X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חסכון בחשמל [יח"צ]

משרד האנרגיה והמים, משיק קמפיין הסברה רחב להתייעלות אנרגטית ולחיסכון בחשמל, הכולל תשדירי רדיו, סרטונים בטלוויזיה, באנרים באתרי אינטרנט מובילים ושילוט חוצות. הקמפיין, הכולל 2 סרטונים המתמקדים בנורות שאינן חסכוניות ובמזגן זולל חשמל, מלווה גם במיניסייט ובו כל המידע המקצועי לגבי הנורות החסכוניות. בנוסף באתר המשרד מידע רב ונוסף על חיסכון באנרגיה ובחשמל.
"בקיץ הקרוב אנו צפויים לבצורת חשמל. על-מנת לעבור אותה בשלום, צריך כל אחד מאתנו להירתם ולקחת חלק במאמץ. המשרד משקיע משאבים רבים בסבסוד החלפת מכשירי החשמל בבתים, וכעת, אנו גם פותחים בקמפיין מסיבי וממושך במטרה לשכנע את הציבור לחסוך בחשמל. זה בידיים שלנו. יחד, בכוחות משותפים, אנחנו יכולים לעשות את זה" אמר שר האנרגיה והמים, ד"ר עוזי לנדאו.
הקמפיין הוא חלק מרכזי מתוך מגוון מהלכים בהם נוקט משרד האנרגיה והמים למען הגברת המודעות לחשיבות החיסכון בחשמל, במיוחד על-רקע בצורת החשמל הצפויה בישראל בקיץ 2012. עם תחילת הקמפיין, השיק המשרד את פרויקט הנורות החסכוניות, במסגרתו משווקות מיליון וחצי נורות בהספק של 20W בכחצי מיליון מארזי שלישיות, יעלה במחיר של 20 ש"ח למארז. בסבסוד המבצע כולו השקיע המשרד כ-4.25 מיליון שקלים.
כל נורה חסכונית מהסוג שבמארז אשר תחליף נורת ליבון, תביא לחיסכון בהוצאות החשמל בשיעור של כ-70% בצריכת החשמל למאור. מארזי הנורות החסכוניות שבמבצע מופצים בלמעלה מ-117 חנויות ברחבי הארץ. את רשימת החנויות ניתן לראות באתר משרד האנרגיה והמים.
פרויקט הנורות ממשיך ומיישם את תוכנית ההתייעלות אנרגטית שגיבש המשרד, בהנחיית השר, לפני כשנה וחצי ואשר החלה בחודש דצמבר 2011 עם סבסוד מקררים חדישים ויעילים אנרגטית לאוכלוסיית מקבלי הבטחת הכנסה והשלמת הכנסה. הפרויקטים הנוספים הצפויים בשנה הקרובה: פרויקט להחלפת מקררים בקרב כלל האוכלוסיה, בהיקף של 50 מיליון שקל אשר צפוי להתחיל לאחר פסח, פרויקט החלפת מזגנים ישנים למזגנים חדשים ויעילים אנרגטית למקבלי הבטחת הכנסה והשלמת הכנסה, אשר צפוי להתחיל בעוד כחודש ובמסגרתו יוחלפו כ-10,000 מזגנים בתקציב כולל של כ-10 מיליון , וכן פרויקטים נוספים עתידיים הצפויים להתבצע להחלפת מכונות כביסה ישנות, דודי חשמל, ממירים ועוד, עליהם עובד המשרד.
פרויקטים אלה צפויים להוביל לחיסכון משמעותי בחשמל עבור כל משק בית, כחלק ממהלך נרחב של משרד האנרגיה והמים ליישום התוכנית הלאומית להתייעלות אנרגטית, אשר תאפשר את יישום החלטת ממשלת ישראל שקבעה יעדים ברורים, במטרה להגיע לצמצום של 20% בצריכת החשמל עד 2020.
יישומה המלא של תוכנית ההתייעלות האנרגטית תחסוך למשק עלויות בהיקף של למעלה מ-4 מיליארד דולר בהשקעות במשק החשמל בעשור הקרוב, ובמונחים קונקרטיים – תייתר הקמת תחנות כוח בהיקף של כ-3,400 מגה-וואט, דבר המשול, לדברי המשרד, ל"הקמת תחנת כוח וירטואלית".

תאריך:  04/03/2012   |   עודכן:  05/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 עוזי לנדאו / Uzi  Landau
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משרד האנרגיה והמים בקמפיין לחיסכון בחשמל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלאי תקשורת
האגודה למען החייל מארחת: מסיבת פורים מיוחדת לחיילי צה"ל
גלאי תקשורת
"המהדורה", תוכנית החדשות והאקטואליה לילדים ולנוער של הערוץ הראשון מחפשת את הכתב האולימפי הבא, לקראת אולימפיאדת לונדון 2012
ענת דאוס
רשת בתי הקפה גרג מתרחבת ופותחת סניף שני בעיר נתניה, בהשקעה של כ-1.2 מיליון ש"ח. הסניף הינו ה- 74 במספר, וישתרע על שטח של כ-180 מ"ר
איה רוזנווסר רבין
פרס החדשנות עבור "הכסף הנייד הטוב ביותר" הוענק לחברות מסטרקארד, Etisalat ו Oberthur Technologies, בטקס פרסי המובייל העולמי השנתי
אורי נוי
חברת ש.י.ר.ן המפעילה את השקליות (ה"שקמיות") בבסיסי צה"ל הטמיעה פתרון SAP Business One בהשקעה של כמיליון וחצי ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il