X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
"מחשבות על ציור" - מפגש ושיח גלריה עם האמן מוש קאשי,הצלם דוד עדיקא ואוצרת התערוכה רותי אופק שבת, 17 במרץ בשעה 12:30 - המוזיאון הפתוח בתפן
▪  ▪  ▪
תערוכתו של מוש קאשי [תקשורות יעל שביט]

המוזיאון הפתוח בתפן מארח שיח גלריה בתערוכתו המרגשת של האמן מוש קאשיהמוצגת בתפן. במפגש ייקחו חלק רותי אופק אוצרת המוזיאונים הפתוחים של התעשיין סטף ורטהימר ודוד עדיקא-צלם המשלב בעבודותיו ערוצי יצירה צילומית מגוונים המעורבים זה בזה ומדפיס אותם בגדלים שונים ובמחברים אסוצייאטיבים על-מנת "לספר סיפור" ולעורר מחשבה.
האוצרת רותי אופק אומרת: "מכלול העבודות המוצגות בתערוכה חושף את יצירתו של מוש קאשי בהקשרים חדשים. במוזיאון הפתוח בתפן מוצגות סדרות של עבודות חדשות שנוצרו בשנים האחרונות לצד עבודות שלא נחשפו עד כה. בליבת התערוכה מוצג מיצב ענק של מחזור כדורי הזהב שאותן יצר בשנים האחרונות".
היצירות מתארות מעבה היער והסבך. עין הצופה ביצירותיו של קאשי נעה מפרט לפרט לאורך ולעומק היצירות, נכנסת למעבה הסבך ומתעכבת על הג'סטה הציורית, משיכות מכחול ארוכות של צבע על פני הבד. את האלמנטים והדימויים לוקח קאשי מהטבע. במבט ראשון נראים הציורים כטבע מופשט של נוף, במבט החוקר יותר הנוף הופך ספק מטושטש ספק נוף, בחלקו נראה כאילו האור נחלש מאוד וכבה ובחלקו קווי האור על ענפי הסבך מתוך החשכה הינם סוג של תקווה וחלום בו לא ניתן לגעת.
תעתועי האור והצל, קאשי מתעד נוף מציאותי-דמיוני. הציור של קאשי אינו ציור נוף אלא נוף ציורי, היוצר אשליה קסומה של מרחבי אינסוף של עומק המושך את המתבונן לתוך מערבולת צבעונית, לעיתים בגוונים עזים של אדום, צהוב ושחור ולעיתים בהתגוונות של צבעי ירוק וקרם. הצבע מחזיק כאן גם עקבות תנועה ומהירות מעבר לכיסוי השטח, אלה תכונות ציוריות שחושפות ממד נוסף שפעמים רבות חבוי מעין הצופה, כמו חשיפה של שכבה תחתונה של הציור לפני הכיסוי הסופי שלה.אומרת האוצרת רותי אופק: "ביצירותיו קאשי עושה שימוש חדשני ומרתק בטכניקות ציור מסורתיות. קאשי אינו מוותר על מעשה הציור, אבל היצירה שלו ניזונה מתובנות שהן פרי הניסיון והחשיבה של האמנות המודרנית והאמנות העכשווית. כל עבודה מזמינה את הצופה לכוון שעון פנימי בעת ההתבוננות בה. התהליך האיטי של ההתבוננות טומן בחובו גם אלמנט של הפתעה, רק אז מתגלים הסודות והרבדים של העבודות וזה סוד קסמן".
המיצב בחלל הפנימי מציג כדורי הזהב המונחים על הרצפה כחלק מהיצירה הכוללת. ההשתקפויות בכדורים כמו מתעתעים במבטו של המתבונן, פעם מוטה מבטו אל הזוהר ופעם אל הסבך החשוך. חלל המוזיאון כמו מצטמצם למראות המשתקפות מכדורי הזהב, שהם כמו חידה נוספת על חידת הציור. מתגלגלים לתוך העולם בשלמות אצילית ונושאים בחובם השתקפות של עולם שלם, יונקים המרחב לתוכם ומדמים את סוד הפנטזיה.
מחיר השתתפות בשיח גלריה: 23 ש"ח לאדם.
להזמנה מראש - המוזיאון הפתוח בתפן - 04-9109613
מספר המקומות מוגבל.
www.omuseums.org.il

לפרטים נוספים- יעל שביט - תקשורות - 04-6930530
תאריך:  12/03/2012   |   עודכן:  12/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סטף ורטהימר
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קובי ברדה
בר-דעה אסטרטגיה שיווקית גייסה את תיק יחסי הציבור של אימג'סטור מערכות
אופיר שפיגל
אשכול רשויות גליל מערבי והמועצה המקומית התעשייתית מגדל תפן יקיימו מחר (שלישי, 13 במרס) את "הכנס החברתי הכלכלי השנתי" מס' 2 שיעמוד השנה בסימן "התייעלות אנרגטית בתעשיה ובמוסדות ציבור". הכנס יתקיים במלון אסיינדה במעלות תרשיחא בהשתתפות שרים, חכי"ם, ראשי רשויות, אנשי תעשיה, אנשי אקדמיה, יזמים, מומחים בתחומי חינוך, תעשיה, סביבה ועוד
עופרה מור צוויק
מכון ויצמן למדע בחר באינטרנט בינת לאירוח שרתים ומערכות קריטיות
שרית גבאי
TNT אקספרס ישראל: גידול של 25% בהיקף המשלוחים לקראת חג הפסח    היעדים הפופולריים למשלוח חבילות: אירופה וארה"ב
   הנמען בחו"ל הוא לרוב יהודי או ישראלי, בהתאם לאופי החג
נילי גרוסמן
טקס הגלובוס הירוק 2012 יתקיים זו השנה התשיעית ביום כדור הארץ – ה-22.4. לקראת התחרות הציבור מוזמן להציע מועמדים לגלובוס הירוק, הגלובוס השחור, ולקטגוריות השונות, בהן 2 קטגוריות חדשות: עיצוב ירוק ומזון מקיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il