X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
יצרנית המחט להקפאה וחיסול גידולים שפירים בשד חתמה על הסכם עם ספקית מובילה של ציוד רפואי בסין ובהונג קונג לרישום רגולטורי של מוצר ה-IceSense3/ חזי הימלפרב, מנכ"ל אייסקיור: "העניין שמגלה צ'ינדקס במוצר שלנו מהווה הבעת אמון מצד גוף מקצועי בחדשנות וביכולות המוכחות של המוצר"
▪  ▪  ▪

ישראל, קיסריה 4 מרס 2012 - חברת אייסקיור מדיקל בע"מ (ת"א: אסקמ), העוסקת במחקר ופיתוח של מכשור רפואי (Medical Devices) בתחום בריאות האישה, הודיעה על מהלך אסטרטגי במזרח הרחוק במסגרתו חתמה על הסכם עם צ'ינדקס מדיקל (Chindex Medical), ספקית מובילה למכשור רפואי מהגדולות בסין ובהונג-קונג, ולמכשור רפואי בתחום בריאות האשה בפרט.
חזי הימלפרב, מנכ"ל אייסקיור: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה האסטרטגי עם גוף גדול ומוביל כצ'ינדקס אשר תוביל את תהליך הרישום והרישוי הקליני של המוצר שלנו מול ה – SFDA ותישא בעלויות המקצועיות מול הגופים הרגולטורים. העניין שמגלה צ'ינדקס במוצר שלנו מהווה הבעת אמון מצד גוף מקצועי בחדשנות וביכולות המוכחות של המוצר שלנו. אנו משוכנעים שביחד עם צ'ינדקס נוכל לקדם את המוצר שלנו בשוק פוטנציאלי ענק וליצור ערך רב לבעלי המניות של החברה".
צ'ינדקס מדיקל מספקת פלטפורמה של שירותים ליצרני מכשור רפואי הכוללים רישום ורישוי לשווק ומכירות, תמיכה קלינית, התקנות ושירות, הפצה ישירה ודרך מפיצי משנה וכן ייצור. שירותי ההפצה מתמקדים במספר תחומים ובכללם בריאות האשה, ציוד ניתוחי והדמייה רפואית. צ'ינדקס מדיקל משמשת מפיץ בלעדי של חברות מובילות כגון: SIEMENS, HOLOGIC ו- Intuitive Surgical יצרנית הרובוט הניתוחי Da-Vinchi.
על-פי תנאי ההסכם, תוביל צ'ינדקס את תהליך הרישום לצורך קבלת אישור רגולטורי של מוצר ה-IceSense3 של אייסקיור מול מנהל המזון והתרופות הסיני (SFDA) ותישא בכל עלויות העבודה מול הגופים הרגולטוריים.
רישום המוצר יהיה על שם אייסקיור אשר מעניקה לצ'ינדקס זכות לפיה בטרם תתקשר עם מפיץ להפצת מוצר החברה, תינתן לה זכות לנהל משא-ומתן להסכם הפצה בלעדי לשלוש שנים.
בנוסף, בכוונת אייסקיור וצ'ינדקס להגיש בקשה לרישום וקבלת אישור רגולטורי לשווק ומכירות גם בהונג–קונג, הליך שעשוי לקחת מספר חודשים בודדים, אף לפני סיום התהליך בסין במטרה להתחיל במכירות של מערכת ה– IceSense3™ בהונג-קונג.
על אודות IceSense3
ה-IceSense3 הינו מוצר לטיפול בגידולים מסוג פיברואדנומה (Fibroadenoma), הבנוי ממערכת המזרימה חנקן נוזלי, במעגל סגור ומקפיאה באמצעות מחט ייחודית, פרי פיתוחה של החברה, גידולים שפירים בשד, תוך שמירה על הרקמות הבריאות בסביבת הגידול. פיברואדנומה הוא הגידול השפיר השכיח ביותר בשד. זהו גידול מוצק הנפוץ בקרב נשים בגילאים שונים ובעל שכיחות גבוהה בקרב נשים צעירות עד גיל 30. גודלו של גידול מסוג פיברואדנומה נע בדרך כלל בין 1-3 ס"מ, והוא נוטה לגדול בזמן הריון והנקה.

חברת אייסקיור פועלת בתחום המכשור הרפואי בשוק בריאות האישה. החברה פועלת בתחום הטיפול הזעיר פולשני באמצעות הקפאת גידולים בגוף האישה, ללא כאב או צלקת כחלופה להתערבות ניתוחית להסרת הגידול. החברה משווקת את מוצר ה - IceSense3 שלו אישורים רגולטוריים מה – FDA לשו
תאריך:  04/03/2012   |   עודכן:  04/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אייסקיור הישראלית מסתכלת למזרח הרחוק
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דורון גיסינגר
כהן שי
חברת ההפקה והתוכן פאזה מפיקה זו השנה השביעית את התחרות הארצית של First – מתחרויות הרובוטיקה הגדולות בישראל
אבירם גבעוני
מושב הדיון "עולם של הזדמנויות", שייערך במסגרת פסגת הנדל"ן של "גלובס" יעסוק ברכישות והשקעות נדל"ן ברחבי הגלובוס. וגם: מה הם היעדים החמים לרכישת שטחים ומבנים, האם כדאי להשקיע או להקפיא, ומה כדאי יותר: יזמות או השקעה?
יעל פסוצ'ינסקי
מטריקס הקימה מערכות ניהול מרכזים (WMS) בהיקף של כ-6 מיליון ש"ח ב-2011
אבירם גבעוני
במושב הדיון "משחררים את הפקק", ידונו בין השאר בתכנון המטרופוליני - הממשלה מול הרשויות, ובחיבור הפריפריה למרכז באמצעות סלילת כבישים ומחלפים חדשים ושיפור תוואי הדרך של רכבת ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il