X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

אוויה חושפת את אסטרטגיית הענן השיתופי- Avaya Collaborative Cloud, המאפשרת ללקוחות, שותפים עסקיים, ספקי שירותים ומפתחים, להשתמש, ליצור, להעביר ולקדם פתרונות שיתופיות לענן, המבוססים על יישומים, פלטפורמות ותשתיות אוויה. זאת באמצעות מודלים של ענן ציבורי, פרטי והיברידי. בנוסף, הודיעה החברה על חבילת פתרונות ייחודיים לענן ציבורי - AvayaLive™, הכוללת את פתרונות AvayaLive Connect ו- AvayaLive Engage.
המסגרת החדשה מאפשרת טווח רחב של אפשרויות גמישות מבוססי ענן לפריסה ושימוש, הניתנים להתאמה לצרכים מגוונים ופלחי שוק מובחנים. השימוש ביישומי ה- Contact Center, השיתופיות (Collaboration) וארכיטקטורת הרשת של אוויה במודלים של Collaborative Cloud, מאפשר לארגונים, ספקי שירותי ועסקי SMB, להשיג יעילות, פרודוקטיביות ורווחים גדולים יותר.
כחלק מהענן השיתופי החדש, מתמקדת חבילת הפתרונות החדשה- AvayaLive בשירותים ייחודיים, מבוססי ענן ציבורי של תקשורת ושיתופיות. כיום, החבילה כוללת:
AvayaLive Connect- פתרון תקשורת אחודה חדש, באינטגרציה מלאה, עבור ארגונים קטנים. הפתרון כולל קול, ועידות קוליות, מסרים, וידאו, ניידות, נוכחות ועוד. הפתרון תומך ב-PC, Apple ,Mac, iOS מכשירי אנדרואיד ועוד ויהיה ניתן להזמנה, גישה והורדה דרך הרשת.
AvayaLive Engage- סביבת שיתופיות מוטמעת, מבוססת רשת ((web.alive, לה התווספו כעת יכולות ומאפיינים חדשים. הפתרון מאפשר למשתתפים להשתמש בדמות אישית בסביבת תלת מימד, להבטיח פעולות שיתופיות, פגישות ואספות יצירתיות, שירות לקוחות ומכירות וגיוס והכשרת כוח אדם.
המאפיינים החדשים של AvayaLive Engage כוללים:
תמיכה במערכות הפעלה Apple Mac OSX ודפדפני ספארי
שיתופיות וידאו וועידות
שיתוף ורציפות וידאו ופלייבק מסונכרן
כלי שיתופיות מתקדמים
עבור ארגונים עם עננים פרטיים או היברידים, יכולים עסקים וספקי שירות לעשות שימוש בפתרונות VENA - Avaya Virtual Enterprise Network Architecture)) וב-Avaya Aura® כיסוד. פתרוןAvaya VENA מאפשר לארגונים או לחברות מארחות לפרוס תשתית ענן פרטית, מבוססת סטנדרטים, אותה ניתן להרחיב ממרכז הנתונים כל הדרך עד לשולחן העבודה. פתרון Avaya Aura מספק את ליבת פלטפורמת התקשורת למרכז ומאפשר להפיץ את יישומי התקשורת האחודה וה- Contact Center.Avaya Communications Outsourcing Solutions יכולים להיות מסופקים לארגון כשרות ענן מנוהל פרטי.
פתרונות AvayaLive Connect ו- AvayaLive Engage הינם הראשונים ברשימה הגדלה של שירותי ענן ציבוריים, אשר יוצעו ב-.AvayaLive.com מרכיבים נוספים במסגרת Avaya Collaborative Cloud, כולל פתרונות חדשים, הצעות ושותפים, ימשיכו להיחשף במהלך השנה. הכרזה זו מדגישה את מחויבות אוויה להביא את The Power of We™ לכל לקוחותיה, תוך סיוע לעסקים להשיג שיתופיות מהירה יותר, החלטות חכמות יותר ותוצאות עסקיות טובות יותר.
ברט שוקלי, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל, טכנולוגיות חדשות ויישומים, אוויה: "פתרון Collaborative Cloud מבטא את אסטרטגיית הענן של אוויה, המרחיבה את סל המוצרים של החברה מבחינת פתרונות מבוססי ענן. במהלך השנה נמשיך ליצור פתרונות חדשים מבוססי ענן במגוון מודלים גמישים במיוחד להפצה. בכך נאפשר ללקוחותינו ולשותפים לגשת, לנצל ולהגביר את הערך של התשתיות, הפלטפורמות והיישומים של אוויה".

על אודות אוויה (Avaya)- חברת אוויה הינה ספקית גלובלית של פתרונות שיתופיות (collaboration) עסקית ותקשורת, המספקת תקשורת אחודה (UC), Contact Centers, רשתות ושירותים דומים, עבור חברות בכל הגדלים סביב לעולם.
למידע נוסף: www.avaya.com.
לפרטים נוספים: ליז רוזנב
תאריך:  24/04/2012   |   עודכן:  24/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אוויה חושפת את אסטרטגיית הענן השיתופי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי שוימר
יוספה תקשורת
"קטע טוב" – פסטיבל סרטים שמחברים - הינו פסטיבל סרטים אינטרנטי בהשתתפות הקהל הרחב לקידום נושא האחדות בארץ, ביוזמת המרכז לתקשורת מודעת ע"ש שרי אריסון
מיכל סדן
זהר נוי
Sotheby's International Realty Affiliates LLC הודיעה היום על פתיחת Israel Sotheby's International Realty שתשרת את תל אביב
נעמי גרונר
הבנק מציע לתקופה מוגבלת, תוכנית חיסכון שקלית לתקופה של 10 שנים, המבטיחה מענק בשיעור 64% לכל תקופת חיסכון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il