X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חתמה על חוזים אסטרטגיים עם T-Mobile ועם Verizon
▪  ▪  ▪

אריקסון מבססת מעמדה בארה"ב
אריקסון (סימול: ERIC) הודיעה כי טי-מובייל (T-Mobile) ארה"ב בחרה בה לתמוך במהלך שינוי הרשת שמבצעת החברה בהשקעה של 4 מיליארד דולר. המהלך כולל עבודת הכנה לקראת השקת רשת בתקן LTE ב-2013. טי-מובייל ארה"ב תהיה חברת התקשורת הראשונה בצפון אמריקה שתפרוס את טכנולוגיית AIR של אריקסון, המאפשרת לחברות תקשורת לשפר את הכיסוי הקיים ולהשיק LTE במהירות. טי-מובייל ארה"ב בחרה בפתרון AIR בזכות ביצועי הרדיו המשופרים שלו וקלות הפריסה. אריקסון תתקין את ציוד הרדיו, המגדל וחדר המיתוג וכן תספק שירותי ייעוץ, אינטגרציית מערכות עד לעליית הפתרון לאוויר. אריקסון תספק גם שירותים מקיפים (turnkey) בתחומי ההתקנה, הסמכת האתר, אינטגרציה וניוד. פתרון AIR של אריקסון מיועד להתמזג בסביבת ההפעלה והוא דומה מאוד לאנטנה מסורתית, למרות שיש בו יחידות רדיו פעילות. יתרונותיו של היתרון כוללים רכישת אתר פשוטה יותר והפחתה של צריכה האנרגיה ה-40-50 אחוזים בעומס אופייני, לעומת פתרונות אתר חלופיים העושים שימוש בתחנות בסיס מסורתיות המשולבות באנטנות פסיביות.
"החוזה הינו ציון דרך חשוב לאריקסון בצפון אמריקה. הוא ממשיך ומבסס את מנהיגותנו בתחום הרשתות באזור," אמר אנחל רואיס, העומד בראש פעולותיה של אריקסון בצפון אמריקה. "אנו נרגשים מכך שמחויבותנו להמשך החדשנות בטכנולוגיה, שירותים ותכנון תסייע לטי-מובייל ארה"ב בשיפור הרשת שלה ותרחיב את קשרינו הארוכים עם חברת תקשורת זו."
אריקסון חתמה על 46 חוזי LTE/EPC ב-23 מדינות בחמש יבשות. רשתות בתקןLTE מספקות כיום כיסוי לאוכלוסיה של 325 מיליון בני אדם, מתוכם 215 מיליון בני אדם המקבלים את שירותי התקשורת באמצעות ציוד של אריקסון.
בנוסף, אריקסון וורייזון ויירלס (Verizon Wireless) הודיעו היום על זמינותו של Ericsson Converged Workspace (ECW) ברשת LTE של הדור הרביעי של ורייזון. ורייזון וויירלס ואריקסון הן שותפות אסטרטגיות בתחום ה-LTE 4G. הדור הרביעי של רשת ה-LTE של ורייזון זמין כיום ב-230 שווקים המכסים שני שלישים מאוכלוסיית ארה"ב. Ericsson Converged Workspace משמש כ"משרד בתוך קופסא" עבור לקוחות ארגוניים ועסקים קטנים ובינוניים. הוא מאפשר לפרוס במהירות שירותי קול ונתונים באתרי עבודה זמניים או לא נגישים הזקוקים לחיבור תקני או לתשתית מעודכנת. עם Ericsson Converged Workspace, עסק קטן או סניף יכול ליהנות מגישה מידית לשירותי תקשורת קוליים על גבי הרשת הסלולרית או על גבי IP, מגישה לאינטרנט עבור מספר גדול של משתמשים, LAN, שירותי Wi-Fi וניתוב ופונקציונליות מרכזית (PBX) מלאה. ב-ECW אפשר להשתמש כאשר עסקים רוצים להיות אלחוטיים לחלוטין או לספק פתרון LTE 4G כגיבוי בחבילה אחת עם אינטרנט על גבי את'רנט. את ECW גם אפשר להגדיר לשילוב בקווי טלפון רגילים ומסורתיים (POTS) ולספק רשת תקשורת אזורית (WAN) באמצעות DSL או כבלים על-מנת להעניק עוד יותר גמישות למפעילים וללקוחותיהם העסקיים הקטנים. הוספת 4G LTE מרחיבה את ההזדמנות למלא את צורכיהם של מיליוני עסקים קטנים נוספים, סניפים או אנשים העובדים מהבית באמצעות רשת אחת וללא המגבלות המסורתיות המוטלות בדרך כלל על מקטע החיבור של "המייל האחרון".

תאריך:  09/05/2012   |   עודכן:  09/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אריקסון מחזקת את מעמדה בדור 4 בארה"ב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלאי תקשורת
פסטיבל 'ביכורי יין וגבינות' ה- 8 יפתח בחיפה לקראת חג השבועות    עשרות יקבים מובילים לצד גבינות ממחלבות בוטיק וסרטים חדשים יוצגו באווירה חגיגית בפסטיבל
חן מחלב
מכון התקנים הישראלי השיק אתר אינטרנט חדש, הייעודי לעוסקים ולמתעניינים בנושא הבניה הירוקה
מועדון בהצדעה
לרגל חודש ההוקרה למערך המילואים - ראש ענף תכנון כ"א מילואים בצה"ל מסביר על זכויות אנשי המילואים וההטבות המגיעות להם
ענת דאוס
רשת "הרמוניה לבית" מתרחבת: פותחת בימים אלו 4 סניפים חדשים בהשקעה של כ-3.8 מיליון ש"ח
ענת דאוס
לקראת שבוע הספר רשת קפה גרג מציעה בסניפיה ספר על "עולם הקפה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il