X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מחירי הדלק משפיעים גם על המזוודה שלנו...
▪  ▪  ▪

למעלה ממיליון ישראלים יטוסו החל מפסח ובמהלך הקיץ הקרוב, לחופשה בחו"ל. חופשה ממוצעת תנוע בין שבוע ל-10 ימים. רוב הנופשים יטוסו לאירופה ואגן הים התיכון, חלק קטן יותר מהנופשים יטוסו לארה"ב, ומיעוט יטוס לדרום אמריקה,אוסטרליה ואפריקה. מה שמאחד את כל הנוסעים הינו פריט אחד שייקחו כולם– מזוודה!
שוק המזוודות ותיקי הנסיעות בישראל מגלגל בין 80-100 מיליון ש"ח בשנה. שוק זה נמצא במגמת התרחבות, בעיקר בשל הנסיעות ברחבי העולם, שהפכו לנגישות וזמינות יותר ולדבר שבשגרה. רכישת מזוודות נחשבת אצל הצרכן הישראלי כרכישה מתוכננת ומוקפדת. הישראלים מקדישים זמן רב לבחינת הדגמים והעיצובים ולהשוואת המחירים בטרם הם מבצעים את הרכישה".
לדברי ירדן ווקס, סמנכ"ל שיווק סמסונייט: "בחירת המזוודה הנכונה יכולה להשפיע ולהוזיל את עלויות הטיסה. עליית מחירי הדלק משפיעה כמובן על דלק המטוסים, וחברות התעופה כבר לא מתפשרות על המשקל העודף (overweight). לכן עלינו לדעת כיצד לארוז בחוכמה, ואיזו מזוודה לבחור על-מנת לחסוך תשלום נוסף לחברות התעופה על משקל-יתר, ולהתארגן ביעילות לחופשה. חברות התעופה טוענות כי 50% ממחיר כרטיס הטיסה הינו עלות הדלק, ובשל כך יש לארוז בחוכמה ולא להיכנס להוצאות מיותרות."
חברת המזוודות העולמית סמסונייט מציעה מגוון רחב של סוגי מזוודות קלות, ביניהן סדרות הנחשבות לבין הקלות ביותר בעולם, הן מבחינת מזוודות קשיחות והן מבחינת מזוודות רכות; הדגמים עוצבו עם מירב תשומת-הלב להנדסת אנוש ולחומרים איכותיים, חזקים וקלים במיוחד תוך
מחשבה ושימת דגש רבה לנוחיותו ובריאותו של הנוסע וכדי להיות מתואם עם דרישותיהן המחמירות ביותר של חברות התעופה וכמובן - כדי לחסוך בתוספות תשלום עבור משקלי-יתר.
חברת סמסונייט משיקה לקראת עונת הנסיעות מגוון רחב של מזוודות ותיקי נסיעות :
סדרת Cosmolite נחשבת לאחת הסדרות האופנתיות והמדוברות שייצרה החברה. המזוודה מעוצבת בצורה של צדפה ונחשבת למזוודה הקשיחה הקלה ביותר בעולם. ואף זכתה בפרסים היוקרתיים ב-REDDOT DESIGN AWARD – BEST OF THE BEST 2010 – הציון הגבוה ביותר בתחרות העיצוב הגדולה ביותר בעולם כולו.
לכל דגמי המזוודות של סמסונייט מנעול קומבינציה ומנעול TSA לבדיקות ביטחוניות בשדות התעופה של ארה"ב. לתיק-הצד למחשב ולביוטי קייס - שרוול חכם להתאמה על מנגנון טרולי. למזוודות הטרולי שתי ידיות נשיאה חזקות מאוד כחלק בלתי נפרד מעיצוב המזוודה.
למוצרי החברה אחריות בינלאומית מטעם היצרן בין 3 ל-10 שנות אחריות בהתאם למוצר.
עוד ניתן למצוא מזוודות עם ארבעה גלגלים, שני גלגלים, duffles on wheels – תיקי נסיעות על גלגלים (עם מנגנון כמובן), תיק למחשב נישא – תיקי-צד ותיקי-גב, תיק-רחצה וביוטי קייס.
ומזוודות ה"בבושקה", המכילות בתוכן מזוודות קטנות יותר. כיום, ניתן לבחור מתוך מגוון של גדלים, צבעים וסגנונות , המתאימים לאופי הנסיעה.
חופשה נעימה !

תאריך:  13/03/2012   |   עודכן:  13/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דניאלה רייבנבך
חברי המועדון יזכו במתנות, הטבות, הנחות, מידע ראשוני על פעילויות, אירועים ופתיחת חנויות חדשות    לרגל ההשקה, מצטרפים חדשים יזכו להטבות מיוחדות בבית הקפה "רולדין" שבקניון
הילה עובדיה-אקרמן
הגיוס בהובלת ספארק קפיטל    ההשקעה מיועדת לקידום התרחבות בינלאומית והמשך פיתוח רשת המסחר החברתית
ינאי אלפסי
סקר Grant Thornton Israel ופורום החממות מגלה: מנהלי החממות מצפים כי קרנות ההון סיכון יבצעו פחות השקעות חדשות ב-2012. לצורך קידום תעשיית ההייטק בישראל סבורים 74% ממנהלי החממות כי על ראש הממשלה למנות שר לענייני היי-טק
רוני לבנון
נעמי גרונר
הסניף העסקי מנוהל ע"י צביקה דוד ומשרת את לקוחות החטיבה העסקית באזור המפרץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il