X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
SGI NAS מספק גמישות מירבית ויכולות הרחבה ללא פשרות
▪  ▪  ▪
דיאגרמת פעילות NAS [SGI]

SGI NAS  [TNN תקשורת]
SGI – חברת המחשוב הטכני המיוצגת בישראל ע"י TNN תקשורת מקבוצת רפק הבורסאית, הודיעה על השקת SGI NAS – פתרון אחסון פתוח רב עוצמה, עשיר בתכונות וללא פשרות, המספק גמישות מרבית למנהלי IT החייבים לשלוט באתגרים של הגידול העצום בנתונים.
כפתרון המשולב במלואו במשפחת מוצרי SGI Modular InfiniteStorage, מספק ה- SGI NAS לארגונים פלטפורמה עשירה בתכונות, היכולה להתחיל בקטן ולגדול לפטה-בייטים רבים של אחסון מאוחד בהתאם לדרישות עסקיות.
פתרון אחסון זה תומך בארכיטקטורות ארגוניות מתקדמות, החל מווירטואליזציה ועד למחזור חיים מלא של נתונים – מיצירה עד ארכוב, עם מינימום דרישות שטח פיזי במרכז נתונים.
ישראל וינמן, מנהל פעילות SGI ב-TNN תקשורת, אומר כי SGI NAS כולל אינטגרציית VM (מכונות וירטואליות) מלאה, אפילו בסביבות יצרנים מעורבים, ועם מעבדי Intel Xeon E5 series החדישים, המערכת מציעה אופציות תצורה גמישה אינסופיות, החל מטרה-בייטים עד פטה-בייטים של אחסון, וניתנת להרחבה להתקנות גדולות במיוחד עם אשכולות מרובי–שרתים מקומיים ומרוחקים.
וינמן אומר כי המערכת מציעה תמיכה בפרוטוקולי NAS ו- SAN, תכונות סטנדרטיות הכוללות ביטול כפילויות נתונים (דה-דופליקציה) Inline ודחיסה, Snapshots ו-Cloning בלתי מוגבלים, גדלי קבצים בלתי מוגבלים, ותמיכה בזמינות גבוהה.
עם ממשק משתמש גרפי (GUI) מבוסס דפדפן, קל לנהל את המערכת מכל מחשב שולחני או מחשב לוח (tablet), מה שעושה את SGI NAS לתוספת רבת עוצמה לסביבת SGI InfiniteStorage.
בליבת ה- SGI NAS קיימת ארכיטקטורת אחסון פתוח מבוססת סטנדרטים, הממזגת את הגמישות המודולרית של חומרת ותוכנת SGI כדי לספק פתרון אחסון מאוחד הטוב מסוגו. גישה זאת מאפשרת אינטגרציה ישירה לתוך סביבות אחסון ותיקות קיימות, ומבטיחה כי נתוני הלקוח לא יילכדו בתוך מערכי מאגרים יקרים.
"לקוחות מבקשים שוב ושוב פתרונות גמישים שלא יקשרו אותם לסוג אחד של ארכיטקטורת אחסון, כאשר הם מחפשים דרכים לנהל טוב יותר את התרחבות הנתונים המתמשכת של תשתיותיהם", אומר ישראל וינמן. "SGI NAS עונה לכך בהבטיחו כי יוכלו לטפל ביעילות בנתונים היום, והמערכת תהיה זמינה בכל זמן ובכל מקום עם המשך הגידול בדרישות הנתונים שלהם".
שלמות נתונים (data integrity) הנה בלבו של פתרון ה- SGI NAS, עם ניטור מתמיד לזיהוי פר ואקטיבי ומניעת פגיעה בנתונים. תכונות נוספות כמו תמיכה באל-כשל בזמן אמת בין אשכולות פעילים/פעילים באזורים גיאוגרפיים שונים, כמו גם יכולות שכפול נתונים מרובה-אתרים – סינכרוני ואסינכרוני כאחד – מבטיחות תמיד כי נתונים יהיו זמינים במקום ובזמן בהם הם נדרשים.

TNN Telecom מתמחה בפתרונות משולבים מורכבים ואספקת ציוד תקשורת ומולטימדיה מתקדם לחברות התקשורת, תאגידים, לקוחות עסקיים, צה"ל ומערכת הביטחון. לחברה יכולות מוכחות וניסיון עשיר באספקת מגוון רחב של מוצרים מתקדמים ממיטב היצרנים המובילים בעולם ופתרונות משולבים עת
תאריך:  17/04/2012   |   עודכן:  17/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
SGI קובעת רף חדש לאחסון מחובר רשת (NAS)
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלאי תקשורת
"מלמולים"- סדרת אנימציה חדשה ומקורית להעשרת השפה העברית בדיבובם של מיכל ינאי עידו מוסרי ולאון פלדמן    14 סרטוני אנימציה מקוריים המוקדשים לטיפוח וקידום השפה העברית בקרב ילדים יוקרנו בשידור ראשון ביום העצמאות ולאחר מכן בשידור יומי
אורי נוי
מומחית ה-M2M ביצעה שדרוגים של SAP ECC לגרסה 6.04 ושל SAP CRM לגרסה 7; בנוסף ביצעה פריסה (רול-אאוט) של SAP בחברת האחזקות Telit PLC
שטרן אריאלי יח"צ שטרן אריאלי יח"צ
צעדת סוזן ג'י קומן 2012 למציאת מרפא לסרטן שד," צעד גדול לבריאות", תתקיים ביום ה', 3.5.2012 בירושלים    ארגון סוזן ג'. קומן יוצא בקול קורא לציבור להירשם ולקחת חלק בצעדת ההזדהות
רוזנווסר רבין איה
סטרטאפים ישראלים הציגו פתרונות אנרגיה ירוקים ב"יום חדשנות האנרגיה" של שניידר אלקטריק בישראל    לרגל האירוע הגיעו לישראל בכירי החברה מצרפת    הסטרטאפים המתאימים יזכו להצעת השקעה או שיתוף פעולה בשוק האנרגיה העולמי
זהר נוי
מג'יקג'ק מצפה להמשיך להגדיל את ההכנסות ב-20-30% עד סוף 2013. ההערכות לגבי הרווח למניה GAAP בכל שנת 2013 הן 2.00$ עד 2.50$
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il