X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
שר החינוך, גדעון סער, בהרמת כוסית לכבוד חג הפסח בבורסת היהלומים הישראלית בראשות יאיר סהר: "יש להיזהר מהגדלה בלתי מבוקרת של הוצאות הממשלה ושל הגירעון"
▪  ▪  ▪
מימין לשמאל: שר החינוך, ח"כ גדעון סער ונשיא בורסת היהלומים הישראלית, יאיר סהר [קובי פוקס]

מימין לשמאל: שר החינוך, ח"כ גדעון סער ונשיא בורסת היהלומים הישראלית, יאיר סהר  [קובי פוקס]
היום, יום שלישי, 03/04, ביקר שר החינוך, גדעון סער, בבורסת היהלומים הישראלית, ופגש את נשיא הבורסה, יאיר סהר, מנכ"ל הבורסה, מוטי בסר, ראש עיריית רמת גן, צבי בר, ואת כלל חברי הבורסה בקומת המסחר של הבורסה.
במהלך הביקור, מתח שר החינוך ביקורת על הקולות באופוזיציה ובשיח הציבורי שקוראים להגדיל בצורה בלתי מבוקרת את הגירעון: "העוצמה הכלכלית שלנו היא חלק מעוצמתנו הלאומית. בכל הנוגע לחוסן הכלכלי הדברים הם ממש לא ברורים מאליהם, לראיה אנו רואים מה קרה למדינות שהיו מדינות חזקות כלכלית אבל פעלו באופן חסר אחריות פיסקאלית".
"יסודות של כלכלה חזקה הם ברורים", אמר השר סער "ראשית - כלכלה חופשית. אנחנו שומעים קולות של ערגה למשטר כלכלי סוציאליסטי, שכישלונו הוכח בכל מקום בו נוסה. שנית, התנהלות אחראית להימנעות מהגדלה בלתי מבוקרת של הוצאות הממשלה והגרעון הלאומי. להגדיל באופן בלתי אחראי את ההוצאה והגרעון הלאומי זה דבר לא חכם ולא צודק- משמעות הדבר היא להגדיל את העול על כתפי הדורות הבאים כמו גם להגדיל חלק מסך ההוצאה המופנה לכיסוי הגירעון.
"הפיתוי הכי גדול הוא להישמע לקולות שרק קוראים 'לשפוך כסף'. יש להיזהר מלהישמע ללחצים בלתי אחראיים של אופוזיציה בלתי אחראית " אמר השר סער. כשממשלות מתנהגות בצורה בלתי אחראית – הכלכלה קורסת. אין סכר אחריהן. נמשיך בדרך שלנו ששומרת על אחריות כלכלית למען חוסנה של הכלכלה הישראלית"
במהלך הביקור, אמר נשיא בורסת היהלומים, יאיר סהר: "בורסת היהלומים הישראלית מתכבדת לארח את שר החינוך, ח"כ גדעון סער, את ראש עיריית ר"ג , צבי בר, ואת כלל חברי הבורסה להרמת כוסית. הבורסה הינה מרכז סחר עולמי, מחזור הפעילות הענפי בשנת 2011 עמד על היקף של כ-28 מיליארד דולר והיצוא השנתי בסך של כ-11 מיליארד דולר. אני שמח על כך שהחיים העסקיים שלנו שבים למסלולם וששוב אנו רואים פעילות תוססת בבורסה. אנו נתמודד באומץ מול האתגרים הארציים והבינ"ל הנכונים לנו".

תאריך:  04/04/2012   |   עודכן:  04/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שר החינוך בבורסת הילומים הישראלית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופרה מור
STKI: בינת היא האינטגרטור המוביל בישראל בתחום תשתיות התקשורת. מדרג את בינת מובילה גם בתחומי אינטגרציית מערכות אבטחה , Collaboration ותשתיות ענן ובין המובילות בתחום אינטגרציית תשתיות מחשוב
חמי כהן
בורסת היהלומים הישראלית ממשיכה לתמוך בעמותת ילדים בסיכון והעניקה תרומה כספית לעמותה במעמד נשיא הבורסה, יאיר סהר, מנכ"ל הבורסה, מוטי בסר,חברי הנהלת הבורסה, יו"ר העמותה לילדים בסיכון, אודי ריגאי
אופיר שפיגל
המועצה המקומית התעשייתית מגדל תפן השיקה אתר אינטרנט חדש הכולל מידע עדכני על פעילות המועצה
יח"צ נובה מכשירי מדידה
יצרנית המטרולוגיה הישראלית הודיעה לקוח Foundry מוביל בחר במערכות המדידה המשולבות של נובה כמערכות המועדפות לייצור במגוון טכנולוגיות מתקדמות. בחירה זו משלימה בחירות קודמות של לקוח זה במערכות המדידה המתקדמות ביותר של נובה בתחום המדידה העצמאית ובתוכנת מידול האפליקציה לשימוש בייצור במגוון טכנולוגיות ובשלבי בקרה שונים. חלק מההזמנה סופק ברבעון הקודם, ונובה מצפה להשלים את משלוח המערכות הנוספות במהלך הרבעון הנוכחי
אלינור גליקמן
ברגע האחרון: נוספה הצגת חינם לפסטיבל תיאטרונטו 2012: "אנרגיות טובות" –סאטירה אקטואלית בביצוע תלמידי כיתה י"ב שהטקסט שלה הוא תמליל ישיבת ועדת הכלכלה של הכנסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il