רשת 9ביץ אשר משיקה שני סניפים נוספים הקיץ, מבטיחה ללקוחותיה ומוכיחה כל פעם מחדש חדשנות ואיכות ללא פשרות. מזה זמן רב, נבחנה ברשת האפשרות של מעבר לשילוט הדיגיטלי, אלא שכל הצעה עד נוביסיין, חייבה השקעה ראשונית עצומה, הוצאה חודשית גבוה ותפעול מסורבל אשר פגם משמעותית ביתרונות הדיגיטל אל מול הפרסום המסורתי. "הבחירה בנוביסיין, מספר מנהל בסניף, הייתה הטבעית והטובה ביותר, לאור מערכת ההפעלה הידידותית והעלות הנמוכה".
בשליטה של בעל העסק, ובתפעול כל עובד, מוצג על גבי המסכים ברשת, קמפיין שיווק לכרטיס המועדון, להופעות חיות, להקרנת משחקים, תמונות מהתפריט, אלכוהול וכמובן מבצעים מתעדכנים בזמן אמת. תמונות מאירועים נטענות להקרנה תוך כדי האירוע, מהבר, מהמטבח ומושכות קהל רב. ברשת מסבירים כי הדבר מאפשר לנהל הקמפיין בהתאם למלאי, לשמור על רצף גירויים/תקשורת עם הלקוח, מבלי להשקיע בכך כוח אדם ובטוחים כי השיפור הטכנולוגי מהווה שיפור משמעותי באיכות השירות ותורם לחוויות הבילוי.
נוביסיין מחדשת במערכת הפעלה אינטראקטיבית, על בסיס אנדרואיד, המאפשרת לנהל קמפיין טקסט, תמונות, סרטון וקול, ללא חובת נוכחות במקום וללא חיבור מחשב למסך. ניתן לעדכן קמפיין על בסיס ענן ללא הגבלה, ניתן לשדר ולגשת לכל תוכן מכל מקום ובכל זמן. נוסיביין מחדשת בפנייתה לבתי עסק קטנים/בינוניים ובחזונה לחבר מחדש את הדיגיטל מהרשת אל הלקוח ואל המוצר בשטח.