X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
יוביל, את הקמפיין החדש של ביטוח ישיר עם השיר "אני בחור אנלוגי בעולם דיגיטלי לעידוד רכישת ביטוח לרכב באמצעות האינטרנט
▪  ▪  ▪

ביטוח ישיר בפרסומת חדשה, ה-15 במספר, בסדרת הקמפיינים בהם מופיעים מוזיקאים מפורסמים בסיטואציות ביטוחיות קומיות. סרטון הפרסומת החדש נועד לתמוך ברכישת ביטוח מקיף לרכב של ביטוח ישיר דרך אתר האינטרנט של החברה המעניקה לפחות 20% הנחה ברכישת ביטוח לרכב דרך האינטרנט. בקמפיין החדש מככבים אלון אוליארצ'יק, זמר ויוצר ישראלי מוערך, עם הלהיט הגדול שלו - "אני בחור אנלוגי בעולם דיגיטאלי".
אוליארצ'יק מצטרף לנבחרת הזמרים שהופיעו בסדרת הפרסומות של ביטוח ישיר ובהם: דיויד ברוזה עם השיר "יהיה טוב", אבנר גדסי עם השיר "נפרדנו כך", מתי כספי עם "לא ידעתי שתלכי ממני", בועז שרעבי עם השיר "לתת", מני בגר עם השיר "זה היה ביתי", שלמה גרוניך עם "שירים פשוטים", יוני בלוך עם השיר "אחריות", דודו אהרון עם הלהיט "הכל זה מלמעלה", רפי פרסקי עם "כמה פעמים ספרת עד 10", יואב יצחק עם השיר "עד סוף העולם", רוני דלומי עם השיר "תן", פבלו רוזנברג עם השיר "שימי נר על החלון", דור דניאל עם השיר "מקום לצידך", זהבה בן ורד אורבך מלהקת הרוק "רד בנד" עם השיר "טיפת מזל".
הקמפיין באמצעות "באומן בר ריבנאי " והיקפו מוערך בכ-2 מיליון ש"ח
על הסרטון: אוליארצ'יק נוסע במכונית שלו, עם האחיין שלו בן ה- 15. ניידת משטרה עוצרת אותם לבדיקת רשיונות.
השוטר מסתכל על הניירות ואומר: הופה אוליארצ'יק...אתה יודע שהביטוח שלך נגמר בדיוק בעוד...שלוש דקות? אוליארצ'יק נלחץ בזמן שהשוטרים הולכים לבדוק את הרשיון. הילד שיושב מאחור מוציא לפטופ ולוחש לאלון: דוד אלון, תעשה ביטוח באינטרנט... אלון בלחץ, מתחיל לשיר: "אני בחור אנלוגי בעולם דיגיטלי ועושה צעדים לאחור", הילד נכנס לאתר ביטוח ישיר: הי! יש 20% הנחה! ברקע השוטרים מנסים להלחיץ את אלון. אוליארצ'יק ממשיך לשיר: אני בחור פרימיטיבי בעולם אינטנסיביבעולם שכולו חשמל. הילד מסיים לרכוש ביטוח באינטרנט ומראה לאוליארצ'יק את המסך עם כותרת אישור הרכישה. כ אוליארצ'יק שר בהתלהבות ומציג לשוטר את האישור במסך בגאווה: "אנלוגי כן כן !! דיגיטלי כן כן "!!
קריין: לא צריך להיות דיגיטלי כדי לעשות ביטוח באינטרנט. מצטרפים עכשיו לביטוח ישיר דרך אתר החברה ונהנים מלפחות עשרים אחוז הנחה ברכישת ביטוח מקיף לרכב.
אוליארצ'יק חותם את הסרטון בשירה: הקש על החמש ביטוח ישיר.
קרדיטים:
  • משנה למנכ"ל: יורם לוי
  • סמנכ"ל קריאטיב: נדב פרסמן
  • מנהל קריאיטיב: אמיר אריאלי
  • קראייטיב: מירון ששון,רן אבן, אורית בר ניב
  • סמנכ"ל לקוחות: מאיה סלומון
  • תקציבאית: שרון זאבי
  • סמנכ"ל אסטרטגיה: גילי ששון
  • סופרוויזר פלנינג: שי ניסבאום
  • סמנכ"ל הפקה: דורית גווילי
  • מנהלת הפקה: גלי שטרקמן
  • חברת הפקה: אוג
  • פוסט:ברודקאסט
  • יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן .

תאריך:  19/04/2012   |   עודכן:  19/04/2012
שתף:

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אלון אולארצ'יק בקמפיין לביטוח ישיר
הודעות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב הודעה 
1
הפרסומת עם רוני דלומי הייתה ל"ת
הכי טובה  |  19/04/12 21:48
2
הכי טובה של ביטוח ישיר ל"ת
פשוט פרסומת מעולה  |  20/04/12 00:17
3
אלון אולארצ'יק
איתי2112  |  7/05/12 09:24
 
תגובות בפייסבוק
רשימות קודמות
עדי אדרי
כשבועיים מתחילת השיווק נרשמו למעלה מ-450 הזמנות. עוזי גונן, מנהל השיווק של חטיבת הפרטיות במאיר: הדגם המוביל במכירות הסיוויק הוא של 5 הדלתות
הדר דניאל
" עוצרים, זוכרים, מדברים" - פרויקט ייחודי לקיום אירועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה, יוצא לדרך היום במקומות עבודה ברחבי הארץ
Newswire Newswire
Business Wire Business Wire
רועי אורן
מפעל הפיס גאה לפתוח מחזור נוסף של פרויקט "במה אחרת-בימות פיס פרינג" במסגרתו יעניק ל-10 הצגות פרינג' תקציב להרצה ביישובים ברחבי הארץ במטרה לחשוף את תיאטרון הפרינג' בפני קהלים חדשים ביישובי פריפריה. כמו-כן, מפעל הפיס מודיע על הרחבת המחזור הראשון שנחל הצלחה רבה ל-10 יישובים נוספים שיקבלו הזדמנות לארח את ההצגות הזוכות בפרויקט זה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il