X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת יפה נוף תחשוף מחר, בכנס הבינלאומי השני למנהרות תשתית רב מערכתיות שיערך בחיפה, את התוכניות להקמת מנהרת חומ"ס (חומרים מסוכנים) 'חוצה כרמל'.
▪  ▪  ▪
תצ"א של תוואי המנהרות [יפה נוף]

לוח זמנים של כנס מנהרות תשתית רב מערכתיות
חומר רקע על מנהרת התשתיות בחיפה
תצלום מנהרת תשתיות בחיפה  [עופר עמר]
חברת יפה נוף תחשוף מחר, בכנס הבינלאומי השני למנהרות תשתית רב מערכתיות שיערך בחיפה, את התוכניות להקמת מנהרת חומ"ס (חומרים מסוכנים) 'חוצה כרמל'.
מערכת מנהרות באורך כולל של כ-65 ק"מ, שישתרעו ממפרץ חיפה באזור בתי הזיקוק והמפעלים הפטרוכימיים, שימשיכו למסוף הדלק בנמל חיפה, דרך הנמל, תחצה את הר הכרמל (בדומה למנהרות הכרמל) ויגיעו עד למבואות הדרומיים של חיפה וטירת כרמל.
במנהרה יעברו תשתיות של בתי הזיקוק, החברות הפטרוכימיות, חברות הובלת הגז, קוי מתח גבוהה ומתח עליון של חברת החשמל, קו ראשי של מקורות, קוי ניקוז וביוב, קו מים ראשי של תאגיד מי כרמל, קוי תקשורת של בזק וחברות תקשורת נוספות ותשתיות חיוניות נוספות.
ראש העיר חיפה יונה יהב "מדובר במהפכה בעלת משמעויות אסטרטגיות. הסכנה מאירוע ביטחוני תופחת, זיהום האוויר האדמה והמים יעלם כמעט לחלוטין. ניתן יהיה לפתח את המרחב לעתיד טוב הרבה יותר.
"התשתיות במפרץ חיפה רעועות, ישנות ומהוות סכנה יומיומית. במלחמת לבנון השניה, תחת מטחי הטילים הפחד הגדול ביותר שלי היה פגיעה באחת מהתשתיות מה שהיה עלול לגרום לאסון. אבל לא מדובר רק במקרים של מלחמה. הסכנות כאן הן יומיומיות.
"אני משוכנע בחשיבותו של פרויקט מנהרת תשתיות חוצה כרמל, אני יודע שחברת יפה נוף תבצע אותו על הצד הטוב ביותר ומניסיוני גם יודע שיש דברים שחשוב לקדם במרץ".
הנחת כל התשתיות במתחם אחד, תוך מתן מענה לכל ההיבטים ההנדסיים, בטיחותיים, כלכליים, אורבאניים, ביטחוניים, משפטיים ותחזוקתיים- הינו הפתרון האולטימטיבי והוא קורם עור וגידים בשנים האחרונות. עם זאת, הידע והניסיון הנצברים בכל ההיבטים הנ"ל, עדיין אינם מספיקים לקביעת חוקים, תקנות, הנחיות תכנוניות, נהלים וחוזים, אשר יהפכו את "מנהרות התשתית הרב מערכתיות" לפתרון זמין, כלכלי ובר קיימא.
הכנס הבינלאומי השני למנהרות תשתית רב-מערכתיות מושך תשומת לב רבה בקרב מהנדסים ומתכננים בארץ ובחו"ל. הכנס מיועד לעוסקים בנושאי התשתיות בתחומים השונים: תחבורה, חשמל, תקשורת, בטיחות, חומרים מסוכנים, מערכות רטובות, איכות הסביבה ,מהנדסים, הנדסאים, אדריכלים, כלכלנים, עורכי דין, משרדי ממשלה, ראשי ומהנדסי ערים, רשויות מקומיות, תאגידי מים, אקדמיה, חברות תשתית, משרדי תכנון, קבלנים ויצרנים.
הכנס ילווה בסיור במנהרות התשתית הקיימות והחדשות בחיפה, סיור בשיקום העיר התחתית בחיפה וביקור במרכז הבקרה של מנהרות הכרמל.

עופר עמר - יועץ אסטרטגיה ותקשורת - דובר חברת יפה נוף.
תאריך:  11/03/2012   |   עודכן:  12/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יונה יהב / Yona Yahav
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנהרות להובלת החומרים המסוכנים תחשף מחר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קובי ברדה
אז כמה זה נתניה בנומרולגיה
מיכל אייזן
גלריה דניאל גאה לארח סדרה של תערוכות יחיד בה מציגים אמנים ישראלים העוסקים בציור ובפיסול מזוויות שונות של פיסות חיים.האמנים בחרו למקד את יצירותיהם בתערוכות אלה בנוף האנושי המגוון, כל אמן מביא את רשמיו בשפתו. מגוון יצירות עשיר המשלב דמויות, אורח חיים, הווי, וחדוות חיים .האמן אריאל אורן מציג בדניאל מבחר עבודות מרהיבות תחת השם "ארכיטיפוס"
ביטון איתמר
יורם לבנון, מנכ"ל זירוקס ישראל לשעבר, קודם לתפקיד סגן נשיא ומנהל הכללי האיזורי של מרכז ומזרח אירופה, ישראל וטורקיה- האזור השלישי בגודלו בזירוקס. לבנון כיהן עד כה כנשיא זירוקס ברזיל
דנה הראל
ברוריה ביגמן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il