X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
בפרויקט הושקעו כ-5 מיליון ש"ח והוא בוצע תוך שישה חודשים בלבד, הודות למתודולוגית SAP Best Practice
▪  ▪  ▪

חברת טלדור סיימה בהצלחה את יישום הפתרון SAP Business All-In-One בחברת 'עמיעד מערכות מים' בזמן שיא של שישה חודשים בלבד. במסגרת הפרויקט יושמו תהליכים פיננסים ולוגיסטיים, מחסן מידע (BW) ודוחות אנליטיים של SAP BusinessObjects, וכן ממשק דו-כיווני למערכת CRM של Salesforce.
הפרויקט כלל נדבך משמעותי של BI, כאשר לראשונה בפרויקט של SAP Business All-In-One עלה לאוויר יישום BI שמבוסס על תכולה עסקית שסופקה על-ידי SAP עבור ה-ERP ויושמו דוחות למנהלים באמצעות SAP BusinessObjects. הפרויקט בוצע על בסיס מתודולוגית Best Practice החדשנית של חברת SAP, המאפשרת לנהל פרויקטי יישום בצורה מהירה ואיכותית. שלב האפיון של הפרויקט כלל התאמה וארגון מחדש של כמה מהתהליכים הארגוניים בעמיעד, בדגש על התהליך "מהזדמנות ועד תשלום" - תהליך מרכזי וחוצה מחלקות ומערכות בחברת עמיעד. השימוש במתודולוגית SAP Best Practice אפשר, בין היתר, לבנות ממשק דו-כיווני לבקרה ושליטה על תהליכי המכירה, הייצור והאספקה בעמיעד.
אריק דיין, מנכ"ל עמיעד מערכות מים: "כחברה מובילה עם פריסה בינלאומית בתחום הספקת סינון המים, פתרון ERP מתקדם ואמין הוא עבורנו הכרח. הבחירה בפתרון SAP Business All-in-One ובספק היישום טלדור הוכיחה את עצמה היטב, לאחר שהפרויקט הסתיים בצורה מקצועית, תוך עמידה בלוחות הזמנים ובתקציב. מתודולוגית היישום SAP Best Practice הוכיחה שאין צורך להמציא את הגלגל: התהליכים המובנים בתוך פתרון SAP Business All-in-One נותנים מענה שלם לכספים וללוגיסטיקה. אנו סמוכים ובטוחים שהפתרון יסייע לנו בצמיחה העסקית של עמיעד".
חטיב מוחמד, מנמ"ר עמיעד מערכון סינון: "היישום במתודולוגית SAP Best Practice אפשר לעמיעד להמיר תהליכי ליבה של הארגון לתהליכים אפקטיביים שמקובלים בעולם העסקי, וזאת תוך שמירה על מסגרת הלו"ז והתקציב. מהלך זה התאפשר לאור המחויבות של משתמשים , מנהלים ומקצועיות אנשי מערכות המידע בעמיעד ובמיוחד השליטה של צוות טלדור בתהליכים עסקיים ובהתאמתם לתהליכים האוניברסליים של SAP Best Practice".
אריה רימיני מנכ"ל טלדור: "טלדור ממשיכה להוביל את יישומי SAP Best Practice בישראל ומוכיחה בכל פעם מחדש כי ניתן לבצע פרויקט איכותי בלו"ז ובתקציב הנשענים על לקוח נחוש, צוות מקצועי ומתודולוגיה מוכחת. אנו מודים לעמיעד ול-SAP על האמון בטלדור וצופים המשך שיתוף פעולה מפרה גם בשלב הבא של הפרויקט, אשר יכלול הרחבת תשתית ה-ERP גם לחברות הבנות של עמיעד ברחבי העולם".

תאריך:  03/04/2012   |   עודכן:  04/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טלדור יישמה בהצלחה פתרון SAP בחברת עמיעד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדס ודמני-גולן
ב"אחוזת בית" רעננה, דיירי הבית, בניצוחה של המדריכה לאמנות שרה קרטיס עמלו על הפרויקט- יצירתי ביותר- בניית בית שלם כולו ממצות, לאכילה בליל הסדר!. אחוזת בי מקיימת כל שנה, ליל סדר מפואר וחגיגי בהשתתפות רבים מבני משפחות הדיירים, ומארחים, כבכול שנה, בהתנדבות, חיילי צה"ל מיחידות שונות
נחמה חמד
30 צעירים חולי סרטן נהנו מסדנת בישול עם כוכבי מאסטר שף: אבי לוי, מוסא אבו סריר ואריאלה פיקסלר אלון שבעצמה חולת סרטן    מדובר ביום כיף שארגנה עמותת זכרון מנחם לחולי סרטן בגילאי 20-30
אסף דרגן
קבוצת אמן נבחרה כשותפה מובילה של סימנטק ישראל לתחום הענן    היקף הפעילות לשנה הקרובה מוערך במיליוני שקלים
עינת שהרבני
תחת הכותרת "מגלים את אוצרות חדרה" ייערכו בחוה"מ פסח טיולי משפחות באתרי מורשת וטבע בחדרה, בליווי מדריכים והפעלות, ללא תשלום
גילה קמר
כמו בכל שנה, גם השנה, נרתם קיבוץ עלומים לתרומת טונות של מזון לנזקקים לקראת חג הפסח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il