X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

טיפים לתכנון ושדרוג המטבח
הטיפים באדיבות נירית שמעוני מנהלת אדריכלות מטבחי "טופז".
מסתבר שלעיצוב המטבח יש השפעה ישירה על איכות הבישול במטבח, עיצוב מוצלח מקנה למטבח את המסגרת האופטימלית ואת ההשראה הטובה ביותר כדי לרקום את הטעמים הטובים .
אז על מה צריך לשים דגש בבואנו לתכנן או לשדרג מטבח נתייחס ל – 5 אזורי עבודה עיקריים: 1. אזור אחסון המזון 2. אזור אחסון הכלים 3. אזור הניקיון 4. אזור ההכנה 5. אזור הבישול והאפייה ארגון יעיל של פנים המטבח ושל אזורי העבודה חוסך זמן ומקל על הפעילות היומיומית.
הגדרות צרכים ורצונות אישיים הם נקודת פתיחה לכל תכנון נכון, והם עומדים בבסיס ההחלטה של עיצוב המטבח השלבים לתכנון הם: רישום המוצרים במטבח שלנו, הגדרת דרישות אישיות בהתאם לצרכי האחסון, חלוקת המוצרים לפי 5 אזורי העבודה במטבח, קביעת סדר החשיבות של המוצרים, תכנון פנים המגירות בהתאם לתכולתן בתכנון יעיל ונכון של פנים המטבח ניתן להכפיל את מקום האחסון.
עיצוב מטבח טוב יבטיח לכם את כל מה שיכול לתרום לאופי הבישול במטבח. חשוב מאוד שבזמן הבישול, המבשל יוכל לנוע באופן חופשי לכן כדי להרחיב עד כמה שיותר את המרחב.
משטחי העבודה העיקריים יתוכננו כך שכלי הבישול יהיו בהישג יד ולא מרוחקים בקצה השני של המטבח. אם רוצים ליעל את העבודה מומלץ להוסיף מדפים נשלפים, ובכך לאפשר ביתר קלות לכל המוצרים המאוחסנים. רצוי למקם את הארונות העליונים כ – 50 ס”מ מעל המשטח וזאת על-מנת שתיהיה גישה נוחה לארונות ללא טיפוס.
את הפריטים הנמצאים בשימוש בתכיפות גבוהה נמקם במגירות הנגישות ביותר, הממוקמות מתחת למשטח העבודה. מעליהם ומתחתיהם נשים את הפריטים הנמצאים בשימוש בתכיפות בינונית. מיקום הפריטים בהם אנו משתמשים כמה שפחות נמקם בחלק התחתון של הארונות התחתונים ובחלק העליון ביותר של הארונות העליונים.

תאריך:  17/04/2012   |   עודכן:  17/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל אילן
אמנים ישראלים מלחינים ומבצעים שירים הנוגעים לזיכרון השואה ובהם גילה אלמגור עידן עמדי ארקדי דוכין עמיר בניון ועוד    פרויקט ייחודי המבקש להנגיש את זכר השואה והגבורה באמצעות אמנים ישראלים המלחינים ומבצעים טקסטים הנוגעים בזיכרון
גולן יוסיפון
המרכז העולמי של בני ברית וקרן קימת לישראל יקיימו ביום השואה והגבורה ה-19 באפריל 2012 ביער הקדושים שבפרוזדור ירושלים - טקס ייחודי, יחיד מסוגו בעולם, בסימן גבורתם של המצילים היהודים בשואה
ריקי קציר
טקס בר ובת מצווה לכ-150 ילדי התנועה יערך בכותל המערבי בשיתוף רב הכותל
איתי פלג
אפטרין מיועד לריפוי פצעים בחלל הפה, כולל אפטות ופצעים בחניכיים שנגרמים כתוצאה מטיפולי שיניים כגון: גשרים ותותבות; התכשיר כשר בהשגחת הרבנות הראשית
רונן הלל
רשת ג'נטלמן הינה הרשת הגדולה והמובילה בישראל למתנות לגבר ולמוצרי לייף סטייל לגברים. הרשת מונה כיום 25 סניפים בפריסה ארצית הממוקמים בקניונים מובילים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il