X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
היום (ד') יחנך פארק אתגרי בכפר הילדים "מגדים" שבמגדל העמק
▪  ▪  ▪

היום (יום ד') בשעה 15:00 אגודת SOS כפרי ילדים וחברת סלקום יחנכו את הפארק האתגרי החדשני בכפר הילדים "מגדים", שבמגדל העמק.
בחודשים האחרונים, סלקום ערכה שני פרויקטים גדולים ב"מגדים" ושידרגה את האווירה בכפר. הפרויקט הראשון הוא הפארק האתגרי, ארבעה מתקני אתגר (קיר טיפוס, הליכה על חבל, מתקן איזון, רשת ספיידרמן) שנבנו בחורשה בכפר בהתנדבות על-ידי עובדי החברה בהנחיית עמותת "אתגרים".
ילדי הכפר, אשר ליווי את בניית הפרויקטים במשך חודשים ארוכים התרגשו מאוד ומעריכים את התרומה החשובה ומצפים בקוצר רוח לפתיחת הפארק האתגרי.
הפרויקט השני הינו חדר מוזיקה, שהוקם בכפר, מעין אולפן הקלטות פרטי הכולל ציוד מוזיקה מתקדם. ילדי הכפר יכולים להקליט את עצמם, לנגן (בגיטרה, פסנתר, תופים, כלי הקשה), לערוך מוזיקה, לשיר קריוקי ועוד.
אחיטוב גרשינסקי, מנכ"ל SOS כפרי ילדים: "ברצוני לברך את חברת סלקום על התרומה הייחודית להקמת פארק ספורט אתגרי לחניכי הכפר "מגדים". כפרי הילדים של SOS ישראל שואפים להעמיד בפני החניכים אתגרים רבים בחיים בכדי לחזק אותם ולהכינם לקראת חיים עצמאים בקהילה. פארק זה יהווה נדבך נוסף בתוכנית הטיפולית והחווייתית של ילדינו".
עמוס מאור סמנכ"ל שירות ומכירה של סלקום: "סלקום מקיימת בכפר הילדים מגדים פעילות התנדבותית רציפה ומתמשכת מזה 3 שנים. גם הפרויקט הנוכחי של הקמת הפארק האתגרי מערב באופן אקטיבי את עובדי החברה מאגף שירות ומכירה שהתנדבו עם נשמה גדולה מתוך רצון לסייע ומתוך הבנה אמיתית שעל ארגון לעשות למען האחר ולא רק למען עצמו. אחריות חברתית ותרומה לקהילה חייבים להיות חלק מפעילותה של חברה עסקית ואנו מעודדים את עובדינו להירתם לפעילויות השונות במגוון הפרויקטים הקהילתיים שבהם סלקום מעורבת".
בכפר הילדים "מגדים" שבמגדל העמק, השייך ל-SOS כפרי ילדים, גדלים ילדים, שנפלטו ממשפחתם הביולוגית ממגוון סיבות בהן: הזנחה חמורה, התעללות, אלימות, מוות של ההורים.
הילדים גדלים במסגרת משפחתית לכל דבר – יש אימא ואחים, רק לא ביולוגיים. המשפחה מתפקדת כתא משפחתי עצמאי – לכל אמא יש עד שמונה ילדים והיא דואגת לכל צרכיהם. הילדים מתחנכים בבתי הספר המקומיים ובהמשך משתלבים בעצמם בקהילה באמצעות התנדבות, ומגיל צעיר מספק הכפר לילדים את כל הפתרונות האפשריים. הכפרים זוכים לתמיכה משמעותית ממשרד הרווחה ומתנהלים בפיקוח צמוד של אגף ילד ונוער.

תאריך:  21/03/2012   |   עודכן:  21/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל סופר
עובדי Ex Libris מתנדבים במסגרת "שבוע מעשים טובים", אבל לא רק... בתמונה המצורפת: מתנדבי/עובדי אקס ליבריס על-רקע הקיר, "המעשה הטוב" ליום אתמול
רעות גלעדי
את המקום הראשון קטפה המודעה "לכתמים קשים במיוחד" של יורו RSCG ישראל עבור "וניש - קליה"    את המקומות השני והשלישי קטפה זוכת השנה שעברה, גיתם BBDO עבור המודעות של "נתור" ושל "ניקול"    הצוותים שעבודותיהם זכו, יסעו לפסטיבל קאן וישתתפו בתחרות הבינ"ל "אריה הזהב"
אשר גליקמן
המשרד הדיגיטאלי מספק את כל התשובות. מנכ"ל HP לשעבר, לו פלאט אמר: "אם HP הייתה יודעת את כל מה שהיא יודעת, החברה הייתה יכולה להיות הרבה יותר רווחית"...
רות אבנת
לכבוד משלחת ישראל למשחקים האולימפיים בלונדון הוענק לראשי הוועד האולימפי    מטבעות יוענקו לספורטאים הישראלים שיזכו במדליות אולימפיות
נירה תובל
ליאור אדלמן, סופרת צעירה, תלמידת כתה י"א היא בתו של ד"ר דוד אדלמן    קסיה דה קרמו, סופרת צעירה בת 16 היא בתו של ד"ר לואיס דה קארמו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il