חברת "
מרצפת רחובות" מקבוצת אבנגרד, יוצאת בקמפיין תדמיתי חדש למותגי הדגל, האריחים המצוירים שנעשים בעבודת יד במפעל המשפחתי שברחובות ונחשבים כיום לטרנד החדש בעולם העיצוב וכן השקת הסדרה החדשה של אריחי הטרצו בגדלים מיוחדים 40X40 ו- 60X60. הקמפיין החדש צפוי לעלות כבר בסוף החודש באמצעות משרד הפרסום "
בלאנקו", בהשקעה כוללת הנאמדת בכ-700,000 שקל. למעשה, בכך החברה תחל את שלב ב' בהליך המיתוג, שהחל לפני כחצי שנה וכלל תחילה החלפת לוגו וגרפיקה.
הקמפיין יתמקד בפן התדמיתי של החברה בדגש על מותגי הדגל הייחודיים לה. כאמור, הוא צפוי לעלות כבר בסוף החודש ויכלול, בין היתר, מודעות במגזיני העיצוב, מודעות בעיתונות האזורית, אינטרנט, השקת עמוד פייסבוק מתקדם ופרסום על גבי שלטי חוצות .
כהמשך להליך המיתוג, בעוד כחודשיים החברה תשיק את "בית מרצפת רחובות" השוכן בפארק התעשיה בעיר, שיכלול, בין היתר, אולם תצוגה ראשי, 2 קומות של גלריות תצוגה לקרמיקה וכלים סניטרים, מתחם מיוחד לאדריכלים וכן קומה נוספת עבור הנהלת החברה.
לדברי קובי רונן, מנכ"ל חברת מרצפת רחובות: "לאורך שנים אנו מובילים את מגמות העיצוב בתחום הקרמיקה בשוק הישראלי. אנו שואפים להמשיך ולהוביל במקצועיות ובאיכות את העידכונים והחידושים של הטרנדים העכשוויים והטכנולוגיות המובילות בתחום, תוך מתן שירות משפחתי ומקצועי לכל לקוחותינו, הן הפרטיים והן המקצועיים".