X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ההסכם נחתם בנוכחות חברי דירקטוריון וראשי הקונצרן, נציגי החברה הישראלית ונציגי הקיבוץ ההסכם מבטיח את השארת פעילות החברה בישראל עד 2020, תוך כוונה להרחיבה בעתיד מנכ"ל ג'יין המבקר בישראל: יחד אנו מצפים להיות הקונצרן האגרו-תעשייתי המוביל בעולם
▪  ▪  ▪

חיזוק ליחסי ישראל-הודו:
תל אביב, 14.5 - ענק ההשקיה והחקלאות ברת הקיימא, JAIN ההודי, הודיע הבוקר (יום שני) על חתימת הסכם עם קיבוץ נען לרכישת 50% הנותרים מחברת ההשקיה נען דן ג'יין, שהייתה עד כה בבעלות משותפת של קונצרן ג'יין וקיבוץ נען. רכישה זו מממשת את אופציית הרכש (CALL) שהייתה לרשות הקונצרן מאז רכש את 50% הראשונים בשנת 2007.
מאז חתימת ההסכם הראשון ב-2007, חברת נען דן ג'יין הגדילה את מחזור המכירות בשיעור של למעלה מ-25%. ב-5 השנים האחרונות הושקעו בחברה למעלה מ-125 מיליון ש"ח בציוד חדשני בשטחי הטפטוף וההמטרה - הן בישראל והן בחברות הבנות של נען דן ג'יין בעולם. כמו-כן גדלו ההשקעות בנושא מחקר ופיתוח.
שיתוף הפעולה בין ג'יין לבין נען דן ג'יין פתח בפני החברה שווקים חדשים, וסל המוצרים והשירותים של שתי החברות ביחד יוצר את המגוון הרחב ביותר בעולם - ובכך יוצר את קונספט ה-One Stop Shop.
ג'יין הייתה החלוצה בהצגת מודל עסקי ייחודי, המתמקד ביצירת רווח לא פרופורציונלי ללקוחותיה החקלאים, בעוד היא מגשימה את חזונה "להשאיר את העולם טוב יותר מכפי שמצאת אותו!". בעוד שג'יין היא מובילה עולמית בשווקי השקייה יעילה, היא גם חברה מיוחדת הפועלת בשרשרת ערך חקלאית שלמה, ובכך מעשירה את הערך שלה עבור חקלאים בכל רחבי העולם.
המוטו של ג'יין הוא "רעיונות קטנים מהפכות גדולות" (Small ideas Big revolutions), והיא בעלת האימרה הפופולרית ברחבי העולם: "יותר יבולים לטיפה" (More Crop Per Drop). היא משרתת מיליוני חקלאים ברחבי העולם, והיא חברה רב-לאומית ראשונה שהגיעה משוק מתפתח והפכה למובילה בשוק המפותח של שרשרת הערך החקלאית.
העסקה שנחתמה היום מאפשרת הידוק הקשרים בין הודו לישראל, ומציינת 20 שנה לפתיחת הקשרים הדיפלומטיים בין המדינות. חברת ג'יין הייתה הראשונה שנכנסה לשותפות עסקית בישראל.
מנכ"ל קונצרן ג'יין ויו"ר חברת נען דן ג'יין, מר אניל ג'יין, השוהה בארץ לרגל תערוכת "אגריטך", אמר כי "מדובר בצעד משמעותי לחיזוק הקשרים בין ישראל להודו. זו הזדמנות אדירה להרחבת הפעילות שלנו בעולם בתחומים הנותנים מענה למשברים העולמיים הגוברים בתחומי שינויי האקלים, המים, המזון והאנרגיה. המענה הכולל ש-JAIN מספקת, בחקלאות ובהשקיה, יבוא לידי ביטוי עם השלמת ההסכם ואנו צופים אפשרויות חדשות לצמיחה של החברה בתחומים אלו. לנען דן ג'יין ערך מוסף רב עבור JAIN ואנו גאים בהזדמנות לשמר ולפתח אותו לטובת לקוחותינו בעולם. אנו מצפים כי יחד נהפוך להיות הקונצרן האגרו-תעשייתי המוביל בעולם".
מזכיר קיבוץ נען, יוני שילה, אמר כי "שיתוף הפעולה בין הקיבוץ הישראלי לבין המשפחה ההודית היה מצוין לשני הצדדים, גם עסקית וגם חברתית. קיבוץ נען מאמין ביכולות של ג'יין להוביל את חברת נען דן ג'יין לשיאים חדשים בישראל ובעולם".
לדברי מנכ"ל נען דן ג'יין, אבנר חרמוני: "ההשקעה של קונצרן JAIN הינה הבעת אמון בחברה הישראלית. ההסכם יבטיח את הרחבתה של נען דן ג'יין בשנים הקרובות".
