב
שמרית כרמי
"פפסי מקס" ורשת המסעדות "מוזס" יוצאות במהלך צרכני משותף בהשקעה של 1 מיליון ש"ח במסגרת המהלך תחת השם Moses lucky bastard יוגרלו עשרות פרסים כאשר הפרס הראשון מכונית פיז'ו 107
ניצן סדן
התקפות מניעת שירות להפלת אתרים, כמו אלו שפגעו בישראל בחודשים האחרונים, נעשו חזקות ונרחבות בהרבה לאחרונה. בתוך כך, אותר סוג חדש ואפקטיבי במיוחד של DDOS. מה ישתנה בהתקפות אלו בשנה הקרובה?
אורי נוי
איילת אליעזרי
לכבוד פורים, משיקה "קרן אהבה" למען ילדי "בית איזי שפירא" את ה"מונופורים" - משלוח מנות ייחודי, המהווה ערכת מונופול על טהרת ממתקי החג.כל ההכנסות תרומה לקהילה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il