X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מידעטק טכנולוגיות מידע בע"מ עורכת כנס ניהול סיכונים בשיתוף עם קבוצת D&B ישראל הכנס מיועד ללקוחות מידעטק - מנכ"לים, מנהלי כספים ומקבלי החלטות
▪  ▪  ▪

תקופות של תמורות ושינויים בכלכלה העולמית והישראלית, נושאות בחובן חוסר ודאות עסקית ושינויים מהירים בתמונת ההזדמנויות והסיכונים המקשים על חברות ועסקים ולממש בביטחון את יעדיהם העסקיים. כדי לסייע ללקוחותיה, עורכת מידעטק טכנולוגיות מידע בע"מ כנס ניהול סיכונים בשיתוף עם קבוצת D&B ישראל, קבוצת ניהול הסיכונים המובילה בישראל.
כותרות העיתונים של שנת 2012 מסמנות סיכונים גוברים להמשך המחאות החברתיות, עליית מחירים ושביתות העובדים, שעלולות להשפיע על תוכניות עסקיות ועל קבלת החלטות בניהול העסק. שינוי בתמונת הסיכונים דורש מעסקים וחברות היערכות מקדימה ומושכלת בניהול הסיכונים. מידעטק טכנולוגיות מידע בע"מ, העוסקת בשגרה במתן פתרונות וכלים המקנים יתרון בעולם העסקי, תקיים כנס ניהול סיכונים בשיתוף עם קבוצת D&B ישראל. הכנס, המיועד ללקוחות מידעטק - מנכ"לים, מנהלי כספים ומקבלי החלטות, יתקיים בתאריכים /1202/05 ו- /1203/05 ויכלול סקירה מקיפה של קבוצת D&B ישראל בנושא תמונת הסיכונים העכשווית והצגת טכנולוגיות שימושיות כיום בניהול סיכונים באמצעות מערכת Priority.
חיים כהן, מנכ"ל קבוצת D&B: "קבוצת די בי מחזיקה כיום באחד ממאגרי המידע הגדולים בעולם ובישראל, כאשר נתונים של למעלה מחצי מיליון עסקים בארץ מתעדכנים באופן שוטף מידי יום. עידכון אוטומטי של לקוחותינו במצבם של לקוחות וספקים עימם הם מנהלים קשרים עסקיים באמצעות פתרונות טכנולוגים שמציעה כיום הקבוצה, הוא אחד הכלים המובילים בניהול סיכונים יעיל המסייע ללקוחותינו לקבל החלטות בביטחון".
חנה שראל, מנכ"ל חברת מידעטק: "חברת מידעטק מספקת ללקוחותיה ערכים מוספים ומציעה להם פתרונות שיאפשרו להם להתמודד עם תנאי השוק העסקי שבו הם פועלים. בעיתות משבר או סיכונים, ברגע האמת שבו נדרשים לקחת החלטות עסקיות חשובות, יש משמעות מכרעת לתיאום ושיתוף מידע ממסד נתונים רחב ככל הניתן, המתעדכן בזמן אמת ומסייע לניווט העסק באופן המיטבי. מידעטק המיישמת את מערכת Priority בשיתוף עם קבוצת D&B מאפשרת ללקוחותיה פתרונות מתקדמים שיאפשרו להם להוביל את החברה בבטחה במציאות הכלכלית- עסקית של שנת 2012".
מידעטק טכנולוגיות מידע מתמחה ביישומיPriority , בפיתוח מודולים לסביבת Priority ובאספקת פתרונות כוללים בתחום מערכות המידע הניהוליות. פתרונות אלה כוללים ביצוע פרויקטי ERP, יישום פורטלים עסקיים, פיתוח אתרי מסחר נלווים ועוד.

לאתר מידעטק
תאריך:  02/05/2012   |   עודכן:  01/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלי שטיינברג
הסתדרות האקדמאים במח"ר (מדעי החברה והרוח), המאגדת בתוכה בין היתר את כלל הפסיכולוגים בשירות הציבורי לרבות הפסיכולוגים המועסקים בשירותי בריאות הנפש, מתנגדת נחרצות ליישום "הרפורמה" בבריאות הנפש, כפי שזו מוצעת בשנים האחרונות על-ידי משרד הבריאות.
גלאי תקשורת
חברת ההשקעות הנדל"ן BDP חתמה עם חברת 'כרומגן' על הסכם לייצוא דודי שמש לכפרי נופש אקולוגיים בהונדורס    הזמנה ראשונה בסכום של 71 אלף$ יצאה לדרך
חמי כהן
מתהדק שיתוף הפעולה בין קרן ההון סיכון JVP בירושלים לבין עיריית באר שבע
רוני לבנון
רוני לבנון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il