המנכ"לים המשותפים של קונצרן JAIN, מר אניל ג'יין ומר אג'יט ג'יין, מובילים את הקונצרן להצלחה רבה בשנים האחרונות, למרות המצב הכלכלי בעולם. הם מנהיגים את תורת ה-Sustainable Agriculture and Environment ברחבי העולם, ומתמקדים בשלושה תחומים מרכזיים: השקיה-מים, חקלאות-עיבוד מזון ואנרגיה ירוקה-סולרית.
עורכי הדין שניהלו את העסקה הם עו"ד זלצמן מצד קיבוץ נען, ועו"ד יהודה גלט ממשרד יהודה רווה ושות' מצד קונצרן ג'יין, יחד עם דירקטור בחברת ג'יין, מר אמנון אופן.
לפרטים נוספים: אלון אופק-ארנון, גיתם 054-8300379
על אודות קונצרן JAIN
קונצרן Jain הוא הקונצרן הגדול והמוביל בסקטור האגרו-תעשייתי בהודו, ושולט על למעלה מ-60% משוק ההשקייה, במיוחד מיקרו השקיה וטיפטוף. החברה נסחרת בבורסה במומבאי. לקונצרן חברות ומפעלים ברחבי הודו, ארה"ב, בריטניה, טורקיה, שוויץ וישראל, בהם מועסקים למעלה מ-7000 עובדים.
הקונצרן למעשה קושר עבר-הווה-עתיד, ועוסק בשלושה מגזרים משלימים: מים והשקיה; חקלאות, גידול ועיבוד מזון; ואנרגיה נקייה, כולל אנרגיה סולרית.
הקונצרן פיתח מודל כוללני וייחודי לסקטור האגרו-תעשייתי, כאשר הוא משמש One Stop Agro Shop. הקונצרן פועל בשרשרת ערך שלמה של תשומות חקלאיות: החל מחומרי השתילה, הצנרת, ההשקיה, הדישון, הסינון, הידע לגידול, המוביל לקניית התוצרת החקלאית והקמת מפעלי עיבוד מזון. עוד על קונצרן ג'יין העולמי: www.jains.com
על אודות חברת נען דן ג'יין
חברת נען דן ג'יין (NaanDanJain) היא מובילה בינלאומית בפתרונות השקיה, המציעה את המגוון הרחב ביותר של מערכות, אביזרים וטכנולוגיות השקיה. החברה מתמחה במתן פתרון מתקדם, גמיש ומותאם ללקוח, החוסך משאבים ועלויות ומגביר את תפוקת היבולים. לחברה 9 חברות בנות בעולם, ו-6 אתרי ייצור - שניים מהם בישראל (קיבוץ נען וקיבוץ דן). לנען דן ג'יין 70 שנות ניסיון פורה ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם.
בשנת 2007 הפך ענק ההשקיה ג'יין אירגיישן - תאגיד חקלאי הודי - לשותף בנען דן, וחברת נען דן ג'יין הייתה בבעלות משותפת של קיבוץ נען (50%) ושל ג'יין איריגיישן (50%) עד להודעת הרכישה שלעיל. שותפות זו הגדילה משמעותית את ההשקעות בחברה, מגוון המוצרים והטכנולוגיות, התמקדות במחקר ופיתוח והרחבת רשת המכירות הבינלאומית. לפרטים נוספים: www.naandanjain.com.

תאריך:  16/05/2012   |   עודכן:  16/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כהן שי
לקראת משחקי המכביה 2013: מכבי תנועה עולמית ומשרד יחסי הציבור גיל-עד תדמית משיקים - worldwide PR panel
נחום דוניצה
עמדה חדשה של NCR תאפשר ללקוחות חברות הסלולר והמפעילים הוירטואליים לרכוש ולקבל מיידית כרטיסי סים, לטעון זמן אוויר ולשלם חשבונות – בשירות עצמי
אדל מרקוביץ
לוטן תדמיות קיבלה לנהל את תקציב יחסי הציבור של בית הספר הגבוה לאמנות הצילום 'דרך צילום'
ירון לוקר
לראשונה מארזי קוקה-קולה יהפכו בשימוש חוזר לדמות משחק-פינגווין
אורי נוי
SAP, אינטל ו-HP יקימו בישראל מעבדה משותפת לפתרון SAP HANA בהשקעה של כשני מיליון שקל    נציגי חברות ישראליות יוכלו להגיע למעבדה החדשה שתוקם ברעננה ולהתרשם מהיכולות המהפכניות של טכנולוגיית In Memory, פרי פיתוחה של SAP בשיתוף HP ואינטל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il