X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הכנס יתקיים ביום שלישי, 22 במאי, במכון פישר בהרצליה
▪  ▪  ▪

פרופ' עוזי ארד מהמרכז הבינתחומי הרצליה, לשעבר היועץ לביטחון לאומי של רה"מ וראש המועצה לביטחון לאומי יפתח את הכנס השנתי השמיני לביטחון לאומי במכון פישר.
הרצאת הפתיחה של פרופ' ארד, שתתקיים לאחר דברי ברכה של תא"ל ((מיל.)) אסף אגמון, ראש מכון פישר, תעסוק במסגרת הגיאופוליטית: ישראל – אסטרטגיה רבתי. בהמשך מושב הבוקר, ירצה תא"ל ((מיל.)) אודי דקל, לשעבר רח"ט תכנון אסטרטגי באג"ת בנושא השינויים האסטרטגיים ואתגרי הפעלת הכוח ולאחריו,
המושב השני ייפתח בנושא "שובו של העימות הסימטרי". טל ענבר, ראש המרכז לחקר חלל וכטב"ם ממכון פישר ינחה את המושב בו אלוף ((מיל.)) עמוס ידלין, ראש מרכז INSS, לשעבר ראש אמ"ן, יסקור את האתגרים האסטרטגיים והאופרטיביים הקיימים כיום וסטיבן אובריאן, סגן נשיא לענייני פיתוח עסקי בלוקהיד מרטין, יציג את התרומה של מטוס ה-35 – F לעימות הסימטרי. בנוסף, יוסי דרוקר, ראש מנהלת אוויר-אוויר והגנה אווירית מרפאל ישתתף בפאנל וייתן את נקודת מבטו על השפעת טילי אוויר-אוויר מתקדמים בלחימה סימטרית ותומאס ויטינגטון יפרט על מערכות טילי קרקע-אוויר רוסיות מתקדמות.
מושב הצהריים המיוחד של הכנס, בראשותו של תא"ל (ב(מיל.)) אפרים סגולי, ראש המרכז לחקר הכוח האווירי והעימות האסימטרי, יתמקד במבצע Odyssey Dawn בלוב. תומאס ויטינגטון יבחן את ביצוע הרעיון האסטרטגי והמבצעי של NATO ופרופ' רוברט אוון יפרט את השלכות המבצע על חיל האוויר הישראלי. פרופ' עוזי רבי, ראש מרכז משה דיין ללימודי המזרח התיכון ואפריקה באוניברסיטת תל אביב, ייתן נקודת מבט רחבה על השינויים הדרמטיים שעבר המזה"ת בתקופה האחרונה.
מושב הנעילה של הכנס יעסוק בנושא פעולה ביעדים רחוקים ויונחה ע"י אלוף ((מיל.)) גדעון שפר, סמנכ"ל בכיר לתכנון אסטרטגי, שיווק ופיתוח עסקי באלביט מערכות. אלוף ((מיל.)) איתן בן אליהו, לשעבר מפקד חיל האויר ישתתף במושב ויתמקד באתגרים האסטרטגיים והאופרטיביים. סא"ל נמרוד גולן, ראש ענף מסוקים במחלקת האמל"ח בחיל האוויר יציג את יתרונות ה-V22 למשימות מסוג זה. נקודת מבט נוספת על הנושא תינתן ע"י עופר דורון, מנכ"ל מב"ת חלל, התעשיה האוירית, שיפרט על תרומת החלל למשימות עומק.
את המושב ינעל מפקד חיל האוויר הנכנס, אלוף אמיר אשל.
על אודות מכון פישר
מכון פישר למחקר אסטרטגי אויר וחלל נוסד בשנת 1999 על-ידי עמותת חיל האוויר, המאגדת את פורשי שרות הקבע של חיל האוויר הישראלי, במטרה לעודד ולבצע מחקר וחשיבה בתחום האוויר והחלל. מכון פישר השוכן בבית חיל האוויר בהרצליה, עוסק בעיקר בביצוע מחקרים, ארגון כנסים וימי עיון, ופרסום והפעלת מרכז מאגרי מידע בתחומי התעופה והחלל העומד לרשות הציבור. המכון מורכב ממרכזי מחקר בתחומים שונים: המרכז לחקר בטיחות טיסה, המרכז לחקר החלל והכטב"ם, המרכז למחקר הכוח האווירי בלוחמה א-סימטרית והמרכז לרפואה תעופתית.
בראש המכון עומד תא"ל (מיל.) אסף אגמון. למידע נוסף: www.fisherinstitute.org.il

תוכנית הכנס המלאה והעדכנית
תאריך:  22/05/2012   |   עודכן:  06/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 גדעון שפר  עוזי ארד
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכנס השנתי ה-8 לביטחון לאומי במכון פישר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קובי ברדה
בעקבות הרצח בב"ש: מלר"ז המנהלת את מוקד הרעש היחידי בישראל, הציעה למשרד להגנת הסביבה "לשכב על הגדר עבור האזרחים" ולטפל ברעש מדיסקוטקים ואולמות אירועים ומגנים ציבוריים בשיתוף המשטרה במקום שהאזרח יתמודד עם כך לבדו - "יש לנקוט בצעדים אפקטיבים להפחתת מטרדי הרעש יש בכוחנו להקים ולתחזק "סיירת רעש" שתדע לספק תשובה הולמת למטרד זה"
ארקדי דייץ
הקמפיין יעלה לאוויר בסוף החודש באמצעות משרד הפרסום "בלאנקו" בהשקעה כוללת של 700,000 שקל ויתמקד באריחי הטרצו והמרצפות המצוירות
מירב בורמד
הקמפיין החדש, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, ימשיך את סדרת הפרסומות "זה לא אנחנו זה התפוזים" ויציג את הבובות שכיכבו בקמפיין הראשון בסדרה שזכתה לפרסים יוקרתיים
זהר נוי
NASDAQ OMX Group, Inc והבורסה המצרית התקשרו בהסכם שמאריך את הקשרים ביניהן בעוד חמש שנים
ירון לוקר
מרגולציה לאמון- חינוך במאה ה-21. כנס החינוך השלישי של מכון ון ליר יתקיים בסוף חודש מאי, במעמד ראש עיריית ירושלים מר ניר ברקת, ובהשתתפותם של מכובדים מן הארץ ומן העולם: אנשי חינוך, אנשי אקדמיה, נציגים מן המגזר השלישי וקובעי מדיניות מתחומים מגוונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il