X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
טרנדים ארגוניים חדשים עשויים לשנות את הארגון
▪  ▪  ▪

במשך עשרות שנים נמתח גבול ברור בין פתרונות טכנולוגיים, המיועדים לצרכן הפרטי לבין פתרונות טכנולוגיים, המיועדים לארגונים. לאחרונה גבול זה הולך ומטשטש בהדרגה, שכן הטכנולוגיה הפכה לחלק כה משמעותי בעולמינו- בתוך מקום העבודה ומחוצה לו. כחלק ממגמה זו, אנו מצפים שנוכל לעשות שימוש בהתקנים וביישומים המועדפים עלינו בתוך מקום העבודה, כמו בכל מקום אחר.
ארגונים בעלי אומץ ורצון לחדשנות מוצאים דרכים לבצע התאמות בין טכנולוגיות פרטיות, כך שיתאימו לעסקים - באמצעות טכנולוגיות פופולריות. להלן שלושה טרנדים מכווני לקוח, המתחילים לתפוס תאוצה במקומות עבודה ברחבי העולם:
  • התקנים ניידים צרכניים מוצגים כהתקני עבודה:
סמארטפון, טאבלטים, מחשבים ואמצעי תקשורת אחרים מוצאים את מקומם גם במקום העבודה. מגמת " Bring Your Own Device)" BYOD) נפוצה בחלק גדול ממקומות העבודה. למעשה, מקומות עבודה רבים מספקים לעובדים תמריצים להשתמש בהתקנים האישיים שלהם. הדבר חשוב בעיקר לאלו הרוצים לגייס עובדים צעירים, המורגלים בחיבור שוטף לאינטרנט. הרעיון הוא לשלב את ההתקנים האישיים בארכיטקטורת הארגון, למשל בעזרת טכנולוגיית SIP Session Initiation Protocol)).
  • יישומים פרטיים פולשים לארגונים:
לא רק התקנים פרטיים מוצאים את דרכם לתוך הארגונים, אלא גם יישומים פרטיים. שליחת הודעות מולטימדיה, למשל, מאפשרת העברת תמונות, קבצי וידאו, אנשי קשר וכדומה. אם כך, מדוע שמקום העבודה לא יעשה שימוש ביישומים אלו ליצירת קשר עם לקוחות או עמיתים? אפילו משחקים פולשים אל מקום העבודה... למעשה, על-פי מחקרים של חברת גרטנר, עד שנת 2014, לפחות 70% מתוך 2,000 החברות הבינלאומיות המובילות יחזיקו בלפחות יישום משחקים אחד. יישומי המשחקים משמשים לשרות לקוחות, הדרכה ואלמנטים נוספים, הדורשים רמה גבוהה של אינטראקציה ומחויבות. באמצעות משחקים, ניתן למשל, לחבר בין אנשים בזמן אמת לצורך שיתוף פעולה יעיל יותר. לדוגמא, ניתן לדמות חדר ישיבות או משרד משותף, על-ידי בניית סביבה מקוונת. באופן זה יכולים עובדים במקומות שונים בעולם לדמות שהם יושבים זה לצד זה, להבין טוב יותר את צרכי הארגון ואף ליצור מערכות יחסים בין אישיות.
  • לקוחות דורשים מגוון רחב יותר של דרכי גישה מקוונות לחברות:
במשך שנים הסתמכו חברות על מערך הטלפוניה למתן תמיכה ושרות לקוחות, אך בסקר שנערך לאחרונה בנושא העדפות הצרכן הגלובלי, עולה כי יותר ממחצית הצרכנים מעדיפים להשתמש בדואר אלקטרוני או ברשת האינטרנט ולא בטלפון. ארגונים חדשניים מגיבים בהרחבת מגוון הדרכים, שיאפשרו ללקוחות ליצור עימם קשר (דוא"ל, הודעות מידיות, שיחות וידאו למחשב או לנייד ועוד). כתוצאה מכך, מתקבל שרות מהיר וגמיש יותר. חלק מהחברות אף מקושרות ללקוחות בעזרת רשתות חברתיות. הנציגים יכולים לחלוק תוכן או קבצי מולטימדיה עם הלקוח מרחוק, כך שהלקוח יוכל להחליט על רכישה או לפתור בעיה. כתוצאה מכך, אין זה מפתיע שמרכזי שירות הלקוחות הפכו לעמדות פיקוד למגוון שירותי מדיה, בעיקר ככל שזה נוגע לרשתות החברתיות. בנוסף למתן שירות ללקוח, נציגי השירות משתמשים ביישומים חדשים, כדי לנטר בעזרת הרשת את דעתם של צרכנים על החברה ומוצריה. הם עוקבים אחר טרנדים ויוזמים פניה ללקוחות דרך טוויטר, פייסבוק, בלוגים וערוצי מדיה חברתית אחרים.
איך עונים על אתגרים אלו?
שילוב טרנדים צרכניים במקום עבודה מספק אתגרים רבים, החל מבעיות אבטחה פוטנציאליות ועד בעיות אמינות. כדאי מאוד להתחיל במערכת התשתיות. יש לוודא שפעילות הרשת והיישומים יהיו במרכז, כך שמדיניות האבטחה לא תפגע. יש לחפש פלטפורמה המתאימה לשילוב רשתות מרובות ספקים, מערכות הפעלה, התקנים ויישומים. חשוב לבחור יישומי מרכז בקרה ותקשורת גמישים, שיוכלו לבצע פעולות ממגוון סוגים של ערוצי תקשורת. שילוב אינטראקציית המולטימדיה המבוקשת כיום על-ידי העובדים המחוברים בכל זמן ובכל מקום ועל-ידי הצרכנים, יכול לעזור להעלות הן את היעילות והן את פריון הארגון, תוך הגברת שביעות רצון הצרכן.

כותב המאמר: נחום קלישוב, ,System Engineer אוויה ישראל.
תאריך:  04/03/2012   |   עודכן:  04/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אופיר שפיגל
- ההודעה מטעם אופיר שפיגל תקשורת וקשרי ממשל בע"מ
אופיר שפיגל
בכירי קק"ל ביקרו במועצה המקומית התעשייתית מגדל תפן
אופיר שפיגל
- ההודעה מטעם אופיר שפיגל תקשורת וקשרי ממשל בע"מ
דב גרינבלט
מאות אנשים הגיעו ביום שישי לטיולי שיטפונות מיוחדים של החברה להגנת הטבע במדבר יהודה, אותו הדריכו מדריכי בית ספר שדה עין גדי של החברה להגנת הטבע
גילה קמר- טרגרמן
ביום רביעי 22.02 התקיים ערב הוקרה ל 40 נערים, תלמידי בית החינוך שער- הנגב, המתנדבים במרכז ההידרותרפי שבקרית החינוך. בערב השתתפו הורי המתנדבים, החניכים ובני משפחותיהם, ראש המועצה האזורית שער- הנגב, אלון שוסטר ומנהל בית החינוך שער- הנגב, אהרל'ה רוטשטיין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il