X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת התעופה airberlin הינה החברה החסכונית ביותר בדלק באירופה: שברה שיא חדש ביעלות צריכת הדלק במטוסים ושיפרה בשנת 2011 את צריכת הדלק ב 1.5%
▪  ▪  ▪

חברת התעופה airberlin הינה החברה הכי חסכונית בדלק באירופה: שברה שיא חדש ביעלות צריכת הדלק במטוסים ושיפרה בשנת 2011 את צריכת הדלק ב 1.5%.
חברת airberlin הפחיתה את ממוצע צריכת הדלק ל3.5 ליטר על כל ל100 נוסעים PKM)).
נתוני צריכת הדלק בקרב חברת התעופה באירופה קובעים ש airberlinמשתמשת בפחות דלק מכל חברת תעופה אחרת באירופה.
Hartmut Mehdorn, מנכ"ל חברת התעופה airberlin, מסר במהלך סוף השבוע בעיר דיסלדורף: "חברת התעופה airberlin שברה שיא חדש ביעלות צריכת הדלק במטוסים ושיפרה בשנת 2011 את צריכת הדלק ב 1.5%. חברת airberlin הפחיתה את ממוצע צריכת הדלק ל3.5 ליטר על כל ל100 נוסעים PKM- passenger kilometres flown))."
ציין עוד: " ערך שמירה על איכות הסביבה הפך לאחד הקריטריונים של התחרות עצמה. שימוש זהיר של משאבים מוביל לירידה בעלויות קיימות ויש לו השפעה חיובית על הסביבה. הלקוחות רואים בכך מתן ערך מוסף, נושא שחברת airberlin מעוניינת לפתח עוד יותר."
החיסכון לשנת 2011 הסתכם בכמעט 19,800 טונות של דלק במהלך 12 החודשים ובהתאם הופחתה פליטת דו תחמוצת הפחמן ב62,000 טון. הישג שיא זה הוא תוצאה של מאמצים שנעשו בתוך החברה. התרומה הגדולה לחיסכון החדש נעשתה על-ידי אמצעים אשר מספקים מידע מדויק ועדכני על פעולות הטיסה, כגון מזג האוויר, טמפרטורות או נתיב הטיסה. האופטימיזציה של זמני טיסה חברת airberlin הצליחה גם בסטנדרטיזציה של אמצעים אחרים עם חברות תעופה השותפות לה, כגון שטיפת המנועים, ובכך חיזקה את פעילותה אשר נועדה להגן על הסביבה.
בתחום התעבורה האווירית, הדלק הוא אחד הגורמים המשמעותיים ביותר, לצד מדיניות פוליטית, אשר מניעה את המחירים כלפי מעלה. לכן צמצום תצרוכת הדלק משקפת נושא בעל חשיבות עליונה. שמירה על איכות הסביבה נמצאת בראש סדר העדיפויות בחברת airberlin. לשנת 2012, החברה שואפת להפחית את ממוצע צריכת הדלק ל3.46 ליטר ל100 נוסעים לPKM. נתון זה יוביל לירידה נוספת של 100,000 טון של פליטת CO2.
על אודות החברה- אייר ברלין
אייר ברלין היא חברת התעופה השנייה בגודלה בגרמניה. החברה מעסיקה 9,200 עובדים. ב-2010 אייר ברלין קיבלה מעל 10 פרסים עבור שירות ואיכות. הצי כולל 170 מטוסים בגיל ממוצע של חמש שנים, מה שהופך אותה לאחת מהציים המודרניים ביותר באירופה. חברת התעופה עם צריכת הדלק היעילה ביותר, אשר תורמת לירידה בפליטת זיהום מטוסים לטווח הארוך. בתור אחת מחברות התעופה הגדולות באירופה, טיסות אייר ברלין מגיעות ל-162 יעדים ב-40 מדינות. ב2011, חברת התעופה כללה יותר מ35 מיליון נוסעים. ב-20 למרץ 2012, אייר ברלין תהפוך לחברה בברית הגלובלית של חברת התעופה oneworld. אייר ברלין מפעילה טיסות עם חברי oneworld, אמריקן איירלינס, בריטיס איירוויז, פינאייר, איבריה, רויאל ג'ורדניאן, S7 וג'פן איירליינס. בדצמבר 2011, אייר ברלין נכנסה לשותפות אסטרטגית עם אתיאד איירוייז.

תאריך:  29/02/2012   |   עודכן:  29/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חברת התעופה airberlin הינה החסכונית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל בגנו
איזי גו תיירות ונופש ישיר נערכת לקראת חג הפסח הקרב ובא
אדל מרקוביץ
נתניה מציינת את יום האישה הבינלאומי בסדרת אירועים תחת המותג 'מוזות'
יעל סער טייב
פסיפיק תוכנה מקיימת מגוון קורסים מתקדמים בתחומי ההיי-טק במהלך חודש מרס 2012
זהר נוי
ההתאמות החד פעמיות נטו להכנסות של מג'יקג'ק ברבעון הרביעי של 2011 וברבעון הראשון של 2012 ביחד הן פלוס 500,000$    מועצת המנהלים של מג'יקג'ק מאשרת את המינוי של אנדרו מקאיינס לנשיא
מי סדן
האמן גדעון שני, איש כוחות הביטחון לשעבר, יקיר העיר באר שבע, ויושב-ראש אגודת הציירים והפסלים בישראל של סניף באר שבע והנגב, מציג פאלטה הנעה בין הלבן והצהבהב המונו כרומאטי, האופיינים לגבעות הסובבות את באר-שבע, לבין צבעי האדום השחור, החום והוורד, השזורים בצבעי ההרים והאבנים הקדומות של אזור המכתש הגדול בואכה ים המלח, כביש הערבה ואילת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il