X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

חברת האינטרנט קוצ'י (Kuchi) מקבוצת אומניטק, המתמחה בחשיבה אסטרטגית ובתכנון מקדים של פעילות עסקית ושיווקית באינטרנט, הקימה את אתרי האינטרנט החדשים של קבוצת קשטן, הכוללים את אתר הבית של קבוצת קשטן, אתר חברת קשטן חומרי חשמל ואת האתר של חברת נס תאורת לדים.
קבוצת קשטן אשר הוקמה בשנת 1932 הנה חברה יבואנית מן הוותיקות בישראל בענף החשמל. הקבוצה המנוהלת על-ידי הדור השלישי של המשפחה, מייצגת בלעדית למעלה מ-40 בינלאומיות חברות מובילות בתחומן, ביניהן החברה האיטלקית BTICINO והחברה הבינלאומיתCOOPER .
לאחרונה הקימה את חברתH2 המספקת תחת קורת גג אחת פתרון כולל ואיכותי למערכות חשמל לבית ולמשרד: בית חכם, אודיו, וידאו, מפסקים מעוצבים, תאורה, תאורת לדים ועוד. החל משלב התכנון ההנדסי והאדריכלי, דרך ליווי בהטמעה וכלה באחריות ובשרות.
פיתוח האתרים התבסס, בין היתר, על בניית פרופיל לקוחות החברה והבנת צרכיהם, במטרה ליצור עבורם נגישות גבוה ופשוטה לאתרי הקבוצה ולמוצריה כבר בעמוד הבית. אתר קבוצת קשטן מהווה שער לאתרי החברות שבקבוצה ופונה לשני קהלים.
אתר קשטן חומרי חשמל פונה ללקוחות B2B מתחומי התכנון, הבנייה, הפיקוח, החשמל ועוד, עבורם פותח קטלוג מוצרים אינטראקטיבי המציג מגוון מוצרים נרחב. הנגישות אל הקטלוג והמידע הרב קלה ומהירה וניתן להוריד קובצי PDF למידע נוסף. האתר מציג גם פרויקטים שהחברה ביצעה, תוך מתן מידע מפורט על המוצרים והפתרונות בתחום החשמל.
האתר מסייע גם ללקוחות C2B לאתר בעלי מקצוע בתחומי האדריכלות, העיצוב, יועצי תאורה ולהתרשם מכלל מותגי הקבוצה. לכל בעל מקצוע נבנה ערוץ עם מידע אודותיו. האתר מציג גם את רשימת המשווקים של מוצרי החברה בפריסה ארצית וקישור למפות גוגל.
האתר של חברת נס, החברה הגדולה בישראל לתכנון, מכירה והתקנת תאורת לדים, מציג מגוון פרויקטיים בישראל ובעולם בחלוקה לתאורת פנים וחוץ. גלריית התמונות מובילה להסבר על כל פרויקט ולתמונות נוספות. בזמן הקרוב צפוי לעלות קטלוג מוצרים.
לדברי עופר קשטן, מנכ"ל קבוצת קשטן: "המטרה שהצבנו לעצמנו בכל אחד מאתרי הקבוצה הנה הצגת מגוון המוצרים והפתרונות הנרחב של קבוצת קשטן, הניסיון הרב שהחברה צברה והפרויקטים שבצעה. אתרי החברה החדשים משקפים נאמנה מטרה זו ומסיעים לנו להמשיך להיות גורם משמעותי ומוביל בענף החשמל בישראל ולהתפתח בחו"ל."
לדברי ספי בוגין, מנהל פעילות קוצ'י: "האתגר שעמד לפנינו בפיתוח אתרי קבוצת קשטן היה הנגשת חברות הקבוצה ומוצריה בפני לקוחות הקבוצה. אנשי ה- UI (ממשק משתמש) של קוצ'י בנו את פרופיל הגולשים, ודרך כך פיתחו את מסלולי הניווט, במטרה לספק ללקוחות השונים של הקבוצה תכנים מתאימים בצורה אופטימאלית."

תאריך:  27/03/2012   |   עודכן:  28/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קבוצת קשטן עולה עם אתרי אינטרנט חדשים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי אבו
כבר ידוע כמה טובה תקופת חגי ישראל לניצול הפנאי ויציאה לחופשה מפנקת עם בני הזוג, חברים והמשפחה. אחת המגבלות העיקריות ביציאה לנופש לחו"ל היא הכשרות ובייחוד בחג הפסח. מלונות אירופאים רבים שבעבר ניסו להשיג כשרות כזו או אחרת במטרה לזכות בקהל חרדי כבר הפסיקו בכך מזמן. אז מה אמורים לעשות אותם אנשים שהכשרות חשובה להם מאוד?
עדנה דור-און
תערוכת תמונות של עיצוב דיגיטלי שיצרה גמלאית של ביה"ח והרצאה על חידושים עתידניים במכשור לצורך בדיקות חיוניות לנשים, ציינו את חודש מעמד האישה במרכז לבריאות הנפש טירת כרמל
אסף דרגן
ויקי סבינסקי מונתה לתפקיד מנהלת משאבי אנוש במטה קבוצת אמן
תדיראן טלקום
עסקה חדשה לתדיראן טלקום בישראל: תספק פתרונות תקשורת מתקדמים למלון דיויד אינטרקונטיננטל
כהן שי
חברת האבטחה הישראלית Dome9, מציעה פתרון לפרצת האבטחה ב-RDP של שרתי Windows
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il