X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
נובה מכשירי מדידה מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2012. גבי זליגסון, נשיא ומנכ"ל נובה: בהסתכלות קדימה, אנו מצפים ליהנות מהמעורבות שלנו בפיתוח תהליכים עם לקוחות מובילים ומהחשיפה שלנו לפלחי שוק גדלים"
▪  ▪  ▪

חברת נובה מכשירי מדידה (נאסד"ק ותל אביב: NVMI), ספקית ישראלית בינלאומית של פתרונות מטרולוגיה עצמאיים והחברה המובילה בתחום פתרונות המטרולוגיה המשולבים עבור בקרת התהליכים בשוק המוליכים למחצה, דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2012.
הנקודות עיקריות לרבעון הראשון של 2012 הן: הכנסות בסך 22.6 מיליון דולר, עלייה של 18% בהשוואה לרבעון הרביעי של שנת 2011, שיעור רווח גולמי של 56%, רווח נקי על בסיס GAAP של 2.7 מיליון דולר, או רווח מדולל של 0.10 דולר למניה, רווח נקי על בסיס Non GAAP של 4.1 מיליון דולר, או רווח מדולל של 0.15 דולר למניה.
גבי זליגסון, נשיא ומנכ"ל נובה: "העלייה שראינו לאחרונה בצבר ההזמנות, המשיכה לתוך הרבעון הראשון, ומשתקפת בהיקף הכנסות בחלק הגבוה של התחזיות. הרווחיות התפעולית בשיעור של 14% היא מעל לתחזיות, כתוצאה מתמהיל הכנסות במהלך הרבעון הראשון, אשר יותר מפיצה על הגדלת ההוצאות התפעוליות שלנו שעלו מתוך יעד אסטרטגי לתמוך בצמיחה עתידית".
"ההצלחה המתמשכת שלנו בחדירה ללקוחות נוספים וההתמקדות בטכנולוגיות הייצור המתקדמות ביותר, ממצבים אותנו במקום טוב בכדי ליהנות מהמגמות החיוביות בשוק ה- Foundry, המאופיין בהיקפי דרישות גבוהים מלקוחות הקצה. הצורך ביכולות ייצור נוספות, בטכנולוגיות ייצור של 28nm ומטה, ובשיפורי תפוקה מהירים, מוביל לביקוש חזק לפתרונות הבקרה שלנו. היכולת שלנו לספק פתרונות ומוצרים בזמן קצר, גם היא מוכיחה את עצמה, מאחר שמספר לקוחות מבקשים להאיץ את אספקת המוצרים שלנו לאור המחסור שלהם ביכולות ייצור".
"בהסתכלות קדימה, אנו מצפים ליהנות מהמעורבות הגדולה שלנו בפיתוח תהליכים ביחד עם לקוחות מובילים ומהחשיפה שלנו לפלחים בשוק שצפויים להציג שיעורי צמיחה גבוהים. לאחר תקופה מסוימת של חולשה בפלח השוק של הזכרונות, אנחנו צופים ששוק זה יחזור להשקיע לקראת סוף השנה או תחילת 2013, כתוצאה מחוסר יכולות ייצור בטכנולוגיות הקצה לאור דרישה חזקה לטאבלטים, סמארטפונים ומחשבי ULTRABOOKS, כמו גם ההשקה הצפוייה של Windows 8. השיפור בתעשיית ה- Memory עשוי לתרום לשמירה על הכנסות חזקות במהלך הכניסה לשנה הבאה".
ברבעון הראשון של 2012, סך ההכנסות לרבעון הראשון של 2012 היו 22.6 מיליון דולר, ירידה של 20% בהשוואה לרבעון הראשון של שנת 2011, ועליה של 18% בהשוואה לרבעון הרביעי של 2011. הרווח הגולמי ברבעון הראשון של 2012 היה 56%, בהשוואה ל-58% ברבעון הראשון של 2011, ו- 55% ברבעון הרביעי של 2011.
