X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
דן בודנר, נשיא ומנכ"ל ורינט מערכות: "חווינו צמיחה עקבית בהכנסות ב–2011 לעומת 2010, הן בשוק הארגוני והן בשוק המודיעין האבטחתי, כמו גם בכל האיזורים – אמריקה, אירופה, המזה"ת, אפריקה ואסיה/ פאסיפיק. הצגנו תוצאות חזקות במהלך 2011, ובמקביל אנו משקיעים באופן משמעותי בפעילות העסקית, לרבות הרחבה של קווי הפתרונות שלנו לתחומים של הארגוניים, והמודיעין והגדלת כיסוי השוק שלנו. מהלכים אלו ממצבים את ורינט היטב להמשך צמיחה קדימה"
▪  ▪  ▪

ורינט (נאסד"ק: VRNT), ספקית טכנולוגיות מודיעין עסקי וביטחוני ישראלית בינלאומית, מדווחת על תוצאות הרבעון הרביעי 2011 והשנה כולה.
דן בודנר, נשיא ומנכ"ל ורינט מערכות: "חווינו צמיחה עקבית בהכנסות ב–2011 לעומת 2010, הן בשוק הארגוני והן בשוק המודיעין האבטחתי, כמו גם בכל האיזורים – אמריקה, אירופה, המזה"ת, אפריקה ואסיה/ פאסיפיק. הצגנו תוצאות חזקות במהלך 2011, ובמקביל אנו משקיעים באופן משמעותי בפעילות העסקית, לרבות הרחבה של קווי הפתרונות שלנו לתחומים של הארגוניים, והמודיעין והגדלת כיסוי השוק שלנו. מהלכים אלו ממצבים את ורינט היטב להמשך צמיחה קדימה".
ורינט עקפה את תחזיות האנליסטים ב-0.07 דולר למניה והציגה רווח למניה של 0.75 דולר למנייה לעומת ממוצע האנליסטים של 0.68 דולר למניה. פירסמה תחזיות גבוהות מציפיות השוק ל-2013. החברה סיימה את הרבעון הרביעי של 2011 עם הכנסות של 219.4 מיליון דולר לעומת 186.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הנקי ברבעון הרביעי הסתכם ב-38 מיליון דולר לעומת 33 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ורינט סיימה את שנת 2011 עם הכנסות של 796.2 מיליון דולר לעומת 726.8 מיליון דולר בשנה שעברה. החברה סיפקה תחזית הכנסות של 880-860 מיליון דולר ל–2012, וצופה רווח בטווח של 2.70-2.55 דולר למניה בדילול מלא.
בשנה האחרונה בחר האיחוד האירופי בורינט לרכז ולנהל את ניסוי השטח במערכת ניהול מצבי החירום שהתקיים לאחרונה בהצלחה בצרפת, ואשר משלב טכנולוגיות ומוצרים מ-12 חברות בינלאומיות. מטרת המערכת לספק מידע מודיעיני באמצעות האינטרנט לשם ניהול מצבי חירום בזמן אמת מכל מקום בעולם.
עוד השנה בחרה חברת סיסקו (נאסד"ק: CSCO) בורינט לספקית מועדפת של פתרונות למרכזי שירות ותקשורת אחודה –הרמה הגבוהה ביותר במסגרת תוכנית רשת הפיתוח של סיסקו.

ורינט היא ספקית מובילה של מערכות ושירותים בתחום המודיעין העסקי והביטחוני בכל העולם. פתרונות המודיעין העסקי והביטחוני מאפשרים לארגונים לאסוף ולנתח מקורות מידע מורכבים ובלתי מנוצלים- כגון קול, וידאו וטקסט בלתי מובנה, כדי לאפשר החלטות מתוזמנות ויעילות. יותר מ-
תאריך:  29/03/2012   |   עודכן:  29/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ורינט ממשיכה להפגין חוזק: צמחה ב-2011
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרטין בוקסדורף
כמו בכל שנה, גם הפעם בחודש אפריל יתקיים הכנס השנתי של מקדמי האתרים והעוסקים בתחום שיווק באינטרנט. כמו בפעמים קודמות מעל 500 אנשים העוסקים בתחומי השיווק ברשת, פייסבוק, גוגל ושאר התחומים, יתכנסו יחד כדי לדון בשאלות מקצועיות ולנסות לבנות תחזית לשנה הבאה בתחום
מיכל סדן
שיח גלריה עם האמנית רות אל-רז והאוצר המרתק דני גרוסמן ביום רביעי 4.4.2012 בשעה 18:00 אכסדרת תיאטרון ירושלים
עדי וילדר
חב' "באדג'ט" רכשה כ-900 כלי רכב חדשים בעלות כוללת של כ-85 מיליון ש"ח
גלאי תקשורת
חברת הדלתות 'פולידור' פותחת סניף נוסף באשדוד – אולם תצוגה ייחודי בהשקעה של 500,000 ש"ח , המציג את מיטב החידושים האחרונים והבשורה החדשנית ביותר בתחום הדלתות
מלכה שחם
בירושלים ממשיכים את ציון 30 שנה לסולם, מחלוצי החינוך המיוחד בישראל, בביקורים של אישים מרכזיים וציבוריים. השבוע כיבד בביקורו סגר שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן, בליווי משלחת בכירי משרד הבריאות, שהגיעה אל המרכז לקידום הילד המיוחד של סולם ברח' סורוצקין בירושלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il