X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
"נפגשים בשישי" בהנחיית יענקל'ה מנדל והזמרת והשחקנית אירית דקל מדי שישי בשעה 19:00 יענק'לה מנדל, אירית דקל ובהשתתפות אמן החושים שימי אטיאס יארחו בכל תוכנית זמרים, שחקנים, אנשי תרבות ואומנות, אנשי טלוויזיה וסלבריטאים בפאנל אורחים דינמי ומפתיע
▪  ▪  ▪

בתוכניות הראשונות יתארחו בין השאר, דודו אהרון לוסי דובינציק, מיכאל הנגבי, חן אהרוני, עמנואל הורי, אביהו שבת, רובי פורת שובל, לאה שנירר, חיים צינוביץ, קובי אפללו ואחרים.
יענקל'ה מנדל הוא כוכב תוכנית הקאלט "הלילה, יענקלה לאן?" ברשות השידור ו"שם נולדתי" בערוץ 2. לצידו, אירית דקל - שחקנית תיאטרון והזמרת.
במהלך כל תוכנית ייתארחו מיטב אמני ישראל לשיחת שולחן צפופה במהלכה תשודר גם כתבת חוץ בפריפריה, פינת פייסבוק שבועית שתזמין את הצופים לקחת חלק בתוכנית, סרטוני 'שבת שלום לכולם' אותם ישלחו הצופים בבית, בנוסף ישולבו פינות מצחיקות והזויות שלא ישאירו את הקהל בבית אדיש, ביניהן אמן החושים שימי אטיאס שייבחר באחד מהאורחים להשתתף בפינת סטנד-אפ על חושית יוצאת דופן.
להקת הבית כוללת 4 נגנים בניהולו המוסיקלי של ערן מיטלמן.
התוכנית תצולם באולפן של רשות השידור בתל אביב.
אירית דקל: בוגרת בית צבי, שחקנית בראשית דרכה אשר שחקה בהפקות של תיאטרון הספרייה, ותאטרון המדיטק, משחקת כרגע בתיאטרון גשר ובתיאטרון הסמטה. שרה בעיקר ג'אז וקלאסי. פנים חדשות ומפתיעות על המרקע.
אמן החושים שימי אטיאס: אטיאס בוגר התוכנית "היורש" עם אורי גלר פרץ לתודעה הלאומית לאחר שבתחילת המילניום החל לשלב בין מופעי הטלפתיה שעימם הוא מופיע מגיל 13, לסטנד אפ שכבש אותו ,והחליט לעשות צעד אמיץ ולעלות על במות "הקאמל קומדי קלאב", "צוותא 1" ונוספים ומאז ומתמיד שילב את עולמו ה"על חושי" עם הומור תוך שהוא נותן פן בידורי להופעותיו הטלוויזיונית הרבות ולכנסים העסקיים בהם הוא לוקח חלק. לאחרונה לקח חלק בצילומים לתוכנית חדשה בשידורי "רשת", אחרי הצלחת "היורש" הופיע בתוכנית "בלתי נתפס" של נמרוד הראל בערוץ 10 והיה שותף לכתיבתה, השתתף בלמעלה מ 200 פינות בתוכנית הבוקר "איזה יופי" ובתוכניות רבות נוספות ובימים אלה הוא נמצא בעיצומו של סיבוב הופעות ראשון מסוגו בארץ " סטנד אפ על חושי".

תאריך:  18/04/2012   |   עודכן:  18/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רשות השידור
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שמואל דברת
מהנדסת העיר חולון מזה 6 שנים מימי פלג, האחראית לפיתוח העיר, תגיע להרצות לסטודנטים ולקהל הרחב, בבית הספר לאדריכלות של המרכז האוניברסיטאי באריאל, ותיתן טיפים איך בונים חלום
ינאי אלפסי
המערכת החדשה מאפשרת שידור נתונים אחת לכמה דקות לטווחים של מאות מטרים מתג הנמצא על צוואר הפרה למערכת הניהול, ומעדכנת את נתוני פעילות הפרה מכל נקודה ברפת בה היא נמצאת
שהם תהל
קבוצת הרכב "קל אוטו" יוצאת במבצע השכרת רכב ליום העצמאות: סוף השבוע הארוך שנוצר מרביעי עד ראשון בעקבות יום העצמאות מהווה הזדמנות לטיול אביבי, וקל אוטו משיקה מבצע מתאים: כל השוכר רכב אוטומטי קטן ל-4 ימים ישלם 669 ש"ח בלבד
רות אבנת
לקראת יום העצמאות ה-64, הוענק על-ידי החברה הישראלית למדליות ולמטבעות לאישים הקשורים קשר הדוק לכינרת
איילת אליעזרי
חברת "קרן אהבה" לילדי בית איזי שפירא מציעה שלל מתנות מקוריות ליום העצמאות    הרווחים קודש לרווחת אלפי הילדים והבוגרים עם מוגבלות, המטופלים בעמותה    העיטוף והאריזה נעשים בעזרת אנשים עם מוגבלות בתנאי שכר מועדפים!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il