ההוצאות התפעוליות ברבעון הראשון של 2012 היו 9.3 מיליון דולר, בהשוואה ל-8.4 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2011, ו-8.3 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2011.
על בסיס העקרונות החשבונאיים המקובלים (GAAP), החברה דיווחה על רווח נקי של 2.7 מיליון דולר, או רווח מדולל של 0.10 דולר למניה, ברבעון הראשון של 2012. זאת בהשוואה לרווח נקי של 8.1 מיליון דולר, או רווח מדולל של 0.30 דולר למניה, ברבעון הראשון של שנת 2011, ורווח נקי של 5.0 מיליון דולר, או רווח מדולל של 0.18 דולר למניה, ברבעון הרביעי של 2011.
על בסיס NON GAAP, שאינו כולל התאמות של נכסי מס נדחים והוצאות בגין אופציות עובדים, החברה דיווחה על רווח נקי של 4.1 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2012, או רווח של 0.15 דולר למניה בדילול מלא. זאת בהשוואה לרווח נקי של 8.3 מיליון דולר, או 0.31 דולר למניה, ברבעון הראשון של 2011, ורווח נקי של 2.9 מיליון דולר, או רווח של 0.11 דולר למניה בדילול מלא, ברבעון הרביעי של 2011.
סך יתרות המזומנים בסוף הרבעון הראשון של 2012 היה 86.7 מיליון דולר.
הודעה זו פורסמה בשפה האנגלית במערכת ה.EDGAR- נוסח זה הינו תרגום של המודעה לשפה העברית. בכל מקרה של סתירה בין המודעה בשפה האנגלית לתרגום המודעה בעברית, יגבור הנוסח בשפה האנגלית כפי שפורסם במערכת ה.EDGAR-
על אודות נובה
נובה מכשירי מדידה בע"מ מפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות מדידה משולבים ועצמאיים עבור תעשיית המוליכים למחצה. נובה נסחרת בנאסד"ק ובבורסת תל אביב תחת הסמל NVMI. לפרטים נוספים בקרו באתר החברה בכתובת: www.nova.co.il.

תאריך:  02/05/2012   |   עודכן:  02/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ילון מדר
שירה לוי ברקן מונתה למנהלת שיווק ואסטרטגיה שיווקית במיקרוסופט ישראל (CMO). דנה שוגרמן מונתה למנהלת תחום שרתים ותשתיות בחטיבת השיווק והאסטרטגיה של מיקרוסופט ישראל
גלאי תקשורת
הגרסא הישראלית לסדרת הקאלט הבריטית"Come Dine with Me" תעלה לשידור בתחילת חודש מאי בערוץ הראשון    התוכנית "בואו לאכול איתי" בהפקת גיל הפקות, תשודר החל מה – 06.05.12 בימים ראשון עד חמישי, בשעה 19:00, ותלווה בקריינות של שי אביבי
גלאי תקשורת
הסדרה עטורת הפרסים 'אחוזת דאונטון' חוזרת לערוץ הראשון   
זוכת פרס גלובוס הזהב למיני סדרה הטובה ביותר לשנת 2012 חוזרת לערוץ הראשון בעונתה השנייה
הדס ודמני-גולן
אתמול, ג' 1.5.2012, נערך במרכז רבין בת"א, יום עיון של בנות המכללה הלומדות לתואר שני בניהול וישוב סכסוכים, במכללה החרדית בירושלים, מייסודה של הגב' עדינה בר-שלום, בתו של הרב עובדיה יוסף. הקבוצה נפגשה לשיחה עם ראש המרכז הגב' דליה רבין, וערכה סיור במוזיאון הישראלי אשר במרכז
יעל הגר
חומות העיר העתיקה בירושלים הוארו הערב (1.5) בורוד, לרגל יריית הפתיחה החגיגית של צעדת סוזן ג'י קומן הבינלאומית להעלאת מודעות ומציאת מרפא לסרטן השד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il