X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
לוטן תדמיות קיבלה לנהל את תקציב יחסי הציבור של בית הספר הגבוה לאמנות הצילום 'דרך צילום'
▪  ▪  ▪
דרך צילום [יח"צ]

לוטן תדמיות  [יח"צ]
יחסי ציבור 'לוטן תדמיות' מקבלת לקוח מוביל נוסף לשורותיה למחלקת התרבות והאמנות של 'לוטן תדמיות'. 'לוטן תדמיות' נבחרו להוביל את האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של בית הספר הגבוה לאמנות הצילום 'דרך צילום'. 'דרך צילום' מצטרפת ללקוחות מובילים במחלקה, בניהם: מוזיאון ישראל, ביה"ס מוסררה ועוד רבים.
'דרך צילום' הינו בית ספר ללימוד צילום בתל אביב אשר הוקם לפני כ-9 שנים ומתאפיין ברמה מקצועית גבוהה ביותר, המורים הטובים בענף מלמדים בו וחדוות היצירה היא הגורם המניע.
סיגל ואלן הינם בעלי בית הספר וממקימיו, השניים צלמים מקצועיים אשר למדו בבתי ספר גבוהים לצילום.
מעבר ללימודי הטכניקה, ביה"ס שם לעצמו דגש לאפשר לתלמידים לבטא עצמם דרך ובעזרת הצילום והליך הלמידה הינו אישי. המטרה היא לסייע לתלמידים לפתח כלים, לשכלל יכולות ולהתבונן באופן רחב ופתוח על עולם הצילום ועל מושאי הצילום, זאת מכיוון ובתקשורת חזותית - צילום מסוים מעביר מסר רב משמעי.
בבית הספר מושם דגש על יחס אישי והלימודים מתקיימים בקבוצות קטנות של עד 12 איש. בביה"ס קיימים 3 מסלולי לימוד: מסלול לחובבי צילום, מסלול מקצועי, מסלול אמנותי.
בנוסף, מאפשר בית הספר לתלמידים להתנסות בצילום 'בעולם האמיתי' ויוזם שיתופי פעולה עם גורמים חיצוניים בתחומים כגון הפקות אופנה, צילומי הופעות ועוד. רבים מבוגרי ביה"ס משתלבים בענף הצילום בהצלחה.
מעבר להיותו גוף כלכלי- בית הספר שם דגש על תוכן ונתינה התנדבותית, ישנם פרויקטים רבים ומגוונים אשר עוסקים בתרומה לקהילה כגון קורס צילום בהתנדבות מלאה לילדי עובדים זרים, קורסים מוזלים לבני גיל הזהב, קורסי צילום בהתנדבות לנוער בסיכון ועוד.
יעל לוטן, מנכ"לית "לוטן תדמיות" על קבלת התקציב: "באופן אישי צילום הוא מדיום חביב עלי, דרך צילום הוא מקום עם נשמה השואף להכשיר צלמים ולתת אנשים כלים אשר יעזרו להם לפתח את ההתבוננות בסביבה."
חברת 'לוטן תדמיות' מטפלת במגוון לקוחות רחב, החל ממוסדות תרבות מובילים בארץ, מוזיאונים, גלריות, אמנים, עסקים, משפטים, נדל"ן, אדריכלות, חינוך, קוסמטיקה וכלה בחברות ופרויקטים גדולים בתחומים מגוונים. החזון של יעל לוטן מייסדת ומנכ"לית החברה הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש. כתחום המביא מעשים טובים לידיעת הרבים. תחום המכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות, המושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת.
מבין לקוחותיה: מוזיאון ישראל, מפעל הפיס, עיריית נתניה, מוקד אמון, מתחם ביאליק, ביה"ס מוסררה, שלישיית עתר, האמנית מיכל רובנר, גוטסמן-שמלצמן אדריכלות, מעצבת התכשיטים איה עזריאלנט, Tifa Arts ועוד.

תאריך:  16/05/2012   |   עודכן:  16/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לוטן תדמיות קיבלה לנהל את יח"צ דרך צילום
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ירון לוקר
לראשונה מארזי קוקה-קולה יהפכו בשימוש חוזר לדמות משחק-פינגווין
אורי נוי
SAP, אינטל ו-HP יקימו בישראל מעבדה משותפת לפתרון SAP HANA בהשקעה של כשני מיליון שקל    נציגי חברות ישראליות יוכלו להגיע למעבדה החדשה שתוקם ברעננה ולהתרשם מהיכולות המהפכניות של טכנולוגיית In Memory, פרי פיתוחה של SAP בשיתוף HP ואינטל
שטרן- סעידוב
היום (16.5.12) בשעה 16:30 במלון רמת רחל יתקיים כנס העשור של ביה"ס הדמוקרטי סאדברי ירושלים. הכנס כולל יום עיון מיוחד בנוגע לשיטת החינוך המהפכנית שהפכה לתנועה של עשרות בתי ספר בכל העולם. מחר, 17.5.12, יתקיים יום פתוח בביה"ס הכולל סדנאות קבוצות דיון ופעילויות. תלמידים בוגרים וצוות מספרים על ביה"ס שאין בו מבחנים, ציונים, כיתות, שכבות ומנהל
שרית גבאי
עמותת "רוח נשית", הפועלת לקידום עצמאותן הכלכלית של נשים נפגעות אלימות, תקיים יריד אופנה שכל הכנסותיו קודש לפעילות העמותה
אריאל הלר
ראש עיריית יבנה, צבי גוב-ארי ערך השבוע בלשכתו קבלת פנים לתלמידי כיתה ז' הלומדים במגמת "ביוהיי-טק" שבתיכון הדתי-תורני "נריה" בעיר. לראשונה נחנכה בישראל מגמה ללימודי רפואה וניהול מערכות ברמה של 20 יחידות לימוד, המשלבת לימודי תואר ראשון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il