X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

קיידנס (Cadence), מובילה עולמית בתחום התכנון האלקטרוני, מציגה את הגרסה החדשה של Encounter RTL-to-GDSII Flow עבור תכנונים ענקיים (גיגה) עתירי ביצועים, לרבות אלו שבטכנולוגיה החדשה של 20 ננומטר. תכנון ה-RTL-to-GDSII החדש, כולל Flow ובדיקות תכנון סופיות (signoff), שפותח בשיתוף פעולה צמוד עם שותפות ולקוחות מובילים בתחום הייצור וה-IP ומאפשר פיתוח יעיל יותר של SoCs עם עמידה בדרישות ההספק, הביצועים והשטח הקיימות היום בשוק.
המתודולוגיה החדשה של-RTL-to-GDSII Flow מושתתת על הצלחות קודמות של קיידנס ומחזקת את מיצובה כחברה מובילה בתחום ההספק, הביצועים והשטח עבור תכנוני ה-SoC דלי ההספק, המתקדמים ובעלי רמות הביצועים הגבוהות בעולם. ה- Flow נתמך בכלים המתקדמים כדוגמת Encounter RTL Compiler, Encounter Test, Encounter ECO Designer, Encounter Digital Implementation System, Clock Concurrent Optimization (CCOpt), Encounter Timing System, Encounter Power System, Cadence QRC Extraction, Cadence Physical Verification System, ומערכת אימות DFM של קיידנס עבור טכנולוגיות תכנון וייצור מתקדמות.
מרכיב מרכזי נוסף של הגרסה החדשה הוא טכנולוגיית GigaFlex™ - יכולת חדשה המרחיבה באופן משמעותי את הכלים המסייעים להתמודד עם התכנונים הגדולים בעולם, של מאה מיליון תאים (instances), ולעיתים אף יותר. כעת, יכולים המתכננים להשיג את היעדים של תכנון אבות-טיפוס של שבב מלא ב-10% מהזמן שנדרש לכך בעבר, מה שמאפשר להם לגלות בעיות אפשריות בשלב מוקדם יותר וליצור את ה-Floorplan (רצפת התכנון) המיטבי מהר יותר. טכנולוגיית ה-GigaFlex מאפשרת יישום ותכנון היררכי בו-זמני מסוג top-and-block וצמצום משמעותי של מספר האיטרציות וזמן מחזור התכנון הכולל. בנוסף, טכנולוגיות ECO פונקציונליות אוטומטיות מאיצות את שינויי ה-ECO לפני ואחרי המסיכה (mask), תוך שעות או ימים ספורים הודות לטיפול היררכי חכם בתכנון.
מתודולוגיית ה-Encounter החדשה של 20 ננומטר מספקת יכולות מוכחות בסיליקון עם תמיכת correct-by-construction double-patterning (תבניות כפולות ותיקון על-פי מבנה), ומכסה יכולות נרחבות: החל משלב ה-Floorplan, הצבת התאים (Placement), חיוט (Routing) ועד לבדיקות הסופיות של תיזמון התכנון (Timing), הספק (Power) ואימות פיסי (DRC). גישה זו משפרת את נצילות שטח השבב של תכנוני תבניות כפולות ב-20 ננומטר ומאפשרת שינויי תיכנון (ECO) יעילים יותר. השיפורים שנוספו לכלי האימות הפיסי (Cadence Physical Verification System) מספקים יכולות מאושרות לשימוש במפעל הייצור של בדיקות תוך כדי תכנון ב-20 ננומטר ואימות התכנון הסופי, זאת כדי להבטיח DRC ודיוק בייצור בתבניות כפולות.
הגרסה החדשה של ה-Encounter RTL-to-GDSII Flow כוללת גם את מנוע ה-GigaOpt המשלב באופן ייחודי טכנולוגיית סינתזה עיקרית מודעת למאפיינים פיסיים ביחד עם מיטוב פיסי, מה שמאפשר סגירת תזמון מהירה יותר ותוצאות עם קורלציה טובה יותר. מדובר במנוע מיטוב מדרגי ביותר התומך בתכנונים הכוללים מעבדים מובילים עתירי ביצועים. הודות לריבוי CPUs יכול המנוע לספק תוצאות הרבה יותר מהר ממנועי מיטוב מסורתיים. בנוסף, טכנולוגיית ה-CCOpt החדשה והייחודית מאחדת סינתזת עץ שעון עם מיטוב פיסי, מה שמאפשר שיפור של 10% בביצועי התכנון והקטנה של עד 30% בדרישות השטח וההספק.
Cadence Design Systems (קיידנס)
קיידנס דיזיין סיסטמס היא חברת תוכנה ציבורית בינלאומית, מובילה עולמית בפיתוח כלי תוכנה, מתודולוגיות ושירותים, המאפשרים את תכנונם של שבבים ורכיבי חומרה מתקדמים. פתרונות התכנון והאימות של קיידנס מאפשרים ללקוחותיה לפתח את דור העתיד של התקני המוליכים למחצה עבור מוצרי האלקטרוניקה הצרכנית, ציוד תקשורת ומחשבים.
קיידנס, פועלת ומובילה בתעשיית ה-EDA (Electronic Design Automation) למיכון התכנון האלקטרוני של מערכות אלקטרוניות מורכבות, משנת 1987.
הכנסות החברה בשנת 2011 הסתכמו ב-1.15 מיליארד דולר.
קיידנס דיזיין סיסטמס ישראל הוקמה בשנת 1989 כגוף מכירות, שיווק ותמיכה הממוקם בא.ת. הרצליה פיתוח. בשנת 2005 רכשה קיידנס את חברת וריסיטי הישראלית, אשר צורפה לקיידנס כמרכז הפיתוח שלה הממוקם בפארק אפק, ראש העין.

תאריך:  28/03/2012   |   עודכן:  28/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קיידנס מציגה: תכנון ה-RTL-to-GDSII החדש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רינה קטש
במרבית החברות והשוק המוסדי, נעשות ההיערכויות אחרונות למתנות העובדים. המעסיקים או מנהלי משאבי האנוש מחפשים מתנה אטרקטיבית שעדיין נתפסת בעיני העובד כמתנה "שווה" ועדיין ניתן יהיה להוזיל עלויות ולחסוך בתקציבים, להלן כל מה שעומד מאחורי הרעיון ומגוון של פעילויות שיתבלו את חג החירות
שרית גבאי
TNT Express תשתתף היום בבדיקה תפעולית של שירות הובלת מטענים ברכבת בין ליון, פריס ולונדון
אודי ברקאי
ד"ר נעמה גבע-זטורסקי, מדענית ישראלית צעירה, היא הזוכה בפרס היוקרתי "אונסקו-לוריאל למען נשים במדע" לשנת 2012 ליבשת אירופה
מירב בורמד
בשנת 2011 ייצאה יחיעם מעדני בשר לחו"ל, בהם מגוון מוצרי הודו ועוף, בהיקף כספי של כ-25 מיליון ש"ח, גידול של כ-23 אחוזים ביחס לפעילות הייצוא בשנת 2010. עיקר הייצוא הוא של מעדני פסטרמה ונקניקיות
הגר יוסי
למעלה מ-40 אמנים מנהריה ועד באר שבע יציגו את יצירותיהם בתחומים מגוונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il