X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
פתרונות ניהול אחסון של SGI מאיצים חקר אוקיינוסים ואטמוספרה פתרון וירטואליזציית האחסון SGI DMF יספק לארגון מחקר אקלים הגדול ביותר בארה"ב גישה משופרת לארכיונים גדולים של נתונים פעילים
▪  ▪  ▪

SGI – חברת המחשוב הטכני, הודיעה כי מנהל האוקיינוסים והאטמוספרה הלאומי של ארה"ב (NOAA), בחר בפתרון וירטואליזציית האחסון SGI DMF לתמיכה בדרישות ארכוב הנתונים של NOAA במעבדה הגיאופיזית לדינאמיקת נוזלים (GFDL).
ישראל וינמן, מנהל פעילות SGI ב-TNN תקשורת, נציגי SGI בישראל, אומר כי SGI DMF יספק מערכת ניהול אחסון היררכית הנדרשת לטיפול בארכיונים הגדולים והפעילים של הארגון, ויאפשר למשתמשי קצה גישה שקופה עבור מחקרי אקלים קריטיים.
NOAA הנה סוכנות פדראלית הממוקדת בבחינת מצב האוקיינוסים והאטמוסיפרה, בעוד GFDL היא הזרוע שמפתחת ומשתמשת במודלים מתמטיים וסימולציות מחשב לשיפור ההבנה וחיזוי של התנהגויות בתוך האטמוספרה, אוקיינוסים ומזג אוויר.
שני הגופים פועלים תחת משרד המסחר של ארה"ב (DOC) לקידום הערכות מומחים על שינויי אקלים מקומי וגלובלי דרך מחקרים ומודלים מתמטיים ממוחשבים.
GFDL מעבירה עד 100 טרה-בייט (100,000 גיגה-בייט) של נתונים ביום אל ומהארכיון המנוהל ע"י DMF, מה שעושה אותו לאחד ממאגרי הנתונים הפעילים ביותר בעולם. עם 30 פטה-בייט (30 מיליון מיליארדי בייטים), זהו גם מאגר הנתונים הגדול ביותר בעולם המנוהל ע"י SGI DMF.
GFDL צופה כי מחסן הנתונים שלה יגדל ל-90 פטה-בייט בשלוש השנים הבאות, וישראל וינמן אומר כי ה- DMF ייתן מענה גם לקצבי גידול חזויים אלה .
"בחרנו ב-SGI עבור פריסה משמעותית זאת של פתרון אחסון, על בסיס ההיסטוריה המוכחת של החברה בביצועים גבוהים, והגישה השקופה ש- DMF המקבילי יספק לחוקרי GFDL", אמר סטיב בקסטר, מנהל תוכנית ב-NOAA.
ישראל וינמן, מציין כי SGI DMF יוצרת ומנהלת באופן אוטומטי סביבת אחסון וירטואלי שכבתית (tiered storage environment) להפחתת עלויות ציוד ותפעול, שיפור רמת שירות והפחתת סיכונים.
DMF מקבילית מספקת את יתרונות האבטחה, עלות וגישה שקופה של מערכות אחסון, עם יכולת גידול ללא תקדים.
DMF מנטרת בקביעות משתמשים על בסיס קריטריוני, ומעבירה אוטומטית נתונים בין משאבי אחסון בעלי מאפיינים שונים של עלות וביצועים. רק הנתונים הקריטיים או הדחופים ביותר שוכנים במדיית אחסון עתירת ביצועים, בעוד נתונים פחות קריטיים מועברים אוטומטית למדיית אחסון משנית. הנתונים מקוונים תמיד וזמינים ליישומים ולמשתמשי קצה, ללא חשיבות למיקום בפועל של האחסון.
"DMF המקבילית מסוגלת לתמוך בארכיונים הגדולים והפעילים ביותר בעולם, כמו אלה של GFDL", אומר ישראל וינמן. "היכולות החדשות עושות אותה אחסון מתאים לתת מענה לדרישות מחקר, אחסון ותמיכה התובעניות של GFDL".

TNN Telecom מתמחה בפתרונות משולבים מורכבים ואספקת ציוד תקשורת ומולטימדיה מתקדם לחברות התקשורת, תאגידים, לקוחות עסקיים, צה"ל ומערכת הביטחון. לחברה יכולות מוכחות וניסיון עשיר באספקת מגוון רחב של מוצרים מתקדמים ממיטב היצרנים המובילים בעולם ופתרונות משולבים ע
תאריך:  27/03/2012   |   עודכן:  28/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
SGI: מאיצים חקר אוקיינוסים ואטמוספרה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אולמדיה-דורן יחסי ציבור
שי אבו
כבר ידוע כמה טובה תקופת חגי ישראל לניצול הפנאי ויציאה לחופשה מפנקת עם בני הזוג, חברים והמשפחה. אחת המגבלות העיקריות ביציאה לנופש לחו"ל היא הכשרות ובייחוד בחג הפסח. מלונות אירופאים רבים שבעבר ניסו להשיג כשרות כזו או אחרת במטרה לזכות בקהל חרדי כבר הפסיקו בכך מזמן. אז מה אמורים לעשות אותם אנשים שהכשרות חשובה להם מאוד?
עדנה דור-און
תערוכת תמונות של עיצוב דיגיטלי שיצרה גמלאית של ביה"ח והרצאה על חידושים עתידניים במכשור לצורך בדיקות חיוניות לנשים, ציינו את חודש מעמד האישה במרכז לבריאות הנפש טירת כרמל
אסף דרגן
ויקי סבינסקי מונתה לתפקיד מנהלת משאבי אנוש במטה קבוצת אמן
תדיראן טלקום
עסקה חדשה לתדיראן טלקום בישראל: תספק פתרונות תקשורת מתקדמים למלון דיויד אינטרקונטיננטל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il