X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
בני נוער בני 15, בעלי מניות בחברת "סופרנובה", ייצגו את אזור השפלה בגמר תחרות "חממה" המתמקדת בחדשנות, עם שקית האשפה החדשה שיזמו "שכיס אשפה" – שקית אשפה מתכלה המפרידה בין מוצק ונוזל התחרות, בשיתוף עם יזמים צעירים תתקיים ב-21 במאי 2012 בשעה 13:00 במכללה למנהל בראשל"צ, שדרות יצחק רבין 7 ראשל"צ
▪  ▪  ▪

בני נוער בני 15, בעלי מניות בחברת "סופרנובה",
ייצגו את אזור השפלה בגמר תחרות "חממה" המתמקדת בחדשנות,
עם שקית האשפה החדשה שיזמו "שכיס אשפה" –
שקית אשפה מתכלה המפרידה בין מוצק ונוזל
התחרות, בשיתוף עם יזמים צעירים תתקיים ב-21 במאי 2012 בשעה 13:00
במכללה למנהל בראשל"צ, שדרות יצחק רבין 7 ראשל"צ
חברת "סופרנובה" הוקמה בנובמבר 2011 ומונה כ- 14 בעלי מניות כבני 15 מכיתות ט' בחטיבת הביניים "אחרון הבילו"יים" בראשל"צ .
החברה שמה לה למטרה לייצר מוצר אקולוגי ומתכלה כדי לעורר יותר מודעות אצל אנשים בנוגע למצב הסביבתי של כדור הארץ, לשמור ולדאוג בפרט על איכות הסביבה בישראל. בנוסף, החברה שואפת לשלב בפעילותה תרומה לקהילה שבאה לידי ביטוי כחלק מהאחריות התאגידית של הפירמה.
החברה נוסדה בעקבות הצטרפותם של הילדים לפרויקט יזמים צעירים. הפרויקט הייחודי מאפשר לבני נוער בכיתות ט-י להתנסות בפעילות עסקית בתחום היזמות ולאפשר להם לחוות ולהתנסות בקבלת החלטות בתחומי שיווק, פיננסים, פיתוח וייצור, ניהול ועוד. שם החברה מייצג התפרצות, והדימוי למעשה מייצג את התפרצות היצירתיות והרעיונות שבעלי המניות חווים במהלך התהליך.
תחום העיסוק בו החברה בחרה לעסוק הוא תחום הניקיון והגיינה שכן המוצר אותו הפירמה בחרה לייצר הינה שקית זבל מתכלה שמאפשרת הפרדה בין מוצק לנוזל.
המפגשים והפעילות נועדו בעיקרן לאפשר למידה על צורת ההתנהלות של עסק כיום וכוללים ישיבות, החלטות וכמובן בעלי תפקידים כגון: מנכ"ל, סמנכ"ל שיווק, סמנכ"ל כספים, סמנכ"ל פיתוח וייצור ועוד שמרכזים את המשימות תחת תחומי אחריותם. החוויה האמיתית מקורה בתהליך אך התוצאה הרצויה עתידה להניב מכירת מוצר חדשני ומקורי שיאפשר רווחים לבעלי המניות.
בעלי השפעה בעולם העסקים בגיל צעיר
הצטרפותם של הילדים לפרויקט נבעה מההבנה כי מדובר בהזדמנות שלהם לחוות את עולם העסקים עם מנחים מהאקדמיה ומהתעשיה, להיות חלק בהפיכת רעיון חדשני למציאות, לרכוש ניסיון, בין אם מדובר בניהול מו"מ, ניהול קמפיין למוצר, ניהול יריד מכירות וכו' שיהווה עבורם בעתיד יתרון על פני אחרים. בנוסף, תלמידי התיכון הפכו בזכות עבודה קשה ונחישות לבעלי מניות בעלי כח החלטה שיהנו מרווחים עתידיים ובעיקר שמבקשים להפוך עצמם למשפיעים על החברה, הסביבה ועולם העסקים.
החברה בחרה לבצע את תהליך הייצור של המוצר בשיתוף פעולה עם עמותת צ'יימס, מרכז מע"ש, המעניק תעסוקה לבעלי מוגבלויות, כך שכל התשלום על הייצור עובר ישירות לעובדים המועסקים בארגון. תהליך הייצור חשף את התלמידים להבנה כי חברה שאכן דואגת לעתיד החברה בה היא פועלת, צריכה להתגייס למען הקהילה .
שמה של שקית האשפה החדשה "שכיס אשפה"
המוצר אותו יזמה החברה הינה שקית אשפה המפרידה בין מוצק ונוזל , כך שאם נוצרים חורים בשקית אין נזילת נוזלים מתוך השקית. היתרון העיקרי שהשקית מציעה היא מניעת נזילה של נוזלי האשפה מחוץ לשקית הזבל בדרך לפח הגדול. בנוסף, השקיות מתכלות וידידותיות לסביבה. השקית קיבלה את השם שכיס אשפה , מאחר שההפרדה נעשית באמצעות כיס בתחתית השקית שהמים מסתננים אליו אך מוצק לא יכול לעבור דרכו. ( מצ"ב במייל תמונות של המוצר הסופי).

תאריך:  09/05/2012   |   עודכן:  09/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יצחק רבין / Rabin Yitzhak
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בני נוער בני 15, מחברת "סופרנובה" לתחרות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופרה מור
לראשונה בישראל בכנס טלדן למידע ב -14-16 במאי    בית המידע והמודיעין הביטחוני IHS Jane’s    ידון בהשלכות איומי הסייבר על הכוחות הצבאיים בעולם    הדיון ייערך במהלך מושב ייעודי למגזר הביטחוני ב-16 במאי    במסגרת כנס טלדן בהילטון ת"א, בהובלתו של אלכסנדר וון-רוזנבך, עורך בכיר ואנליסט ב-IHS Jane’s    עוד משתתפים במושב: תנ"צ (דימוס) מאיר בן-ישי, רח"ט אבטחה, משטרת ישראל, ואלוף (מיל.) עוזי דיין
גלית פריד
פעילות ושעשועי מים במדעטק חיפה בחג השבועות
תקשורת לירון
תערוכת הבישול והאפייה הגדולה לקהל ה foodies החדשנית והחווייתית בישראל תיערך בגני התערוכה, ב-22-24 במאי. 70 יצרנים ויבואנים של אוכל, גאדג'טים, ומוצרי מטבח יהפכו את חלל התערוכה ללונה-פארק קולינארי
ניסן גיל
חברת דע-תא ביוטק תציג מערכת המסייעת לאבחון מחלות מדבקות בחיות, תוך הקטנת הסיכונים להן ולבעליהן
קרן יפה - גדיש
איגוד שמאי הביטוח יערוך השתלמות מקצועית לשמאי רכב בנושא רכבים היברידיים וחשמליים    אנטול שפיגל, מנכ"ל האיגוד: "ההתפתחות הטכנולוגית בעולם הרכב מחייבת את האיגוד לבצע הכשרה מתמדת לשמאים וזאת על-מנת לשמור על רמתם המקצועית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il